Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: david1 #212095:
Na tom LCD panely by mala byť zobrazená mapa stále. Na historické fotografie máš múzeum, túto stránku, alebo skupiny na facebooku ? To je naozaj ťažké pochopiť, že doprava má byť čo najviac prispôsobená cestujúcim?
Reply on: Ike #212093:
A čo keď máme plnografické panely, keď si nestihneš pozrieť informácie . Mapa električkovej siete nijako neškodí interiéru. Viem si tam predstaviť rovnaké ako sú napr. v T6 .
Reply on: Ike #212093:
*interiéri
Reply on: david1 #212088:
Máme plnografické LCD panely a budeme lepiť mapy po interiéry? Ďakujem. Radšej tam uvidím interaktívnu mapu s polohou vozidla, ktorá môže z času na čas odzoomovať na celú sieť a späť.
Reply on: palos #212083:
A vylukove oznamy, a popripade ine oznamy, zoznam liniek s moznosotu prestupu na dalsej zastavke, etc. etc.

Uz sa tesim, ked si v novej saline odfotim prvy letak na okne nalepeny. A potom to moze zacat ?
Reply on: gejza #212089:
Tieto zmeny vsak predpokladaju, ze vodic dokaze pracovat s palubakom.
Lebo ak moja zena, trasy neznala, zvoni na zastavke na znamenie Cerveny kriz v dostatocnom predstihu, no ocitne sa na Budkovej niekde bude chyba.
Reply on: petoo #212069:
A co takto kupit nieco nove a kvalitne ako zo starej herky vyrabat voz, ktory poriadnu pracu neurobi?

Ak mame stvoky milionov € na nove elektricky a trate, tak tych par milionov na riadnu podbijacku a brusku sa urcite najdu. Dokonca by sa to dalo urcite zviest spolu s reko udrzbovej zakladne a trati ako sucast projektu.
ZÁZRAK !!!

včera som dal na FB stránku DPB túto otázku:
Dobrý deň, mám otázku - akým spôsobom je vyhodnocovaný efekt zmien zastávok z bežných na zastávky na znamenie ? Bola vypracovaná nejaká analýza za účelom vyčíslenia úspory pohonných hmôt, zníženia časových strát, prípadne iných úspor ? Ak áno, kde by sa cestujúca verejnosť mohla dopracovať k jej výsledkom ? Budú/Boli tieto výsledky prezentované aj verejne ? Vopred ďakujem za odpovede a ostávam s pozdravom. Peter

dnes dali odpoveď:
Dobrý deň, analýza bola v rámci interných odborných útvarov vypracovaná. Pri analýze sa vychádzalo z plánovaného počtu zastavení na zastávkach MHD a rozdielu plynulého a spomaleného prejazdu a prejazdu zo zastavením a rozbehom. Táto analýza závisí od mnohých faktorov, ktoré v modely nemožno predpokladať/presne kvantifikovať (zmena chornometráže – zmena zaradenia sa vozidla po rýchlejšom prejazde zastávkou na cyklus svetelnej signalizácie, zvýšenie rozptylu jazdných dôb, vývoj cien PHM/energií...). Z uvedeného vyplýva, že potenciál na úsporu pri zavedení zastávok na znamenie existuje, avšak je ovplyvnený v súčasne dobe nepredvídateľnými/neodhadnuteľnými faktormi. Aj napriek tomu je odborný odhad na úspore PHM/energií na úrovni cca 200 000 až 250 000,- €. Analýza bola vypracovaná len ako pracovná verzia DPB, a.s.
Reply on: Lechynator #212087:
Práve minule som to rátal. Mapa svieti "až" 7 sekúnd.
Miesto /luxusné/ na mapu el. liniek máme nad každými dverami .

Možnosť prestupu som z reproduktorov počul naposledy ešte za čias "Drahuše" . Škoda že som si nenechal ani jednu kazetu... tu tu tututu....
?
Mapa liniek sa môže pokojne vytlačiť a nalepiť na stropy, príp. steny električky, no nie v tom mini formáte, ako to je v niektorých spojoch, ale riadne veľké, dobre čitateľné aj z jedného metra
Reply on: Salomon #212084:
Kebyze DPB ide o zlepsenie kvality, tak tam miesto obrazkov v rotacnom intervale 20 sekund da napriklad aktualnu polohu vozidla (na mape) a pripadne zoznam prestupov na dalsej zastavke + napriklad oznamy o vylukach na tu druhu polovicu (mne ako cestujucemu tie "mile obrazky" lezu krkom kedze som ich uz videl milion-dvestokrat) 🙂 Ale §nikdysatotaknerobilo.
Reply on: palos #212083:
Tie obrazky su sice fajn, ale naozaj uz ich asi kazdy pozna naspamat a maju nulovu informacnu hodnotu. Mali by na jednu polovicu displeja dat mapu s realnym zobrazenim polohy a trasy elektricky, a na druhu zastavky, vonkajsiu teplotu a pripadne informacie o vylukach novinkach dpb atd... Resp., ak planuju tie displeje vyuzivat na reklamu tak nech tam radsej nechaju tie obrazky. ?
Reply on: palos #212083:
Mňe tie obrázky nevadia, práve naopak je to milý krok k spestreniu! Čo tak dať mapu trás na čierne displeje?
Informačné obrazovky v nových električkách sú veľmi fajn. Nedostatok vidím v tom, že mapa tratí MHD sa zjaví na tak krátku dobu, že sa ani bratislavčan, nieto cudzinec, nestačí zorientovať. Navrhujem, aby sa ľavá polovica obrazovky s aktuálnym zobrazením zastávok zúžila (aj tak je tam veľa prázdneho miesta) a na pravej strane obrazovky bola namiesto obrázkov električiek (ktoré pravidelný cestujúci už pozná naspamäť a cudzincovi to neprináša žiadnu informáciu) umiestená mapa trás MHD.
Reply on: piggee #212080:
Automaty pod prístreškom určite byť môžu. Čo si pamätám, v Žiline sú takto umiestňované "odjakživa".
Reply on: Dispecer #212067:
Kludne by som si vedel predstavit take zastavky na pokracovani petrzalskej trate. Ale jednej veci stale nerozumiem aj v tomto pripade. Preco tie automaty nemozu byt pod pristreskom? Na to je nejaka protipoziarna norma, alebo nejaky iny nezmysel?
Reply on: 810zssk #212078:
No uvidíme...Ale ďakujem ?
Reply on: roman2 #212077:
Neviem, nepoznam tie terminy. Ale myslim ze sa hovorilo o marci, tak snad... 🙂
Reply on: 810zssk #212076:
Takže teoreticky do konca februára/začiatkom marca by mohla začať premávka električiek do Petržalky? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.