Reply on: Pe67 #214302:
Zásadný argument pre to, aby voz nestál s vodičom na obratisku je ten, že na konečnej tak okrem vodiča prestávkuje aj nevyužitý voz za 2,5 milióna eur, ktorý by sa tak dal využiť inde. Nejde až tak o odber ako o to, že takýmto nevyužívaním vozov je spôsobená potreba vyššieho počtu vozidiel = vyššie náklady, nielen prevádzkové, ale aj obstarávacie. Prečo by to nemohlo fungovať na nových vozoch? Tie majú usb zásuvky, zabudované rádio, tam si netreba takmer nič nosiť so sebou, stačí sa zbaliť a obliecť. Najväčší problém so striedaním vozov majú hlavne záclonkári a dečkári, ktorí majú často citový vzťah k „svojmu“ vozu. Ale to je ťažko vysvetliť ľuďom, ktorí si nedajú povedať, že týmto by mali prestávku reálne dlhšiu, keďže by nemuseli tri razy potiahnuť v obratisku a mohli byť mať naozajstných 24 minút prestávky.
Mike
- aby mal vodič dostatočný čas presadnúť z jedného do druhého
- aby všetky vozy jednej značky reagovali rovnako (teda pedále)
- aby upratovacia firma dôsledne čistila kabíny všade (ako spomenul nižšie Solider t. č. je to firma p. Borguľu s celkom solídnym ziskom..)
- aby v každom voze išla nastaviť sedačka vodiča, tak ako to jej funkcie originálne umožňujú a rolety na skle aby neboli pevne priviazané v jednej polohe a omotané 10 km špagátom..
- a samozrejme aby sa zistené poruchy aj reálne odstránili, a nie iba pečiatkou, ako je v DPB tomu už desaťročia...