V zásade to je pekné zhrnutie, len by som dodal, že pri cestách z mesta do regiónu (a späť) platí zóna 100 za dve, tj. ak ideš z "centra" napr. do Sv. Jura, tak potrebuješ lístok na 4 zóny, ak ideš napr. z Rače, tak ti stačí na dve.
A ešte by som dodal, že hodinový lístok bude mať viac alternatív, s rozdielnou zónovou platnosťou (pri cestách v rámci mesta ti to ale samozrejme môže byť jedno, a stačí ti ten najlacnejší za 1,20)
Na skupine "Revizori aktualne Bratislava"
som dnes naobed videl prispevok od jedneho z uzivatelov ohladne novych cien listkov
NOVE CENY LISTKOV .....tak a teraz nadavajte .....
SCHVALENE listky v MHD v BA...viete prvi nove ceny... Zmeny v tarife MHD/IDS v BA od 1.11.2015:
- všetky lístky budú na nočných spojoch platné tak ako na denných, vrátane zľavnených (t.j. ruší sa drahšie cestovanie v noci)
- 15 minútový lístok bude prestupný
- zavádza sa nový 30 minútový lístok platný pre zóny 100+101 (t.j. BA) v cene 0,90 €
- 60 minútový lístok bude platný pre tri zóny (t.j. BA + Stupava, Sv. Jur, Ivánka, Rovinka,...) a cena sa mení na 1,20 €
- 24 hodinový lístok bude lacnejší o 1 € (z 4,50 € na 3,50 €)
- 72 hodinový lístok bude lacnejší o 2 € (z 10 € na 8 €)
- 7 dnovy lístok bude lacnejší o 3,60 € (z 15 € na 11,40 €)
- zavádza sa nový CL Karnet, ktorý umožní viacnásobné použitie podľa potreby cestujúceho
- zavádzajú sa nové PCL s platnosťou 7 dní (10,40 €)
Aby som spravne pochopil:
Takze ked autobus odide z Einsteinovej o 18:27 a normalne sa k Auparku dostane za dve minuty, tak tabula bude odhadovat prichod k Auparku o 18:29, aj ked je cesta komplet upchata? Ked bude uz 18:35 ale bus sa dostane este len do polovice cesty bude furt ukazovat "
Veď ešte nie je vonku nový PP (asi) od 1. novembra.
Vzhľadom na to, že asi nejaký IDS sa zavádza o dva týždne, tu nikto o ničom takom ani len netuší... no dobre, možno tuší, posledné správy o tom v miestkych novinách boli zverejnené v auguste. Ale fungovanie systému, čo to so sebou obnáša, či sa zlepší doprava... nič.
Aj sa už objavili správy o tom, ako trojzónový lístok za 1,20 € bude platiť po prvé obce od BA (Stupava, Sv. Jur, Ivanka, Rovinka), lenže to nie je pravda...
V UK takéto digitálne tabule na zastávkach fungujú dávnejšie.Videl som to prvý krát v Sheffielde pred 8 rokm.Vo vnútri zástavky je digitálna tabula 3-4 riadková s najbližšími odchodmi s reálnymi odchodmi upravované priebežne podľa dopravnej situácii a GPS. Jednoduché prehľadné a praktické a u nás Bohu žiaľ scifi.
Mam otazku k virtualne zastavkovej tabuli:
Ak su zapchy, zastavkova tabuli automaticky prisposobi casy odchodov? Cize keby bol autobus 300m pred zastavkou ale viac by stal ako isiel, ukazalo by to nejaky realny cas odchodu alebo by tam 10 minut stal odchod za 1 minutu?
To je síce pravda, ale spoločného toho majú celkom dosť. Pri preklade smerom z Lamača, a porovnateľnom cestovnom čase do niektorých častí Dúbravky sa jedná o značnú posilu L23, resp. o posilu tohto prepravného prúdu (samozrejme nevravím, že plnohodnotnú)
Z prevádzkového hľadiska vozy z nej prejazdujú na 23 a opačne. Pomohlo to cez víkendy. Už sa na 23-ke pri 60-minútovom intervale netočí dookola jeden vodič ktorý to s jedným vozom iba tesne stíhal vyjazdiť. Takto však nastáva paradoxná situácia keď na 23-ke sú cez víkendy 12-metrové Tedomy (tam by stačí aj 9,5-metrový voz).
Ako ja neviem, prečo by sa mala zrušiť 23, ale keď už chceme argumentovať spojením JJ - Dúbravka, tak si myslím, že pri hodinovom intervale L23 v sedle a cez víkendy je stále atraktívnejšou možnosťou spojenie 21+20.
Za to nápad spojiť 123+130 sa mi celkom pozdáva, kiežby tam hore dostali rozum...
Ale to zrušenie 23 podľa mňa neprejde. A ako nahradia spojenie Lamač - Bilíkova (kopec žiakov tak ráno chodí) a hlavne spojenie Jána Jonáša - Pri kríži? To akože majú ísť ľudia dokola cez sídlisko 21+20? Ak by sa zrušila 23 úplne, tak by museli dať aspoň celodennú premávku 26.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Petto