Zrejme, keď sa zapnú aj tie označovače na železničných staniciach v celom kraji. Akurát, že sa čaká na inštaláciu označovačov a automatov na Hlavnej stanici. Takže asi vtedy to bude spustené.
Dnes sa mi počas jazdy vybila batéria mobilu a mal som SMS-lístok tam. /okrem toho som čakal na Dvoroch 18 minút, a za ten čas ani jedna jedniná 93-ka nedorazila z mesta, 59 meškala 11 min., takže tri zastávky pred cieľom mi aj vypršala platnosť lístka).
Kebyže pristúpi revízor, musel by som mu dať OP a akože dostať pokutu, a potom si nabiť mobil a ukázať na Olejkárskej, že v tom čase som mal lístok v mobile? A čo, ak už tak či tak 4 minúty som sa viezol načierno, pretože spoj meškal 11 min.?
to je pravda, a preto je aj ten limit jeden znak. ja som vzdy daval medzeru. #214017 ako by taky clovek fungoval s papierovymi listkami. pozna kody zastavok alebo by si to tam vzdy pisal?
Suhlasim, ze je otazne, ci treba taketo obmedzenie, zaroven si myslim, ze pre drvivu vacsinu to nebude absolutne ziadna komplikacia.
Mnohe telefony prazdnu SMS neodoslu. Tak si niektori zvykli tam pisat nahodne texty. Minimalne z uvodu im to zivot skomplikuje, kym zistia ze to nejde. Osobne nerozumiem naco je to dobre.
Ako píšu niektorí v diskusii pod článkom napr. kvôli tomu, aby vedeli odkiaľ cestujú. V prípade, že niekto využíva SMS lístky na firemnom čísle, tak si takto môže viesť evidenciu ciest, aby ich vedel o mesiac vydokladovať.
máš mobilné telefóny, ktoré prázdnu SMS neodošlú a máš užívateľov, ktorí používajú predikciu textu a občas to môže vložiť plnovýznamové slovo tvorené viacerými písmenami. Súhlasím, že množina cestujúcich, ktorým to môže vadiť je rovná malej štatistickej chybe, no potom sa môžem spýtať opačne: na čo sa to obmedzenie zavádzalo?
Valec