Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #212495:
Masaryčka v PRG je tiež p94ovina? Aj FJBf vo VIE? Aj Wileńska vo W-WE? Budapešť si pred pár rokmi zrušila Józsefváros a teraz to ľutujú... Traťová priepustnosť vychádza, no Keleti už nie...
Chceš viac príkladov?
Opakujem, momentálne nemáš lepšie miesto za realizovatelné prachy, ako Fiók!
Alebo postavme nové HBF za 2mld. s kolajiskom s patričnými parametrami a hotovo. Možnosti sú...
Reply on: 810zssk #212498:
Vzhľadom na nepomer vlakov by sa to dalo ideovo riešiť takto:
S26 Kúty - BA - Galanta
S25 Wien - DNV - BA - Trnava
S70 DNV - BA - DS (ak by sa nezniesla trať, tak už zo Stupavy)
Spoje naviac z východu môžu ísť len po DNV.
Samozrejme by to chcelo hustejšie intervaly, ale to by asi mala byť prvá vec, ak sa sníva o železniciach ako nosnom systéme. ?
Reply on: S499.1023 #212494:
Objektívne, nové IDS lístky tlačia Mikroelektroniky o niečo dlhšie...
Reply on: Ámos #212485:
Vzhladom na nepomer vlakov prichadzajucich zo Zahoria a z vychodu bude vzdy nieco na tej hl.st. koncit (hoci urcite by bolo na mieste to minimalizovat). Cize nieco by sa presunut na Filialku dalo. Ale nic to nemeni na tom ze take riesenie by nebolo vhodne z dovodu zrusenia prestupnych vazieb.
Reply on: Joyki #212490:
Ja myslím, že si Ámosov príspevok nepochopil. Prejazdný model predsa nebráni zachovaniu prestupných väzieb.
Reply on: mima40 #212483:
Ďakujeme za informáciu, že si veľkomešťanka, všade si bola, všetko vieš a linka 39 je určená výhradne na tvoje súkromné potreby.
Reply on: dyspozytor #212477:
Takže budeš jazdiť s Os striedavo na Hbf. a na Filiálku? Alebo všetko na Filiálku? A prestupovať na EC s presunom MHD? Cestou z práce si budeš losovať, či stihneš R z Hbf. alebo Os z Filiálky? Filiálka je proste p94ovina, bez diskusie.
Reply on: mima40 #212473:
Milá mima40, pri tej zastávke som býval 32 rokov. Ten automat funguje úplne štandardne, len ty si proste šla neskoro, kupovala si si lístok na poslednú chvíľu, nerátala si s dobou tlače a teraz sa to snažíš zvaliť na všetkých okolo seba. Mmch., práve preto, že tam bola zápcha, sa vodička mala ponáhľať. Úplne rovnako by ťa vybavil aj vodič vo Viedni, v Mníchove, v Prahe, v Budapešti.
Reply on: fanatikmhd #212462:
Aká bankrotujúca spoločnosť?
Dve z automaticky kamier na objektivnu zodpovednost maju byt na Sancovej a Gagarinovej, pricom maju kontrolovat zakaz zastavenia a statia. Zeby teda bus pruhy? 🙂
Reply on: mima40 #212487:
Pocka na Vas vlak, ak pridete neskoro na stanicu a neskoro kupite listok? Pocka na Vas lietadlo, ak neskoro pridete na letisko?

Ked som bol v prahe tiez na mna autobus ani elektricka nepockali tu povestnu sekundu - takze aj MHD v prahe je teraz zla? Nehovoriac o tom, ze sama ste povedali, ze uz MESKAL autobus - mozno si to neuvedomujete, ale kazde taketo zdrzanie navysuje cas meskania, ktore na konecnej koniec koncov moze ist aj z prestavky vodica, ktory potom nemusi mat cas ist na WC, najest sa a podobne 😉
Reply on: Ámos #212485:
Tak to isto nie je cieľom, pretože cestujúca verejnosť by protestovala proti tomu, keďže medzi R/EC a Os vlakmi na Trnavu a Galantu sú veľmi silné prestupné väzby, ktoré rešpektujú aj železnice, grafikony sa robia na základe toho.
