Neviem ako je to teraz, ale pamätám si, že Karosa #2631, alebo Ikarus 435 s #4815 patrili medzi najkrajšie autobusy v BA pár rokov dozadu, vďaka ich "majiteľom", ktorí sa o ne vzorne starali. Rovnako aj staručký Ikarus 280, myslím 4958 mal tiež veľmi peknú výzdobu.
prave tie vozy, ktore spadaju do tvojej kategorie "sovietsky cirkus", reprezentuju mesto a firmu najlepsie, pretoze su najcistejsie, ci uz zvonku alebo zvnutra a v dobrom technickom stave. iste, mozme sa bavit o tom co uz je za ciaru a co este nie, pretoze niektore veci su fatk , mierne povedane, mimo. napriklad ked niekto namiesto folie nalepi na sklo niekolko pasov lepiacej pasky. to mne ako cestujucemu, ale aj ako vodicovi ( pretoze sa tam citim jak najvacsia socka, kedze okrem tej pasky je tam aj humus ) pride o dost vacsi pruser ako cisty, umyty, navonany voz s led pasikom pod oknom.
Neni to vodicov autobus, nema si teda z neho co robit putovnu vystavu nevkusu. Uvedom si ze to vozidlo reprezentuje DPB a aj toto mesto. Normalna firma sa neprezentuje priestormi podla design manualu sovietskeho cirkusu.
Aha, takže už si začal s koncepciou pravidiel pre výzdobu ? A ak nie na hlavu, tak na nohu spadnúť môžu ? Ešte raz - tvoria sa ťažko a ľahko sa ohýbajú. A nemám to u prdele, pretože pokiaľ za službu platím, tak očakávam, že aj nejak slušne bude vyzerať a nie tak ako si kto zmyslí.
Vodič by sa pokiaľ mu cestujúci stoja vo výhľade nemal pohnúť zo zastávky a existujú spôsoby ako si vynútiť aby tam nestáli. V prípade zranenia je zodpovedný opäť on, že áno..
Akých vás, akých nás? Božemoj, ako ti máme vysvetliť, že väčšine ľudí (áno, aj mne) je proste U PRDELE, čo má vodič v kabíne vyvesené?!
Nerozumiem síce, ako ti to môže spôsobiť nepokoje, ale vážne to nie je náš, ani vodičov problém. Nemáš sa starať do toho, kým ti to nepadá za jazdy na hlavu, neobsadí miesto na sedenie, neprekáža v pohybe vo vozidle. Šnúry natiahnuté pri prvých dverách neberiem ako argument, to tam nie je len tak pre srandu králikov, ale pre váženú vytupenú cestujúcu verejnosť, ktorá nemá na to aby pochopila, že nemá stáť v priestore predných dverí. Bohužiaľ, snaha výrobcu (napríklad SOR) farebne vyznačiť ominózne miesto na podlahe bola málo platná, lebo z nejakého dôvodu sa spoliehali na to, že ľudia vnímajú čo je okolo nich. Osobne ani mne sa nepáči, nehorázne to tam špatí ale čo s tým, keď to haveď inak nepochopí.
Ja tvrdím rovnako ako vás, ktorých to teší, že tu sú aj taký, ktorých to neteší. Čo nasleduje - vy, ktorých to teší budete tvrdiť, že my, ktorých to neteší neexistujeme ?
Na margo tej ortodoxnosti ti odpoviem, že nemáš pravdu, no keď si s klapkami zrejme vyberáš len kresťanských cestujúcich, tak to potom hovor o sebe.. Nemá to tam čo robiť. A poviem ti úprimne, Londýnsky tfl mi menej prekáža s poppy kampaňami vojnových veteránov (ktoré sú obmedzené na nálepky na prednej strane vozov, ktoré však na rozdiel od stromčekov nemajú ako prekážať vo výhľade, že áno) no viac mi vadí používaním informačných tabúľ na informovanie o výsledkoch futbalových zápasov. A v rámci ľudskej nátury som sa mnohokrát presvedčil, že nulová tolerancia je často nevyhnutnosť, pretože sa hranice toho čo ešte áno a čo už nie ťažko určujú a (časom často jednoducho) posúvajú.
"ktorá mnohých cestujúcich rozhodne nepoteší."
- moje nervy, ako si k tomuto akože došiel? Podľa seba súdim teba?
Väčšine ľudí je srdečne ukradnuté, či tam vodič niečo má, a "menšina" si to všimne akurát do takej miery, ako píše Grzyly - maximálne sa nad tým usmeje a ide ďalej. Vážení cestujúci často nepozerajú ani len to, čo majú (displej, oznamy, cestovné poriadky), nieto aby riešili, čo má vodič v/na/pri/za/pod/nad kabínou.
Ešte som nevidel žiadneho cestujúceho, ktorého by LED pásik a vianočný stromček za sklom nepotešili, s výnimkou ultraortodoxných wanna-be západných šotouškov v diskusiách na imhd.
