Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Vladimír #21430:
Tak o tom som nevedel, ze take nieco tam uz bolo.
Re #21378 Andy: Mas to tam aj zo slovenskym prekladom ak si si nevsimol. To, co je azbukou napisane, ta vobec trapit nemusi.
nemohli by ste pridat aj fotky 1701 a 1702 zvnutra?
Reply on: Andy #21363:
Maličký obrázok - piktogram vozidla mi nevadí, ak je to niečo na spôsob Prahy alebo Brna. Inak trvám na tom, že odlišovanie CP dokonca farbou je zbytočné. A za absolútnu zvrátenosť ("zvrátenosť" = veľmi obľúbený výraz na tomto fóre 🙂 ) pokladám osobitné číslovania trolejbusových a autobusových liniek pokiaľ trolejbus netvorí nosný systém. A obsolútnym vrcholo je strolejovanie autobusovej linky a z toho titulu jej prečíslovania, "aby zapadala do trolejbusového radu" [viď BA a KE].

Re #21350 Andy: Tak sa treba zamyslieť nad tým, prečo je to tak. Ak by dotyčnému prišlo pred dom Trollino 18 s vodičom, ktorý vie slušne jazdiť, hneď by sa postoje zmenili.

Re #21374 Zdenko: V ZA už niečo také bolo a momentálne nie je.

Re #21379 J: Slzička sa mi tlačí do oka, hlavné mesto si kúpi po rokoch nové autobusy...

Re #21390 m@rtin: Súťaž je predsa na budúci rok, nie? Do tej doby aj Solaris CNG môže byť na svete. Veď stále majú niečo nové.

Re #21401 d3k0: Nebesia! Aký prevádzkový predpis???!!!

Re #21409 fobust: Takže dojazdy do vozovne majú ako jediné na Slovensku Košice 🙂

Re #21414 J: Skrátka sa choď pozrieť do HK a uvidíš ako to finguje. Papierové CP tam samozrejme musia byť, tie nikto strhávať nechce 🙂

Aj DPMP má svoje mínusy. I keď na dojazdy má konkrétne argumenty, prečo "sa to nedá" a prečo to v žiadnom prípade nesmie byť.
Reply on: COLOR #21427:
Ja tak usudzujem podla prispevkov. Ale dobre, uz mu dam pokoj.
nemyslíte si že TIPOS je na hovno, aj tak všetci prehrávame.
Andy na zaklade coho usudzujes, ze "urcite je lepsie byt kamarat s KLFom ako so Zdenkom"? Neviem ci si sa uz so Zdenkom spoznal, ale ak nie tak je to diskriminacia hrubeho zrna.
Reply on: Andy #21424:
No skúsim sa pohrabať v spomienkach a archívoch bývalých kolegov.
I.
Reply on: XYZ #21417:
Dovolil som si byť vodičom v časoch, keď vznikali konfliktné situácie. A zopakujem teda ešte raz, že konfliktné situácie AKO ZÁZRAKOM ZMIZLI, keď bolo vozidlo už od odjazdu z konečnej nalistované na l. č. 10. Stačí to? Zdroj: Električkové súpravy vozovne JD, prevažne #7727/28, 7733/34, 7767/68, 7610/09, roky 1984 - 1994.
I.
Reply on: S499.1023 #21423:
Napis nejake skutocne postrehy z knih vozidiel este, lebo uz dva dni sa rehocem na tych predvcerajsich.
Reply on: fobust #21410:
Nuž, čo by som hovoril, ako detská hračkasa to dá:-).
I.
No mimo netu KLF je normálny to je fakt. Veď ja s tebou v zásade súhlasím, len sa mi nepáčil ten štýl osočovania. Nemám to rád, to je všetko.
Reply on: J #21420:
A urcite lepsie byt kamarat s KLF(on je mimo netu normalny 🙂 ), ako so Zdenkom 🙂
Andy: Nie ani ja nie som boh. Len si myslím, že verejné diskusné fórum znamená to, že tam človek môže napísať čo chce v medziach slušnosti bez toho aby ho niekto osočoval. A Zdenko dokonca dával príspevok o doprave. Mňa osobne ten príspevok zaujal a keby ho sem nedal som o informáciu kratší. Toť vše. KLF zvykol napádať ľudí za jeho názory a za jeho príspevky. Možno by si mohol byť zase ty jeho kamarát.
To ité sa týka aj tvojho prítupu k Mat3jovi.
Reply on: J #21418:
Aha, sorry zabudol som, ze boh si ty.kxa, akoze ci viem, to je moj pocit, nie nejaka globalna skutocnost, mozno, ze ty by si mohol byt so Zdenkom dobry kamarat.
Andy: A ty si pán boh, že vieš čo sú blbosti a čo nie?
S tymi dojazdami je to tak...: Vodiči napr. na linke č. 12 mali KONFLIKTNÉ SITUÁCIE, lebo museli vyhadzovať ľudí na Šafku, zatiaľ čo Ďalší im tam nastupovali (sám som vydel 9/9 na Trnku, takto tam vodic chodil medzi dvomi voznami asi 5 minut, zatial co vyhadzoval ludi z jedneho vozna do druheho mu nastupovali, za nim šóra elín 2, 4, 6 🙂 )Tieto konfliktné situácie sa dajú riešiť dvoma spôsobmi. Riešenie DPB: zriadenie výstupišťa, kde ľudia nastupovať nebudú. Riešenie napr. v Čechách: vodič bude brať ľudí aj na dojazde a nemusí ich vyhadzovať, vo vozovni nech si ich preberie SBS... 🙂
Reply on: COLOR #21407:
To to ma s tym spolocne?
Reply on: J #21381:
Lenze jeden zasadny rozdiel je v tom, ze Zdenko sem pise vacsinou hovadiny, narozdiel od fobusta, ktory pise k veci.

Re #21401 d3k0: Ked uz je ta 201, tak sa dokazalo, ze to mozne je, takze preco tak nie su vsetky linky?
m@rtin: No mám pocit, že Mercedes a MAN vyrábajú všetky typy s pohonom na CNG.
Karosa CB vyrába priamo v areály vo Vysokom Mýte alebo je bus neskôr posielaný na prerobenie, tak ako SOR. A nie som si istý, či Solaris je alebo nie je na pohon CNG.

Papyr: Aha, no ja som to pochopil, že namiesto plechových terčíkov by boli elektronické a hotovo.
V takom tvare by sa to dalo, vôbec to nie je zlý nápad. Avšak papierový CP tam musí zostať tak či tak.

Re #21406 S499.1023: Možno Praha rozmýšla, že štvordverový SOR bude kupovať namiesto CB. Čo, m@rtin? 😃

Re #21409 fobust: A nedalo by sa to napísať takto: No sú problémy s dojazdami avšak dúfam, že to bude lepšie. Prvou lastovičkou je 201. Je vidieť, že sú na DPB ľudia, ktorým záleží na istých veciach. A hneď budú mať aj oni viac chute do práce.

Re #21413 Papyr: Ci pana, tak to snáď ne. Ty si priznal mínus DPMP? 😃 (just joke)
Reply on: fobust #21409:
Postoj "to sa neda" v otazke brania ludi do vozovne ma aj DPMP. Ovsem s trolejbusmi.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.