Je mozne aby v piatkovej poobednajsej spicke sli do karlovky historicke elektricky a robili fotozastavky, zrdzujuc tak vsetkych, co cestuju tym smerom elektrickou??? *grcajuci smajlik*
Ale o tom snáď ani nemusí byť reč. Len tu sa neustále vynárajú pridelené vozy s handričkami nasledované nálepkami ako jediná alternatíva k podnikovej neúdržbe. Akoby tie hordy dopravných podnikov kde vodiči na vozoch nevykonávajú žiadne údržbársko čistiace činnosti neexistovali.
Ako PRESNE zadefinuješ čo je decentné a čo už nie ? CD a koníky nie, ale nálepočky a medvedíky áno napríklad ? A never tomu, že to nikomu nemôže prekážať, lebo MÔŽE !
myslím si že sú podobne na tom ako DPB či?... a minimálna suma je 30 000kč, takže ak by dali niečo okolo 5 000€ za všetky tak máme relatívne 4 dobré vozidlá za smiešnu sumu, nevyraďovať karosy nechať ich ešte ale predsa len cca 4-5 rokov by mohli pojazdiť tie solarisy ešte
Nechce DPB kúpiť nízkopodlažné autobusy Solaris z Ostravy za bagatel? http://dpo.cz/o-spolecnosti/vozy/autobusy-na-prodej.html
Neviem síce do akej miery sa to oplatí, lebo ide o vozy z r. 2001-2002, ale teoreticky by sa nimi mohli nahradit karosy B741CNG tiež už so svojimi rokmi nasadzované na L88, ktorá je prevažne solarisová.
Myslím, že DPO má dobrú údržbu, tak tie autobusy na predaj budú v lepšom stave, ako niektoré bratislavské.
Nevie niekto, či je už niekde z dispozícii aj cestovný poriadok (najmä u busov, kt. sa budú motať po polke BA), či aspoň interval historických liniek?
Inak ten krátky TAM ako historické vozidlo je zaujímavá kuriozita, keďže 3702 je mladší, ako niektoré z busov, kt. ešte dnes stretávame v bežnej premávke ?
To je pekne ze tebe to pomoze, ale aka cast cestujucich sa riadi podla takychto znakov? Beznemu cloveku zalezi na uplne inych veciach. Nema motivaciu si pamatat, ze do onalepkovanej 6789 sa "nemusi bat nastupit", pretoze odviezt sa musi tak ci tak. Ked bude mat zlu skusenost, skor si ju zgeneralizuje.
Cize, individualizacia pomaha par nadsencom identifikovat, ktore zvezenie bude prijemnejsie, avsak tlak na unifikaciu je hnacim motorom plosneho zlepsenia ktore pomoze omnoho vacsiemu poctu cestujucich.
ja napríklad viem takto pekne rozoznať kedy ide 4927 keďže je pekne vyzdobená a môžem si vychutnávať jazdu, hoc pri niektorých členoch na sorkách čo majú 31/39 a hlavne tie najstaršie sorky sa nedá povedať... takto si aspoň pamatám že sa nemusím báť nastúpiť a bude to dobrá jazda
Davidoshmhd