Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: ross #211233:
Ja som sa viezol aj 65 raz ale bola to taka jazd o zivot 😃 Su to rychlodrahy, hlavne raca a karlovka, len niesu udrziavane. Karlovku, ked sa bude prerabat, tak to chcu prerobit na 80km/h cestovnu rychlost
Reply on: medzernik #211231:
Rychlodrahy? ? Este v zivote som nesiel elektrickou v BA rychlejsie ako 40km/h...
Reply on: medzernik #211231:
S rozchodom to nema nic, staci sa ist previezt napr. do Innsbrucku, Linzu, alebo Zurichu 😉
Reply on: pharel #211228:
Vacsia stabilita moze byt ciastocne aj tym, ze v prahe maju normalny rozchod. Ale ano, kolajnice u nas su vlnkovate krive hrozne. Je to velka skoda, kedze nase trate su vacsinov konstruovane ako rychlodrahy a maju "konkurovat metru" (citujem z plagatu DPB)
Reply on: BigMac #211226:
Treba vyzdvinúť reakciu dopravného podniku na môj večerný telefonát na dispečing. Ráno bola zastávka posunutá asi o 15 metrov pred stálu polohu. Síce vozy trčia do križovatky, ale aspoň cestujúci nastupujú ako ľudia. Ďakujem

P.S. čo tak chodník úplne uzavrieť a zastávku posunúť do polohy ktorá sa pri uzávierke Bosákovej používala v lete. Je to tam vybetónované, stačí len označník presunúť a oznam nalepiť...

Reply on: zakaznik #211227:
Dnes ráno som dačo pofotil nech mate predstavu oaký sajrajt ide. Experti stavbári sú natoľko inteligentní, že za zastávkou nechali pohodený kanister...

Penetral ALP:
H225 Veľmi horľavá kvapalina a pary.
H304 Môže byť smrteľný požití a vniknutí do dýchacích ciest.
H315 Dráždi kožu.
H336 Môže spôsobiť ospalosť alebo závraty.
H361 Podozrenie,že spôsobuje poškodenie plodnosti alebo nenarodeného dieťaťa
H372 Spôsobuje poškodenie orgánov pri dlhšej alebo opakovanej expozícii
P210 Uchovávajte mimo dosahu otvoreného oheňa. Nefajčite.
P262 Zabráňte kontaktu s očami, pokožkou alebo odevom.

Škoda že si tam niekto cigaretou celé nezapálil...
Ahojte, bol som cez vikend v Prahe a len tak som sa previezol elinou na trati smer Nadrazi Hostivar alebo na Barrandov. Fakt maju tie trate uplne super, pekne, zatravnene vacsionu, rovne kolajnice (nehadze to ako na husenkovej drahe), neskripe to v zakrutach, nehuci to na rovnych tratiach ako u nas napriklad medzi PKO a Chatam Sofer, rovny usek, raz to huci, raz je to tiche. Mohli by uz aj u nas investovat do brusenia kolaji a aj do mazania (ako v Prahe jazdila cele mesiace mazacia elina).
Reply on: BigMac #211226:
Ano. To nepojde dole. Mal som to na aute (zvonka) vdaka inym expertom. Dole to ide jedine technickym benzinom.
Reply on: dupe #211222:
Oná mazľavá hmota sa nachádza aj na podlahách vozidiel všetkých dotknutých liniek zastavujúcich v inkriminovanej zastávke. A nejde dole.
Vivat Slovakia!
Reply on: zakaznik #211221:
Dokonale si to zhrnul.
Reply on: zakaznik #211223:
Mne je jasne ze je to penetracny nater. Ale bezne sa pouziva asfalt / smola / zivica? Nanesu, zatuhne, moze sa po tom chodit.
Tento sajrajt ma taku konzistenciu a tak je nanesany ako keby tam niekto povylieval vyjazdeny olej rovno z flase. A ziadne zaschnutie, zatuhnutie sa nekona - mozno kvoli zime.

Rozbijanie bagrom - nedivil by som sa keby lyzicou bagra, alebo zbijackou zavadili o zastavku a tie dve vysypane skla cez vikend mali na svedomi robotnici...
Reply on: dupe #211222:
Stary povrch rozbijali bagrom pri okoloiducich chodcoch. Bezpecnost je pre tam nich zjavne neznamy pojem.
Az na to, ze to nie je motorovy olej.
Dnes kvalita vystavby elektricky v Petrzalke padla na nove dno. A to som myslel ze hlbsie sa uz padnut neda...

Pri oprave chodniku a povrchu zastavky Farskeho na Bosakovej ulici, po odstraneni asfaltu dnes pod ruskom tmy porozlievali na zapraseny podkladovy beton cierny smyklavy sajrajt. Ziaden zatuhnuty asfalt, ale mlaky kvalitne vyjazdeneho cierneho motoroveho oleja. Mazlava hmota je v celej sirke chodnika, neda sa obist, cele nastupisko, pod pristreskom, proste vsade.

Cela tato "stavba" je bez oznacenia, cestujuci cakaju priamo na vozovke, na chodnik sa nikto neodvazi.
To ze si vsetci zasvinia topanky, oblecenie, mozu sa pri nastupovani do busu natiahnut, alebo ich nepozorny vodic zrazi nikoho netrapi.

A pritom oproti ziva prazdnotou betonova plocha, v lete pouzivana ako nahradna zastavka. To bol taky problem na par hodin / mozno 1 den presmerovat linky a chodnik uzavriet?

Volal som aj statnych aj dispecerov nech tam narobia poriadky ale neverim ze sa nieco udeje.

Na Slovensku je to tak...
Terroralarm in der U-Bahn: Station wegen SMS geräumt
http://www.heute.at/news/oesterreich/wien/art23652,1236745

Luďom ...e ?
Reply on: MatejBA #211213:
nikdy nie je neskoro .. ale tak to bol len môj šoto výplod ... 😉 to len nemôžem po nociach spávať tak premýšlam 😃 😃 😃
Reply on: djmetla #211217:
Takže vlastne popieraš, čo si doteraz tvrdil?
Reply on: Andreas.Papak #211214:
Ešte dobre, že sme neprevádzkovali K5ky ? To by snáď jazdilo aj do Petržalky ?
Tiež som zažil situácie, kedy som použil všetky stupňe magnetiek či už na K2S alebo T6A5 o tom sa nehádam ak ich včas vypnete je jasné že to je v pohode. Starý pán mi vbehol pri PKO pod kolajnice s vnukom. Plne naložená T6A5 cca 45km/h tiež som brzdil "gulami" naštastie sa nikomu nič nestalo. Je ale rozdiel plný voz a prázdny. Svoju rolu zohráva aj moment kedy sa to stane.

Len chcem poukázať na to že 29/30T brzdi úplne s magnetkami inak ako T3, T3P, T3G, T6A5, K2S... Jazdil a jazdím na všetkých vozoch a ten rozdiel tam je.

p.s.: Nevedel by som žiť ani stým že by som niekomu ublížil v interiéri vozidla 🙂
Reply on: Andreas.Papak #211214:
A to české mesto je Brno. A sú to K3? .
Reply on: Andreas.Papak #211214:
Problém by bol, že takto upravené K2S by boli lenivé. Už tak ako sú teraz sa veľmi nekamrátia s kopcami. Takéto úpravy sa robia z dvoch T3.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.