Hmm zaujímavé, že aj do Rakúska (Laa an der Thaya) jazdí Bors Břeclav v rámci IDS JMK za bežnú vnútroštátnu tarifu IDS JMK. Môžeme sa na takéto niečo v budúcnosti tešiť aj do Rajky či do Hainburgu? ?
Viete ešte o nejakom dopravcovi (okrem DPB na linke 801), ktorý v strednej Európe umožňuje na území iného štátu platbu okrem meny toho štátu aj menou susedného štátu? IDS JMK má nejaký nevýhodný kurz (chápem musí byť nejaká rezerva proti kurzovým stratám). 16 Kč je podľa súčasného valutového kurzu cca 0,60 €, ale pre IDS JMK je to 0,80 €. Škoda, že na území SR (linka 910) nie je umožnené platiť aj v Kč.
A pri čiastočne zaintegrovanej Myjave v IDS JMK nenastala žiadna pozitívna zmena oproti stavu na http://www.zelpage.cz/zpravy/9258 ? V tomto smere sa cezhraničná doprava rieši jednoduchšie autobusmi - platbou u vodiča.
Trať Holíč - Hodonín je zjazdná, bohužiaľ nie elektricky z dôvodu rozkradnutia trakčného vedenia s príslušenstvom, čím stratila svoj jediný význam odklonovej trasy pri výlukách v úseku Kúty - Břeclav.
Osobáky tam jazdili dlho a jazdili absolútne prázdne, s 0 - 3 cestujúcimi, tam proste neexistuje racionálny dôvod na to, aby tam jazdila osobná doprava.
Trat Holíč-Hodonín je zjazdná, cca 2 roky do zadu tadiaľ chodila každý deň jedna bageta ZSSK zbrojiť do Hodonína počas prestávky medzi spojmi. Už sa to tuším zrušilo.
Vháňači vzduchu do vákua v strednej Európe, hurá ! To by tak krásne zapadlo do histórie ? Ak to má ešte stále byť kríženec Concordu a air hokeja a nejakým zázrakom by sa im to podarilo rozbehať (a šance sú podľa môjho názoru skutočne mizivé) tak to aj tak bude technológia minulého storočia veľmi vzdialená od pohodlnej, nenákladnej či bezpečnej dopravy. Vzhľadom na to, že som za tie roky nezachytil, že by prehodnocovali koncepciu cucaného vznášadla tak sa to dá celé vnímať najmä ako Muskove PR..
Zastavky Polus City Center, resp. Halkova vyzeraju byt najblizsie. Pre naplanovanie cesty pouzi Planovac, napr. v hornej casti stranky. Prajem prijemny pobyt v Bratislave
Ozaj, motoráčik kedysi jazdil po trase "Hodonín - Holíč - Skalica - Veselí nad Moravou"? Zo Skalice do Česka (aspoň po Sudoměřice) zachádzali aj niektoré motoráky z Kútov?
Ako je to so zjazdnosťou úseku "Holíč - Hodonín"? Pamätám si, že pred zopár rokmi som tade išiel EC-čkom do Brna. Išlo o plánovanú výluku v úseku "Kúty - Břeclav".
Hmm a úsek "Skalica - Sudoměřice" je udržovaný v prevádzkyschopnom stave?
Ahojte všetci, pekný večer prajem. Do Bratislavy nechodím veľmi často, a preto sa nevyznám do vašej dopravy ? . Vedeli by ste mi prosím poradiť, ako sa dostať na Záborského ulicu ? Ďakujem .
No a co... ZSSK si zas svojvolne teraz odriekla vytazeny Os, ktory vobec na S60 nechali premavat, a je to len hodinovy interval. Samozrejme bez nahrady...?
Ono je pochopiteľné že sa to celé raz postaví keďže to už má byť toho (zatiaľ nie až tak veľmi) prioritného a celoeurópskeho významu.. ? Nakoniec, som len sám ak mám dojem, že na východe sa nič zásadné neudeje pokiaľ nebude existovať (dočasná a veľmi krkolomá) náhrada za 132 tak, aby bola umožnená jej perspektívna prestavba ? Plytké tunely, bezkolízne križovania s električkami a ostatnou dopravou included..
Ako je možné, že Arriva Trnava má na medzištátnej linke "Holíč - Hodonín" také lacné cestovné? Je to 6 km a cestovné je 0,70 € (v opačnom smere 20 Kč).
Pre porovnanie, podľa cenového výmeru Trnavského kraja je za 6 km obyčajné cestovné v hotovosti 0,60 €. Takže nedotované cestovné je iba 0,10 € drahšie. To je ako možné?
To, že linka 910 zaradená v IDS JMK má aj na medzištátnom úseku vnútroštátne cestovné ešte chápem (tarifne neznevýhodňujú zónu 915 [Holíč a Skalica] napriek tomu, že je na Slovensku). Na linku 910 prispievajú aj tieto slovenské mestá či to aj slovenský úsek dotuje česká strana?
Na linke 910 sa platí z Hodonína do Holíča 16 Kč (v opačnom smere 0,80 €).
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
eMDi