Dlhé roky som mal 7767+68 a sme sa o to aj starali. To znamená písali poruchy a to aj keď sme museli odstavovať voz 5 dní po sebe na rovnakú závadu. Kabínku sme udržiavali v čistote (podlaha, panel, okno) - v rámci možností.
Pokiaľ niekto jazdí 30 do každého oblúku, tak na voz by to nemalo mať vplyv, ale skôr na trať. Počítam že tie vozy po odjazdení určitého počtu km budú chodiť do ÚD tak ako T3,K2,T6.
To je výsledok toho že tie vozy sú nepridelené. To by bola iná starostlivosť pokiaľ by boli pridelené, aj keď u niektorých ľuďoch by nepomohlo ani toto. Pokiaľ budú nepridelené natrvalo tak to nechcem vidieť ako budú za pár rokov vyzerať, to potom dlho nevydržia.
To je ešte nič. Minule som zase ja bol svedkom toho, ako vodič, ktorý striedal na poobedný diel, vozidlo 7426, tak tresol za sebou tými kabínkovými dverami, že sme sa všetci, čo sme stáli vpredu až zľakli. Takýto vodič, čo to už pri nástupe nezvláda a ide trieskať dverami, najmä pokiaľ ide o jednu z tých najnovších, posledne dodaných električiek, tam podľa mňa nemá čo robiť.
Dnes vrchol v 7515, viem že vodiči vedia byť blázni ale toto... Na madle zavesený hnusný uterák a na tlačítku ZACHRANNEJ BRZDY zavesený sáčok s niečím...
To chapem ze by to vypravu zvysilo, ide mi o to ze trat sa nepostavi zo dna na den. Moja otazka ci by to pomohlo smerovala k tym eurofondom: ci by to nieco zmenilo, ak by zrejme realne k spusteniu prevadzky doslo az dlho po vyhodnocovani eurofondov.
Pomohlo by v tom zmysle, že by bolo možné vypravovať viac trolejbusov. Tým som samozrejme myslel, že ak by nabehla Mlynská dolina a L63 už tento rok, tak by tých sto trolejbusov bolo vo výprave. Ale netuším, kedy sa to vyhodnocuje. Problém to ale určite bude.
skeli