Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Sharpay #213710:
Včera sa prevetrával aj Cabriobus...
Reply on: Sharpay #213710:
a po troch rokoch má dokonca aj platnú STK ? ? ?
Dnes bol vonku aj HV 3702, ráno okolo 9.00 h. pendloval po Vajnorskej smerom k vozovni JD a späť.?
Reply on: piggee #213708:
Suhlasim ze implementacia systemu na akceptaciu platobnych kariet vydavanych bankami (ale V ZIADNOM PRIPADE nie len kreditnych, tymi u nas disponuje podstatne menej ludi ako debetnymi) je ovela lepsia ako kreacie s elektronickou penazenkou, ktore su davno prekonane. Na to ale nepotrebujes tlaciaren potvrdeniek, su systemy kde je akceptacia kariet implementovana bez toho aby sa cokolvek tlacilo a rozhodne by sa to malo riesit tym sposobom. Nevidim pri takejto platbe dovod tlacit papier pri kazdej jednotlivej ceste.
Reply on: Valec #213699:
Neviem, preco tu spominas novinarov, ked v tom videu to priamo hovorila hovorkyna DPP, tj. priamo zamestnanec DPP. Takze neviem co este chces konkretnejsie ako video, kde tu cenu priamo potvrdi zamestnanec podniku. Skor nad cim sa treba zamysliet je, ze vieme ako pracuju aparatcikovia na Slovensku. Kupit najdrahsiu moznu verziu aj s technologiami, ktore do dnesneho dna nemaju vobec premyslene ako budu pouzivat (citacku QR a SMS), ale vsak nech to stoji co najviac, lebo tak sa tam najlepsie schova baksisne. Keby niekto pri tomto nakupe premyslal, tak radsej kupi verziu aj s tlacenim potvrdeniek a dali by sa listky kupovat priamo bezkontaktnymi kreditkami v oznacovacoch a tym padom by klesli naklady na distribuciu a vyrobu cestovnych listkov (papier, tlac, nutnost mensieho mnozstva automatov), ale o znizovanie nakladov tu nikdy neslo. U nas ideme vymyslat radsej kadejake elektronicke penazenky (tj. dalsie zbytocne karty, ktore bude treba vyrobit a distribuovat). Kreditkami to riesi napr. Olomouc a stacia im na to oznacovace za 18 tis. CZK.

A k tej velkosti displeja iba tolko, ze ten maly rozdiel na velkosti nemusi znamenat vobec nic. Niekedy o trochu vacsi displej je lacnejsi ako male mensie verzie. Zalezi od vyrobcu, distributora a hlavne od dopytu po danej variante.
Reply on: Joyki #213704:
Tak co by sme chceli od EMtrestu. Oni nie su schopni spravit ani system co intuitivne pochopi Slovak, nieto este cudzinec. Ale ked dopravcovia netlacia na kvalitu, tak nic ine sa ocakavat neda.
Reply on: zakaznik #213703:
Otazka je ci priemerny vodic DPB ma lepsiu uroven ako UI EmTrestu ?

Ak by to tak malo byt, tak by sucastou toho malo byt to ze linky 61, 96 a N61 pojdu do nejakeho specialneho premioveho zadelenia, kde sa bude vyzadovat znalost jazyka a nejaka normalna uroven spravania - a predmetni vodici by samozrejme dostavali za taketo vykony viac penazi.

Reply on: zakaznik #213702:
Podobne skryto sú aj automaty na parkovacie karty. Ale ten automat pri dverách je aspoň pod displejom, ktorý ukazuje najbližšie odchody autobusov (nielen MHD).
Avšak keď si prepneš jazyk, okrem toho, že prvá strana bude v inom jazyku, výber lístkov je takisto po slovensky v podobe niečoho takého, že C1L1 Zľ 100+101 0,45 €
Reply on: zakaznik #213702:
Druhá vec je, že tie automaty sú, rovnako ako ostatné výrobky tej firmy, užívateľsky mimoriadne odpudivé. Keď by to bolo na mne, tak by som ich umiestnil niekam do pivnice a zaviedol by som špeciálne pre zastávku Letisko predaj lístkov u vodiča.
Bol som na letisku. Jeden z dvoch multifunkčných EmTrestov bol pokazený, druhý je dôkladne schovaný za dverami, kde by ho ani policajný pes nenašiel.

"Kúp si lístok v automate a choď autobusom..." Radosť navigovať cudzinca v krajine mentálne retardovaných.
Reply on: 810zssk #213693:
jak hlboko cely ci polovicne iba? ? ?
Reply on: Ehm #213698:
Hej, presne tak to bolo. Ale na boku zvykne stáť vozidlo max. od 210 alebo 93, a nie 32. "Zaradil" sa za pristaveným trolejbusom 201. Ale po odchode trolejbusu ešte raz, už bližšie pristavil autobus ku hrane, síce ešte aj vtedy chýbal nejaký ten meter od hrany. ?
Reply on: piggee #213697:
1. Viem ako pracujú novinári, takže tých 15.000 Kč mohlo byť myslených úplne inak, napr. to môže byť cena obyčajných OCL bez displeja a práce s kartou. Z jedného článku teda záver nevyrobíš.
2. OCL CAMEL COMBI má inú špecifikáciu, ako OCL Telmax pre Bratislavu. Tie naše majú napr. samostatne riešenú komunikáciu s dátovým centrom (tzn. v tomto smere sú jedinečné).
3. Z obrázku v danom článku to vyzerá, že napr. displej je len polovičný a jediné čo zobrazuje je čas a šípka.
4. Neviem za koľko kúpili obdobný OCL niekde inde, ale to nevieš ani ty. Viem však za koľko sa ponúkali v predchádzajúcich súťažiach (už sa vystriedali min. štyria záujemcovia a tie ceny boli vždy veľmi podobné).
Počítam, že pred ním bol trolejbus a ako oni zvyknú stáť na boku tak sa iba tak ,,jemne,, za neho pripojil, ale zadok už nevidal 😃
Reply on: Valec #213696:
Uz som ti pisal ceny pod clankom o tom, ze sa nakupuju. Taktiez som ti tam supol linku na video z Prahy, kde priamo od hovorkyne mas potvrdenu cenu tych novych oznacovacov od Mikroelektroniky (15 tis. CZK). Neviem ci je taky problem pochopit pisanemu textu. Alebo mas snad aspon jeden jediny priklad, kde zaplatili tolko za oznacovace ako Bratislava, alebo dokonca o nieco viac?
Reply on: piggee #213682:
Máš nejaké porovnanie (rád by som také videl), alebo len drístaš?
Väčšiu medzeru medzi hranou a vozidlom som ešte nevidel nikdy nikde. ?
Reply on: Ike #213687:
Meniny su polska uchylka, tam to ma skoro kazdy voz, aj tie ktore na tom preventivne nezobrazuju len tie zastavky. Najlepsi bol "infosystem" co sice o jazde okrem cisla linky a ciela nezobrazoval nic, ale zato tam mal nie len meniny, ale aj informaciu kolko dni zostava do konca roka ?
Reply on: medzernik #213681:
Ja som nikdy nemal problem. Staci to tam strcit dostatocne hlboko.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.