Reply on: Valec #213481:
Ono je pochopiteľné že sa to celé raz postaví keďže to už má byť toho (zatiaľ nie až tak veľmi) prioritného a celoeurópskeho významu.. ? Nakoniec, som len sám ak mám dojem, že na východe sa nič zásadné neudeje pokiaľ nebude existovať (dočasná a veľmi krkolomá) náhrada za 132 tak, aby bola umožnená jej perspektívna prestavba ? Plytké tunely, bezkolízne križovania s električkami a ostatnou dopravou included..
Peon
Pre porovnanie, podľa cenového výmeru Trnavského kraja je za 6 km obyčajné cestovné v hotovosti 0,60 €. Takže nedotované cestovné je iba 0,10 € drahšie. To je ako možné?
To, že linka 910 zaradená v IDS JMK má aj na medzištátnom úseku vnútroštátne cestovné ešte chápem (tarifne neznevýhodňujú zónu 915 [Holíč a Skalica] napriek tomu, že je na Slovensku). Na linku 910 prispievajú aj tieto slovenské mestá či to aj slovenský úsek dotuje česká strana?
Na linke 910 sa platí z Hodonína do Holíča 16 Kč (v opačnom smere 0,80 €).