Jasne, len nie každý je dokonalý ako ty, vieš ?! ? A v prípade, že by niekto tú palubovku poškodil, možno aj obvody/tlačidlá pod ňou, tak to je takzvané riziko umývania ? Zodpovedný je (podľa väčšiny zmlúv) zamestnanec, avšak málokedy to s ním bude ktokoľvek riešiť.. Všetko by bolo v poriadku ak by podnik zabezpečoval vhodné prostriedky a existovala by vnútorná smernica ako to robiť.
Ona tá reakcia bola aj vo všeobecnosti na diskusiu o celkovom 'autoservisovaní' vozidiel vodičmi, ale teba špecialne sa týka bangladéš štýl "čačkajúca výzdoba", ktorá mnohých cestujúcich rozhodne nepoteší.
Ahaaa čiže keď si autošampónom a wapkou umyjem auto,vyleštím okná a spätné zrkadlá,vytriem prach,ošetrím palubovku prípravkom ktorý je na to určený tak mojím "neodborným" zásahom poškodím interiér/exteriér vozidla hej? ? tak to potom,aby som si aj svoje súkromné auto radšej dával "odborne" umývať do autoumývariek (Polus,Aupark,Eurovea...) lebo si ho poškodím svojím neodborným zásahom ? takéto základné udržiavanie a staranie sa o vozidlo hádam zvládne každý aktívny vodič a ten kto to nevie tak navštívi tie umývarky,ale drvivá väčšina chlapov takéto niečo zvláda ľavou zadnou...A keď si nejaká sympatická babenka wapkuje miláčika na benzínke...Och radosť pozerať ☺
Nehnevaj sa,ale to bola zatiaľ najväčšia perla na začiatok roku 2016,akú som čítal ? my sa bavíme o udržiavaní čistoty vozidiel a nie o servisných úkonoch ? keby to tá firma,ktorá má na starosti "očistu" vozidiel robila poriadne tak nemám s tým najmenší problém,aby vozy pendlovali z ruky do ruky,ale takto ako to robia nemám slov...
U nás vo firme to funguje takmer rovnako,ale zase my máme po službe povinnú očistu dezinfekciou na podlahy,cez sobotu/nedeľu kompletná dezinfekcia a napríklad po infekčných pacientoch po každom takom prevoze dezinfekcia celého auta,čiže si to upratujeme sami...Niektorí to flákajú a niektorí precízne a o tom som písal v predošlom príspevku,kde je vidieť kto sa stará a kto nie ?
Ja by som chcel vidieť tých ľudí,ktorí čistia vozidlá vo vozovniach,ako to robia,že aj po "veľkom čistení" je stále zažraná špina po celom voze a čmáranice neumyté...Hlavne,že je nálepka ?
A práve pre toto som zatiaľ zástanca toho,aby boli vozy pridelené partiám,lebo je fakt rozdiel viezť sa napríklad v spomínanej 4927 a rozdiel v inom nepridelenom Mercedese ?
Vozidlá na Juráku nie sú prideľované, aspoň zatiaľ nie. Aj keď napr. vodička, ktorá mala roky rokúce pridelenú súpravu 7813+14 v poslednej dobe niekoľkokrát bolo vidieť na voze 7513. Inak, brigádnikov na električkách ešte nezrušili? Ak nie, berú aj nových? Myslel som si, že DPB už nesúperí s nedostatkom vodičov u elín, najmä ak stále vidím tú výcvikovú električku behať po meste.
roman2
Nehnevaj sa,ale to bola zatiaľ najväčšia perla na začiatok roku 2016,akú som čítal ? my sa bavíme o udržiavaní čistoty vozidiel a nie o servisných úkonoch ? keby to tá firma,ktorá má na starosti "očistu" vozidiel robila poriadne tak nemám s tým najmenší problém,aby vozy pendlovali z ruky do ruky,ale takto ako to robia nemám slov...
U nás vo firme to funguje takmer rovnako,ale zase my máme po službe povinnú očistu dezinfekciou na podlahy,cez sobotu/nedeľu kompletná dezinfekcia a napríklad po infekčných pacientoch po každom takom prevoze dezinfekcia celého auta,čiže si to upratujeme sami...Niektorí to flákajú a niektorí precízne a o tom som písal v predošlom príspevku,kde je vidieť kto sa stará a kto nie ?
Ja by som chcel vidieť tých ľudí,ktorí čistia vozidlá vo vozovniach,ako to robia,že aj po "veľkom čistení" je stále zažraná špina po celom voze a čmáranice neumyté...Hlavne,že je nálepka ?
A práve pre toto som zatiaľ zástanca toho,aby boli vozy pridelené partiám,lebo je fakt rozdiel viezť sa napríklad v spomínanej 4927 a rozdiel v inom nepridelenom Mercedese ?