Tak o tom som nevedel, ze take nieco tam uz bolo.
Re #21378 Andy: Mas to tam aj zo slovenskym prekladom ak si si nevsimol. To, co je azbukou napisane, ta vobec trapit nemusi.
Maličký obrázok - piktogram vozidla mi nevadí, ak je to niečo na spôsob Prahy alebo Brna. Inak trvám na tom, že odlišovanie CP dokonca farbou je zbytočné. A za absolútnu zvrátenosť ("zvrátenosť" = veľmi obľúbený výraz na tomto fóre ) pokladám osobitné číslovania trolejbusových a autobusových liniek pokiaľ trolejbus netvorí nosný systém. A obsolútnym vrcholo je strolejovanie autobusovej linky a z toho titulu jej prečíslovania, "aby zapadala do trolejbusového radu" [viď BA a KE].
Re #21350 Andy: Tak sa treba zamyslieť nad tým, prečo je to tak. Ak by dotyčnému prišlo pred dom Trollino 18 s vodičom, ktorý vie slušne jazdiť, hneď by sa postoje zmenili.
Re #21374 Zdenko: V ZA už niečo také bolo a momentálne nie je.
Re #21379 J: Slzička sa mi tlačí do oka, hlavné mesto si kúpi po rokoch nové autobusy...
Re #21390 m@rtin: Súťaž je predsa na budúci rok, nie? Do tej doby aj Solaris CNG môže byť na svete. Veď stále majú niečo nové.
Re #21401 d3k0: Nebesia! Aký prevádzkový predpis???!!!
Re #21409 fobust: Takže dojazdy do vozovne majú ako jediné na Slovensku Košice
Re #21414 J: Skrátka sa choď pozrieť do HK a uvidíš ako to finguje. Papierové CP tam samozrejme musia byť, tie nikto strhávať nechce
Aj DPMP má svoje mínusy. I keď na dojazdy má konkrétne argumenty, prečo "sa to nedá" a prečo to v žiadnom prípade nesmie byť.
Andy na zaklade coho usudzujes, ze "urcite je lepsie byt kamarat s KLFom ako so Zdenkom"? Neviem ci si sa uz so Zdenkom spoznal, ale ak nie tak je to diskriminacia hrubeho zrna.
Dovolil som si byť vodičom v časoch, keď vznikali konfliktné situácie. A zopakujem teda ešte raz, že konfliktné situácie AKO ZÁZRAKOM ZMIZLI, keď bolo vozidlo už od odjazdu z konečnej nalistované na l. č. 10. Stačí to? Zdroj: Električkové súpravy vozovne JD, prevažne #7727/28, 7733/34, 7767/68, 7610/09, roky 1984 - 1994.
I.
Andy: Nie ani ja nie som boh. Len si myslím, že verejné diskusné fórum znamená to, že tam človek môže napísať čo chce v medziach slušnosti bez toho aby ho niekto osočoval. A Zdenko dokonca dával príspevok o doprave. Mňa osobne ten príspevok zaujal a keby ho sem nedal som o informáciu kratší. Toť vše. KLF zvykol napádať ľudí za jeho názory a za jeho príspevky. Možno by si mohol byť zase ty jeho kamarát.
To ité sa týka aj tvojho prítupu k Mat3jovi.
Aha, sorry zabudol som, ze boh si ty.kxa, akoze ci viem, to je moj pocit, nie nejaka globalna skutocnost, mozno, ze ty by si mohol byt so Zdenkom dobry kamarat.
S tymi dojazdami je to tak...: Vodiči napr. na linke č. 12 mali KONFLIKTNÉ SITUÁCIE, lebo museli vyhadzovať ľudí na Šafku, zatiaľ čo Ďalší im tam nastupovali (sám som vydel 9/9 na Trnku, takto tam vodic chodil medzi dvomi voznami asi 5 minut, zatial co vyhadzoval ludi z jedneho vozna do druheho mu nastupovali, za nim šóra elín 2, 4, 6 )Tieto konfliktné situácie sa dajú riešiť dvoma spôsobmi. Riešenie DPB: zriadenie výstupišťa, kde ľudia nastupovať nebudú. Riešenie napr. v Čechách: vodič bude brať ľudí aj na dojazde a nemusí ich vyhadzovať, vo vozovni nech si ich preberie SBS...
m@rtin: No mám pocit, že Mercedes a MAN vyrábajú všetky typy s pohonom na CNG.
Karosa CB vyrába priamo v areály vo Vysokom Mýte alebo je bus neskôr posielaný na prerobenie, tak ako SOR. A nie som si istý, či Solaris je alebo nie je na pohon CNG.
Papyr: Aha, no ja som to pochopil, že namiesto plechových terčíkov by boli elektronické a hotovo.
V takom tvare by sa to dalo, vôbec to nie je zlý nápad. Avšak papierový CP tam musí zostať tak či tak.
Re #21406 S499.1023: Možno Praha rozmýšla, že štvordverový SOR bude kupovať namiesto CB. Čo, m@rtin?
Re #21409 fobust: A nedalo by sa to napísať takto: No sú problémy s dojazdami avšak dúfam, že to bude lepšie. Prvou lastovičkou je 201. Je vidieť, že sú na DPB ľudia, ktorým záleží na istých veciach. A hneď budú mať aj oni viac chute do práce.
Re #21413 Papyr: Ci pana, tak to snáď ne. Ty si priznal mínus DPMP? (just joke)
J