Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: petoo #213394:
Asi to bude tou pokročilou hodinou ale ako irónia mi to neprišlo ani na druhé prečítanie. Ale teraz už je to jasné ?
Reply on: TomJ #213393:
Myslím že to bola ironia ? ale tiež som v tom chvíľu hľadal Urbanwaya ?
Reply on: Mike #213391:
Ešte tam chýba terčík 64-ky.
A ten obrázok busu je podľa mňa stále Karosa, len jej možno vyrovnali zadok. Keď si pozrieš počet okien a tvar dverí, vychádza to na Karosu.
Reply on: piggee #213365:
1. Dnes poobedná špička 16.11 išiel som Pajštúnska → Kutlíková, križovatku som sledoval od zastávky Pajštunska smer Technopol. Po Pajštúnskej oproti nešlo nič. Kutlíková → Jantárová 3 autá, jedno prešlo kým som prišiel ku križovatke, ďalšie dve keď som ju prešiel. Jantátorá → Kutlíková 2 autá prešli kým som prišiel ku križovatke, ďalšie tam neboli. Jantárová → Pajštúnska 3 autá, kedže najbližšie auto som stretol pri prechode pri ramene, a za mnou nešlo nič (Mimochodom bol som jediné auto čo išlo Pajštúnska → Kutlíková) tak tie 3 autá museli stihnúť prejsť. Môžem ti sem hádzať reporty každý deň z rôznych častí dňa, ale zdržanie v nich nenájdeš. A ako vidíš pri takejto intenzite ten 4 pruh netreba.
3. Z pohľadu vodiča mi viac ako toto https://goo.gl/maps/y1gMw7nXzk22 určite vadí toto: https://goo.gl/maps/pgQCPmT7CJz (snáď to tam už nebude dlho) a toto: https://goo.gl/maps/wB8D5wchhAQ2 (nie je v pláne oprava ) a kopa ďalších rozbitých ciest.
Reply on: Ike #213390:
Už chýba iba nejaké info, že pri tom istom označníku zastavujú aj spoje Random (slovak) Lines...
Na Hroboňovej v smere Patrónka konečne pribudol nový označník. Chcete vedieť, ako vyzerá?
1. nemá chybu,
2. terčíky majú atraktívny farebný dizajn,
3. centrovanie názvu zastávky je novinkou a
4. konečne použili novú siluetu autobusu a nie krátku Karosu (nie som si istý, ale keď sa poriadne pozriete, vyzerá to ako silueta Urbanwaya.

Sú to možno šoto veci, no je fajn, že konečne ideme s dobou. ?
Reply on: david1 #213384:
Celkom jednoznačne by sa to uživilo aj cez deň... Danú reláciu využívam aj cez deň a L93+peší presun je rýchlejší, než 1, ktorá ide síce priamo, ale vyhliadkovo. Keď tak nad tým uvažujem, je to jediné spojenie, ktoré mi v BA chýba... Zochova-Most SNP.
Reply on: Trolley #213382:
S60

4:24 končí v Kútoch
5:28 končí v Holíči
Reply on: vegrar #213383:
Treba zdoraznit ze ide len o PREDBEZNE OPATRENIE. Konecne rozhodnutie este nepadlo.
Reply on: david1 #213384:
Nie, riesenie ako pri L70 by na NV nebolo pouzitelne. Bolo by potrebne v nocnych hodinach umoznit priamy vyjazd vlavo.
Reply on: 810zssk #213379:
Musela by vychádzať ako L 70 . Vtedy by v pohode odbočila aj hore na Staromestskú. Chcelo by sa potom ale pohrať aj s nástupišťami pod mostom...

Na stanicu by som zaviedol kyvadlový nočák s 30 min.int.
Most SNP - Hl.st. cez Staromestskú.
V tejto trase by sa to možno uživilo aj cez deň.
Seniorom vraj už stačí na bezplatné cestovanie len občiansky preukaz. Zdroj tu: http://www.rtvs.sk/televizia/archiv/10050/89213
5. minúta 6. sekunda
Ahojte,
chcel by som upozorniť na niekoľko nepresností v CP liniek S50 a S60.

Linka S50:
Spoje od TT o 06:12, 10:12, 13:12x, 14:12, 15:12x a 16:12 pokračujú z Hlavnej stanice ako linka S20 po Malacky.

Linka S60:
Spoj o 05:28 zo stanice/zastávky Reca pokračuje z Hlavnej stanice linka S20 na Kúty.
Spoj o 17:02 zo stanice Senec pokračuje z Hlavnej stanice ako linka S20 na Kúty.

x - pracovné dni.

Bolo by možné to doplniť do cestovných poriadkov týchto liniek?

Reply on: MatejBA #213380:
Presunutie rozjazdov pod Novy most by vyzadovalo komplexnejsiu upravu linkovania 🙂
Reply on: 810zssk #213378:
Ono by sa teoreticky dala urobit napriklad linka ASMN - Novy Most - Devin/DNV/KV/Dubravka s tym, zeby pri rozjazde z pod mosta stala tam, kde teraz stoji L95 🙂 A taka N70 by potom mohla ist cez Novy Most - Hodzovo - 29 Augusta - ASMN - a dalej 😉
Reply on: S499.1023 #213377:
Mne by sa osobne pozdaval Novy most. Bolo by ale nutne umoznit vyjazd z terminalu dolava (smer Safko).
Reply on: Ike #213376:
Ja chapem co navrhujes, ale chaos to iba prehlbi, pretoze by bol brutalny problem to tam naskladat v spravnom poradi. Realne by si teda mohol dosiahnut aj to, ze cast spojov posunies na neskorsi cas, tie pojdu v danom case, ale tie co mali ist pred nimi pojdu realne az po nich (cize este neskor ako by inak sli). Toto riesenie by teda podla mna v praxi nefungovalo, aj ked teoreticky dava zmysel.
Reply on: Ike #213376:
Lenže tie meškania sú dané nejakými vonkajšími vplyvmi, medzi ktoré patria aj nerealistické chronometráže. Vozidlá v obmedzenom priestore na Hbf. do tých skupín nenaradíš. Meškanie nie je nejaký zásadný problém, na to stačí na opačnom konci zaradiť adekvátny vyrovnávací čas. A miesto rozjazdu Hbf. je úplne nanič ale snaha vytlačiť z centra skupinu postávajúcich smrdutých autobusov bola jasná. Kamenné námestie bolo z pohľadu cestujúcich ideálne. Dnes by sa ponúkalo Hodžovo námestie ale tam sú veľké vzdialenosti medzi hranami a tým by sa predĺžili prestupné časy a tým aj čakačky.
Reply on: 810zssk #213375:
Ten ultimátny chaos tam už je. Mojim cieľom je navrhnúť jeho legalizáciu a tým zjednodušenie orientácie pre cestujúceho. Pretože terajší stav je, že N21 Ti síce oficiálne odchádza povedzme 1:30, no v jednu noc Ti odíde 1:30 a druhú 1:35, pričom CP tomu nie je prispôsobený. Viem, že by to nebolo ľahké, no teraz na to pozerám čisto z pohľadu cestujúceho. Pre cestujúceho by bolo rozhodne prijateľnejšie, keby mu tá N21 odišla 1:32, ale každú noc a presne. Je predsa non-sense, že linka mešká už na východzej zastávke. Argument s prípojmi beriem, ale znova poukazujem na to, že tie spoje neodchádzajú z HLST presne podľa CP, ale, v podstate, náhodne po čase odchodu.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.