...ale keďže DPB vždy chápal svoju činnosť, ako v najlepšom prípade láskavosť voči platiacej verejnosti, a nikdy nie ako zaplatenú službu a povinnosť, viem s predstaviť, že tie tabule tam fakt ležia na sklade.
Mimochodom v tomto roku avizovali osadenie tabúľ na viacerých frekventovaných zastávkach, kým v regióne v druhom polroku tiež by mali. Buď budú mať offline údaje z CP, alebo naviazané na GPS-údaje by transdata (prerába sa systém, keďže drs BID stále nemá - také niečo sa písalo v dodatku, tak predpokladám, že to naviažu na ten mojbus-systém) - niekto nevie viac?
Resp. podľa zmluvy, ak som si ju vyložil správne (rád sa ale príp. nechám opraviť), sa termín 1.1.2015 + 60 dní vzťahuje len na dodanie tabulí. Neviem síce, či už boli naozaj dodané (a ak hej, tak kedy presne) a ležia v sklade DPB, no každopádne pre samotné osadenie zmluvný termín podľa všetkého určený nie je (i keď vo verejnom záujme by samozrejme DPB nemal s osádzaním zbytočne čakať, najmä ak záruka na cedule beží odo dňa prevzatia)
A nebol deadline pre osadenie tých cedúľ až ku kolaudácii samotného developerského zámeru (že či to naozaj oficiálne mešká)? Alebo je (bol) termín k nejakému konkrétnemu dátumu resp. lehote od podpísania zmluvy?
Možno chcú všetky veľké zmeny uskutočniť naraz:
1) reorganizácia trolejbusových liniek
2) električka do Petržalky
3) dopravná optimalizácia regionálnych liniek (aj keď o tomto pochybujem)
A preto sa ešte nič nedeje
Akcionar DPB by mohol mysliet komplexne a ked prenajima plochu na "pns-ky", do zmluvy dat klauzulu o povinnosti mat jednorazove listky a tiez ich sortiment. To by vsak magoriat musel mat aspon nejaku snahu toto mesto riadit.
810zssk