Filiálka je nezmysel, lebo značná časť ľudí cestuje 93-kou a do západných častí mesta. Tí, ktorí cestujú do okolia Kamenného nám. tiež by mali TrMy od ruky, ďalej. Okrem toho MHD by nestíhala.
Jedine, kebyže na Filiálku jazdili pridané S-kové vlaky, ktoré by zahustili interval v Rači a vo Vajnoroch na 15 minútový, tým pádom striedavo by končili (alebo prechádzali) na Hl.st. / Filiálke, aby prestupy boli zachované na R/EC. Fungovalo by to ale len tak, že by vlakom jazdilo ešte asi trikrát viac ľudí, ako teraz, aby to malo opodstatnenie, aspoň nejaké... niečo nad nulou.
Každopádne v poslednom roku, a hlavne od 1. novembra je badať progres v prímestských vlakoch. Na S60 je po novom polhodinový interval popoludní, ale v Os vlaku som stál po celú cestu pri dverách.
Reply on: Gryzly65 #212478:
Inac ale to je fakt, vo Viedni mi uz nespocetne vela krat zdrhla bim pred planovanym odchodom, ovela horsie ako v Autoslave...
Reply on: Valec #212471:
To je irelevantne. Stanice sa buduju za ucelom prestrihavania pasky, nikto sa nebude zaoberat takou prkotinou ako zeleznicna doprava.
Ja s mhd cestujem minimalne, vy ste mozno uz zvyknuti na rozne maniere, ale vidim, ze tu nema vobec vyznam nieco pisat. Tak vam aspon prajem nech vy ste spokojni so sluzbami, ktore za svoje peniaze dostavate, dobru...
Reply on: mima40 #212483:
Odosobni sa a buď trochu nad vecou. Jasné, každá situácia je individuálna, ty v tomto prípade cítiš krivdu, možno zášť, že ti to "urobila" žena... A žena, žene nikdy neodpustí, to je jasné:)
Súhlasím, príklad s metrom už bol argumentačne hodne za...
Kúp si nejaké lístky do zásoby a nos ich v peňaženke, mne sa to osvedčilo, lebo vždy keď som potreboval naraz naporýchlo lístok, velakrát som narazil na pokazený automat, resp. "vhodte presnú sumu" atp...
Prajem dobrú noc a lepšie zážitky pri cestovaní emhádé v budúcnosti ?
Reply on: Valec #212482:
a aj keby sa pridavali, nemal by byt ciel, ze na hlst uz Os vlaky koncit nebudu? Tak ako su dnes uz nejake pary vlakov spojene, ze sa jazdi zo zahoria na "predhorie" a naopak?
Reply on: mima40 #212483:
Je velmi sebecke ocakavat, ze 100 ludi v autobuse ma cakat na niekoho, kto si nevie kupit listky do zasoby a este nadava, ked na neho nepockaju. A najvacsi vrchol na tom celom je, ze takyto clovek ide hovorit, kazat o elementarnej slusnosti.

No tak mila madam, zacat treba brvnom vo vlastnom oku.
Vyborne. Som rada chlapci, ze ste sa na zaver dna tak dobre pobavili. A hlavne dakujem za ohromnu podporu. Presne vdaka takymto komentom sa nikdy nic v sluzbach tohto typu nezlepsi. Nie som ziadna dedincanka, ale bratislavcanka a mam pocestovane rozne krajiny. Je absurdne porovnavat metro metropolitnych miest s linkou 39 v BA. Tie dve sekundy, co mohla pani pockat, aj tak stratila cakanim v zapche a mohla plynule prejst. To si tiez mohla ona sama vyhodnotit,. Tazko pochopite situaciu, v ktorej ste neboli. Cely cas len poukazujem na pristup a pomer cena a vykon nasej mhd. Ked sa vam nieco podobne udeje v buducnosti, tiez budete z toho prekvapeni. Bola to cista neochota pomoct. To je vsetko.
Reply on: dyspozytor #212477:
A kto chce tie vlaky pridávať?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.