Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Davidoshmhd #213843:
No ved, ak maju z jednej, musia aj z druhej. Preco to tam Sestinovi nevadilo nevedno 🙂
Reply on: Jano3224 #213841:
A tie to maju odlisene? Nikdy som to nejak nesledoval, takze neviem 🙂
Reply on: 810zssk #213836:
Prešovské 31 Tr sa teda nejako nevydarili, keďže majú pamäť aj z vonkajšej strany. ?
Reply on: Mike #213837:
Ako je toto mozne, ze jeden papľuh takto kuvri dopravu v meste.
Uplne svojvolne bez opory v zakonoch.
Reply on: 810zssk #213836:
A pri nových NB18 sa to už dalo?
Existujú nejaké pravidlá ako majú autobusy MHD obsluhovať zastávku keď na nej prebieha maľovanie čiar? Dnes na zastávke Alexyho smer DNV bus na linke 20 zastavil v jazdnom pruhu na úrovni zastávky. Vystupujúca staršia pani sa nepozerala poriadne pod nohy a stúpila do práve namaľovaných čiar. Vozidlo na linke 83 zastavilo až kúsok za zastávkou, ľudia zo zastávky trošku pobežali. ?
Reply on: MatejBA #213838:
18 rokov hmatáme po idúcich trolejbusoch a nikdy to nikomu nevadilo, prečo zrazu áno?
Reply on: 810zssk #213836:
"ziadal aby dopyt dnu mal pamat a vonku nie." - som jediny, komu tato poziadavka pride celkom ... rozumna? Aspon ludia, ak si na to zvyknu, nebudu hmatat po stale iducej elektricke na dopyt 🙂
Reply on: 810zssk #213836:
Iba pre úplnosť dodám, že pri električkách je to rozlíšené podľa jeho požiadaviek..
Reply on: Ike #213834:
Sestinovi nevadilo tlacidlo zvnutra, ale ziadal aby dopyt dnu mal pamat a vonku nie. To tam SOR nevedel spravit, lebo to tlacidlo je z oboch stran napojene na jeden senzor, cize funkcia musi byt rovnaka zvonku aj zvnutra.
Reply on: Ike #213834:
Pri elektrickach mu vadi nieco ine ako tlacidlo na dverach ?
Reply on: ivanbuto #213832:
A na električkách a elefantoch mu nevadili?
Reply on: ivanbuto #213832:
S tou citlivostou suhlasim, ja som narazal skor na nejednotne rozlozenie a funkcnost tlacidiel.
Reply on: 810zssk #213800:
Nie je to len o objednaní... počas výjazdov sa pripomienkovali a dolaďovali rôzne veci... tlačidlá so zlou citlivosťou DPB jednoducho nikdy nemal prebrať a mala byť podmienka problém vyriešiť hneď pri výrobe vozidiel. Teraz sa budú pracne premontovávať.
Iná vec je, že do toho kafral aj Ing. 1/6, vďaka ktorému nie sú tlačidlá aj zvnútra na dverách.
Reply on: Petto #213825:
Ty tomu nejako rozumieš alebo to len tak odhaduješ?
Reply on: gejza #213829:
Ano, povedzme ze tak by to slo.
Reply on: 810zssk #213817:
súhlasím, že zabezpečovanie MHD je zo strany verejnej správy povinnosťou .... MHD je zabezpečovaná v určitom štandarde, avšak akcia, o ktorej sa tu vraví, je niečo, čo sa nedeje denne, ide o nárazovo zvýšenú potrebu využívania verejnej služby .... byť na mieste organizátora, tak oficálne požiadam Magistrát o saturáciu zvýšených nárokov na MHD a pokiaľ by mi nevyhoveli, tak na webstránke podujatia zverejním celú komunikáciu tak, aby návštevník vedel, že som pre neho urobil maximum - jednoducho a lacno si zlepším imidž .....
Reply on: Valec #213824:
Zabudas, ze nejake % (nie nahodou nadpolovicne?) im plati stat za vykony, tym padom ak by vypravili viac vlakov, ceny listka by nemuseli (a asi ani nepokryju) naklady.
Reply on: Petto #213825:
Tak ale električka, ktorá nezvládne ani rok prechádzať tých pár zákrut na bratislavskej úzkokoľajke, je fakt hanba. A pri tak novom stroji ani veľmi nemožno hovoriť o vplyve (ne)údržby DPB, toto ide na vrub Škody (ale tak zase v ktorom meste sa zatiaľ na Škodovácke tramvaje ešte hromadne neopravovali, že, ? )
Reply on: Valec #213824:
Veď RJ posilňuje súpravy bežne na požiadavku (v piatok Slovan v DS, v sobotu cyklisti), ale všetky vlaky posilniť zrejme fyzicky nebude čím.?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.