Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Infinity #214333:
Ale o tom snáď ani nemusí byť reč. Len tu sa neustále vynárajú pridelené vozy s handričkami nasledované nálepkami ako jediná alternatíva k podnikovej neúdržbe. Akoby tie hordy dopravných podnikov kde vodiči na vozoch nevykonávajú žiadne údržbársko čistiace činnosti neexistovali.
Reply on: Sommelier #214331:
samozrejme myslim vodicov
Reply on: Sommelier #214331:
prekaža to len takym co maju nasrate v kabine a maju radi humusarnu spinu..a doma ma to iste
Reply on: Ma178rek #214329:
A GO by si zrejme platil zo svojho, že ?
Reply on: Ma178rek #214324:
Ako PRESNE zadefinuješ čo je decentné a čo už nie ? CD a koníky nie, ale nálepočky a medvedíky áno napríklad ? A never tomu, že to nikomu nemôže prekážať, lebo MÔŽE !
Reply on: Mirtschi #214326:
Minimalne na ND by sa hodili ?
Reply on: Davidoshmhd #214327:
myslím si že sú podobne na tom ako DPB či?... a minimálna suma je 30 000kč, takže ak by dali niečo okolo 5 000€ za všetky tak máme relatívne 4 dobré vozidlá za smiešnu sumu, nevyraďovať karosy nechať ich ešte ale predsa len cca 4-5 rokov by mohli pojazdiť tie solarisy ešte
Reply on: Mirtschi #214326:
Skor secondhandy dat na spickovu 196 a nase Solarisy opat dat na L88
Reply on: Mirtschi #214326:
DPO má dobrú údržbu, ale nie u autobusov. ?
Nechce DPB kúpiť nízkopodlažné autobusy Solaris z Ostravy za bagatel?
http://dpo.cz/o-spolecnosti/vozy/autobusy-na-prodej.html
Neviem síce do akej miery sa to oplatí, lebo ide o vozy z r. 2001-2002, ale teoreticky by sa nimi mohli nahradit karosy B741CNG tiež už so svojimi rokmi nasadzované na L88, ktorá je prevažne solarisová.
Myslím, že DPO má dobrú údržbu, tak tie autobusy na predaj budú v lepšom stave, ako niektoré bratislavské.
Reply on: Rubber38 #214320:
No pri tak nakreslenej trase bude celé kolo trvať asi hodinu. Takže ak budú 4 vozy a budú mať prestávky tak interval bude asi 20 min.
Reply on: Viko #214319:
áno unifikácia pomôže ale podľa mňa decentná výzdoba nemôže prekážať nikomu ... nehovorím o vysiacich CD v kabíne
Reply on: Volodaaaa #214317:
Veru, take Svajciarsko nam zavidi ten obrovsky podiel cestujucich vo verejnej doprave!
Reply on: Pe67 #214302:
Ano a vozidla navyse sa vygeneruju vo vozovni zadarmo.
Reply on: Pe67 #214295:
Super, cestujuci urcite ocenia cistu kabinku.
http://www.nocmuzei.sk/nocmuzeiagalerii/nmg2016/noc-muzei-a-galerii-v-bratislave/

Nevie niekto, či je už niekde z dispozícii aj cestovný poriadok (najmä u busov, kt. sa budú motať po polke BA), či aspoň interval historických liniek?

Inak ten krátky TAM ako historické vozidlo je zaujímavá kuriozita, keďže 3702 je mladší, ako niektoré z busov, kt. ešte dnes stretávame v bežnej premávke ?
Reply on: Ma178rek #214318:
To je pekne ze tebe to pomoze, ale aka cast cestujucich sa riadi podla takychto znakov? Beznemu cloveku zalezi na uplne inych veciach. Nema motivaciu si pamatat, ze do onalepkovanej 6789 sa "nemusi bat nastupit", pretoze odviezt sa musi tak ci tak. Ked bude mat zlu skusenost, skor si ju zgeneralizuje.

Cize, individualizacia pomaha par nadsencom identifikovat, ktore zvezenie bude prijemnejsie, avsak tlak na unifikaciu je hnacim motorom plosneho zlepsenia ktore pomoze omnoho vacsiemu poctu cestujucich.
ja napríklad viem takto pekne rozoznať kedy ide 4927 keďže je pekne vyzdobená a môžem si vychutnávať jazdu, hoc pri niektorých členoch na sorkách čo majú 31/39 a hlavne tie najstaršie sorky sa nedá povedať... takto si aspoň pamatám že sa nemusím báť nastúpiť a bude to dobrá jazda
Reply on: Solider #214316:
je len otázka času, kedy Ti niekto vysvetlí, že uniformita a minimalizmus predstavuje zaostalosť a významný faktor poklesu cestujúcich?
Reply on: Pe67 #214302:
Zásadný argument pre to, aby voz nestál s vodičom na obratisku je ten, že na konečnej tak okrem vodiča prestávkuje aj nevyužitý voz za 2,5 milióna eur, ktorý by sa tak dal využiť inde. Nejde až tak o odber ako o to, že takýmto nevyužívaním vozov je spôsobená potreba vyššieho počtu vozidiel = vyššie náklady, nielen prevádzkové, ale aj obstarávacie. Prečo by to nemohlo fungovať na nových vozoch? Tie majú usb zásuvky, zabudované rádio, tam si netreba takmer nič nosiť so sebou, stačí sa zbaliť a obliecť. Najväčší problém so striedaním vozov majú hlavne záclonkári a dečkári, ktorí majú často citový vzťah k „svojmu“ vozu. Ale to je ťažko vysvetliť ľuďom, ktorí si nedajú povedať, že týmto by mali prestávku reálne dlhšiu, keďže by nemuseli tri razy potiahnuť v obratisku a mohli byť mať naozajstných 24 minút prestávky.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.