Ako PRESNE zadefinuješ čo je decentné a čo už nie ? CD a koníky nie, ale nálepočky a medvedíky áno napríklad ? A never tomu, že to nikomu nemôže prekážať, lebo MÔŽE !
myslím si že sú podobne na tom ako DPB či?... a minimálna suma je 30 000kč, takže ak by dali niečo okolo 5 000€ za všetky tak máme relatívne 4 dobré vozidlá za smiešnu sumu, nevyraďovať karosy nechať ich ešte ale predsa len cca 4-5 rokov by mohli pojazdiť tie solarisy ešte
Nechce DPB kúpiť nízkopodlažné autobusy Solaris z Ostravy za bagatel? http://dpo.cz/o-spolecnosti/vozy/autobusy-na-prodej.html
Neviem síce do akej miery sa to oplatí, lebo ide o vozy z r. 2001-2002, ale teoreticky by sa nimi mohli nahradit karosy B741CNG tiež už so svojimi rokmi nasadzované na L88, ktorá je prevažne solarisová.
Myslím, že DPO má dobrú údržbu, tak tie autobusy na predaj budú v lepšom stave, ako niektoré bratislavské.
Nevie niekto, či je už niekde z dispozícii aj cestovný poriadok (najmä u busov, kt. sa budú motať po polke BA), či aspoň interval historických liniek?
Inak ten krátky TAM ako historické vozidlo je zaujímavá kuriozita, keďže 3702 je mladší, ako niektoré z busov, kt. ešte dnes stretávame v bežnej premávke ?
To je pekne ze tebe to pomoze, ale aka cast cestujucich sa riadi podla takychto znakov? Beznemu cloveku zalezi na uplne inych veciach. Nema motivaciu si pamatat, ze do onalepkovanej 6789 sa "nemusi bat nastupit", pretoze odviezt sa musi tak ci tak. Ked bude mat zlu skusenost, skor si ju zgeneralizuje.
Cize, individualizacia pomaha par nadsencom identifikovat, ktore zvezenie bude prijemnejsie, avsak tlak na unifikaciu je hnacim motorom plosneho zlepsenia ktore pomoze omnoho vacsiemu poctu cestujucich.
ja napríklad viem takto pekne rozoznať kedy ide 4927 keďže je pekne vyzdobená a môžem si vychutnávať jazdu, hoc pri niektorých členoch na sorkách čo majú 31/39 a hlavne tie najstaršie sorky sa nedá povedať... takto si aspoň pamatám že sa nemusím báť nastúpiť a bude to dobrá jazda
Zásadný argument pre to, aby voz nestál s vodičom na obratisku je ten, že na konečnej tak okrem vodiča prestávkuje aj nevyužitý voz za 2,5 milióna eur, ktorý by sa tak dal využiť inde. Nejde až tak o odber ako o to, že takýmto nevyužívaním vozov je spôsobená potreba vyššieho počtu vozidiel = vyššie náklady, nielen prevádzkové, ale aj obstarávacie. Prečo by to nemohlo fungovať na nových vozoch? Tie majú usb zásuvky, zabudované rádio, tam si netreba takmer nič nosiť so sebou, stačí sa zbaliť a obliecť. Najväčší problém so striedaním vozov majú hlavne záclonkári a dečkári, ktorí majú často citový vzťah k „svojmu“ vozu. Ale to je ťažko vysvetliť ľuďom, ktorí si nedajú povedať, že týmto by mali prestávku reálne dlhšiu, keďže by nemuseli tri razy potiahnuť v obratisku a mohli byť mať naozajstných 24 minút prestávky.
http://www.dpb.sk/o-podniku/aktuality/zrusena-zastavka-chatam-sofer/
Konečne som prišiel na to, čo myslí DPB tým "CMO" na nových infortabuliach. "Zrusena zastavka Park kultury smer CMO", "Docasne zrusena zastavka Chatam Sofer smer CMO" ... ono je to Centrálna Mestská Oblasť. Síce neviem odkiaľ takúto definíciu zobrali a prečo nie je jednoduchšie naťukať centrum, alebo cnt(r)... ani srnka doteraz netušila, čo to je CMO.
Jaspers obávam sa, že toto vôbec riešiť nebude. Jedine naše ministerstvo dopravy s ich auditormi. Len tí, keď niečo našli a zo strany poberateľa nebol žiadny odpor voči nálezu a ešte sa im tam toho priložilo, zostali ticho a všetko bolo v poriadku. To je tak, keď čerpanie aj kontroly riadi jeden orgán...
Zoči voči kompletnej modernizácií údržbovej základne na Juráku je to tragikomické. Dúfam že si Jaspers, resp. príslušné európske orgány už detailne posvietia v súvislosti s Eurofondami na dianie v DPB a zároveň s tým aj v samospráve...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Viko
Cize, individualizacia pomaha par nadsencom identifikovat, ktore zvezenie bude prijemnejsie, avsak tlak na unifikaciu je hnacim motorom plosneho zlepsenia ktore pomoze omnoho vacsiemu poctu cestujucich.