Andy: Nie ani ja nie som boh. Len si myslím, že verejné diskusné fórum znamená to, že tam človek môže napísať čo chce v medziach slušnosti bez toho aby ho niekto osočoval. A Zdenko dokonca dával príspevok o doprave. Mňa osobne ten príspevok zaujal a keby ho sem nedal som o informáciu kratší. Toť vše. KLF zvykol napádať ľudí za jeho názory a za jeho príspevky. Možno by si mohol byť zase ty jeho kamarát.
To ité sa týka aj tvojho prítupu k Mat3jovi.
Aha, sorry zabudol som, ze boh si ty.kxa, akoze ci viem, to je moj pocit, nie nejaka globalna skutocnost, mozno, ze ty by si mohol byt so Zdenkom dobry kamarat.
S tymi dojazdami je to tak...: Vodiči napr. na linke č. 12 mali KONFLIKTNÉ SITUÁCIE, lebo museli vyhadzovať ľudí na Šafku, zatiaľ čo Ďalší im tam nastupovali (sám som vydel 9/9 na Trnku, takto tam vodic chodil medzi dvomi voznami asi 5 minut, zatial co vyhadzoval ludi z jedneho vozna do druheho mu nastupovali, za nim šóra elín 2, 4, 6 )Tieto konfliktné situácie sa dajú riešiť dvoma spôsobmi. Riešenie DPB: zriadenie výstupišťa, kde ľudia nastupovať nebudú. Riešenie napr. v Čechách: vodič bude brať ľudí aj na dojazde a nemusí ich vyhadzovať, vo vozovni nech si ich preberie SBS...
m@rtin: No mám pocit, že Mercedes a MAN vyrábajú všetky typy s pohonom na CNG.
Karosa CB vyrába priamo v areály vo Vysokom Mýte alebo je bus neskôr posielaný na prerobenie, tak ako SOR. A nie som si istý, či Solaris je alebo nie je na pohon CNG.
Papyr: Aha, no ja som to pochopil, že namiesto plechových terčíkov by boli elektronické a hotovo.
V takom tvare by sa to dalo, vôbec to nie je zlý nápad. Avšak papierový CP tam musí zostať tak či tak.
Re #21406 S499.1023: Možno Praha rozmýšla, že štvordverový SOR bude kupovať namiesto CB. Čo, m@rtin?
Re #21409 fobust: A nedalo by sa to napísať takto: No sú problémy s dojazdami avšak dúfam, že to bude lepšie. Prvou lastovičkou je 201. Je vidieť, že sú na DPB ľudia, ktorým záleží na istých veciach. A hneď budú mať aj oni viac chute do práce.
Re #21413 Papyr: Ci pana, tak to snáď ne. Ty si priznal mínus DPMP? (just joke)
All> Existuje realna sanca vyrobit K3R-N pre Bratislavu??? Myslim, ze by to mohlo mat sancu aspon ciastocne rozsirit kapacitu K2. A vsetky hnane podvozky... som fakt zvedavy!!!
Presne tak, dobre si to napisal. Keby vsetko netajili, tak nemusime tapat a potom samozrejme pindat, lebo nevieme co vsetko je za tym. Ale vo narobis... Mimochodom, uz su zname definitivny zmeny od 17.11.2003? Lebo odkedy som sa to dozvedel, tak som uz aj pozabudal co vsetko sa malo robit.... Kazdopadne ich vitam, aspon niektore z nich...
8435 na GO? To bude asi nova skrina a GO je to iba kvoli papierom. Hehe, som zvedavy co bude so 7703, ak to bude tiez GO s novou skrinou, tak to bude papierovo stale T2...
Ako si napisal, 201 by mala byt vzorom. Dufam, ze casom bude aj linka 9 a 12. Popripade aj ine, kde je to naozaj vhodne.
Samozrejmosou v kazdych civilizovanych mestach je branie cestujucich vozidlami iducimi na dojazde... Iba v Bratislave je k tomu postoj "to sa neda". Aj ked linka 201 je peknym prikladom ako by to malo byt. A dufam ze toho bude viac a viac. Potom by sa postoj "to sa neda" dal preformulovat na "postupne to zavadzame" a ten sa pocuva ovela krajsie. Pockam si co bude od 17.11.2003...
Hm, zaujímavé. Keď som začínal jazdiť, tak sa vlky normálne prepravovali až po vozovňu. Do vozidiel boli cedule "Cez Nám. Fr. Zupku do vozovne Jurajov Dvor" a "cez Račianske Mýto do vozovne Krasňany". Lenže pravý vlk zásadne na tabuľu nepozerá. Len na číslo. Preto som do vozovne JD zásadne jazdil s vlakom nalistovaným na l. č., 10 a fungovalo to. Lenže tak sa to robiť nesmie, pretože lebo tak, a preto sa dojazdy zrušiť museli:-(.
A teraz konečne to, kvôli čomu som sem chcel písať už od rána a furt som zabudol: Idem si dnes ráno IGK do práce a priamo pred vrátami našej firmy (čiže 15 km od Prahy v dieroidnej dedine) čo nestojí? Štvordverový NP SOR! Kde sa tu len mohol zobrať, to netuším.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Andy