Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Andreas.Papak #210276:
v smere jazdy budu vzdy vyhybky po hrotoch, cize odzastavkujes, prejdes stale v smere jazdy, zmenis stanoviste, a az vtedy sa ti vlastne vexla zmeni proti hrotu. Nakolko v BA by boli schopni ludia osadit vyhybky aj v smere jazdy po hrote, ze najskor prejdes do protismeru, a nasledne menis stanoviste. Po hrote mas vyssiu Vmax, cize aj keby nie su pravidelne pouzivane, neobmedzia natolko premavku ako protihrotove....
Reply on: Andreas.Papak #210276:
Si to skus nakreslit na papier... ?
Reply on: Petto #210275:
ak by bola 31/39 nahradneá električkou úplne alebo čiastočne, pravdepodobne by šla na TrMy, ale navrhoval by som ju že CSU, Lafko, Kapucínska, Obchodná, Vazovova, TrMy, Ružinov, ŽST Nové Mesto.. 🙂 bez náhrady zrušiť, namiesto toho táto linka 😃 ale to je len môj výplod fantázie 🙂 ...

a druhá linka z CSU by mohla byť do petržky cez jesenského 😃 😃 😃 ..


&ale nie srandujem 😃
Reply on: fanatikmhd #210272:
Pockaj, ako chces urobit prejazdove vyhybky len po hrotoch? Bud nechapem, alebo je to cisty nezmysel. ?
Reply on: MatejBA #210271:
Konecne niekto koho napadla uvrat do CSU ? ? ?
A cely problem 31/39 do CSU sa nahradi 30Tckou v takmer identickej trase s L31 okrem obsluhy RaMy a TrMy.
A do CSU od Kramarov predlzena 204, 32 ponechana ako je ako tbus.
Reply on: MatejBA #210271:
No a ja si myslím, že to za tie nevýhody nestojí.
Reply on: medzernik #210264:
Ak považuješ za ručný radič volantový kontrolér, tak áno, vlaky majú odjakživa ručný radič ? . Inak je to o zvyku, ja som sice uprednostňoval ručný radič ale bol som ochotný ho s radosťou obetovať za bezstupňovú reguláciu T3M.
Reply on: MatejBA #210271:
A navyse, v dolezitych bodoch doplnit prejazdove vyhybky (trebars vzdy po hrotoch) pre nudzove otacanie "vlakov" ako napr: Tunel, Molecova, Nový most, Racianské myto, Trnavske myto.... Nieco sa stalo na legionarskej? Nevadi, elektreicky z ruzinova odjazdia po trnko a naspat. Nieco sa stalo v raci medzi rackom a vinohradmi? (beriem, ze vinohrady by boli prejazdne obojsmerne, resp sa pouzije vozovna), nevadí, elektricka dovezie na racko, a autobusy sa tesne popri zastavke zvrtnu, a prevezu kriticky usek... daco sa stalo v karlovke? nevadi, elektricky dovezu aspon dlhe diely.
Rapidne skratenie nutnosti NAD prinesie vyssie uspory, nez je rozdiel ceny medzi jedno a obojsmernym vozom.... nehovoriac o lacnejsej verzii obratisk, moznosti postupneho predlzovania trati (aj po 1 zastavke)... a pod
Reply on: S499.1023 #210270:
Vravel si, ze "V sieti, ktorá nie je konzekventne od začiatku budovaná pre obojsmerné vozy, nemajú tieto mimo výluky zmysel.". Ale co brani potom budovat aj siet, kde budu uvratove konecne? V Bratislave nemas vela dalsich miest, kam vopchas obratisko. Pokial sa chceme bavit o moznom rozvoji elektrickovych trati, nebolo by lepsie pre lahsie rozsirovanie mysliet aj na to?

Cisto sotoussky by si mohol uvratovo potom predlzit napriklad elektricku do
- Slavicieho udolia (nemas tam moc miesta na obratisko)
- k ASMN (pokial neurobis kolecko ako su trolejbusy, nemas to kam dat)
- rozsirit po Petrzalke (eventuelne)
- do Vrakune (ak nechces urobit obratisko cez zeleznicu, tak nemas moc kam ho dat)
- Letisko (aj ked tam teoreticky mas dost miesta).

Ja si myslim, ze mat vozidla +- 50:50 (jedno:obojsmerne) nie je zle (aj pre pripadne vyluky). A ked uz ich mame, tak ciastocne tomu prisposobit trate tiez nie je na skodu.
Reply on: ufo #210259:
Veď som ti to objasnil. A k tej linke k hríbikom - evidentne áno.
Reply on: TomJ #210266:
Je, ale toto je naozaj pravda. Ja, čo chodím 23 často, tak je to nereálne. Ale vraj je to pre podporu prestupov či ktorá mater, že tí čo idú z Lamača do DNV, resp. Dúbravka tak:
z Lamača do Dubravky: 123
z Lamača do DNV: 123+21/92, resp. 20

Je to choré, no v DPB ma nič neprekvapuje.
Reply on: 7ross7 #210267:
Neviem, ale vážne sa o týchto veciach hovorilo, pretože Jurák je preplnený a Krasňany sa snažil Belfi predať, no nikto o ne nemal záujem, tak opäť urobia funkčnú vozovňu ako bolo do roku 2011. ?
Reply on: N/A #210265:
C 10.5 a Crosswaye zostanú Juráku? A je aj stanovený nejaký (predbežný) termín od kedy začne zase s garážovaním autobusov?
Reply on: N/A #210265:
Prvý apríl je až o pol roka, nie? ?
Mám pár noviniek z 2.DPA:

-Solarisy U10 pôjdu z Lamača do Rače (do Lamača pôjdu B(N)9,5)
-Obnoví sa Vozovňa Krasňany (3.DPA), pričom tam pôjdu B9,5, BN10,5, BN9,5, Solarisy
-Zruší sa linka 23 bez náhrady, dohaduje sa na tom hlavný vedúci 2.DPA s odborármi
Reply on: 4004 #210263:
V mojom pohľade by som preferoval ručný radič nadovšetko. Avšak ešte nemám skúsenosť s jazdením (iba s tou "skúškou v kabine" co bola na dni otvorených dverí). Vlaky odjakživa majú ručné radiče, pedále sú také... neviem divné asi..
Reply on: CraneMan #210253:
Suhlas.

Este by som sa chcel spitat, ci je viac pohodlne mat rucny radic, alebo pedale?
Reply on: Rubber38 #210261:
v Rači sa stavia vo veľkom aj ďalej ako v Krasňanoch, takže obratisko na Peknej ceste nedáva zmysel ... jedine ten, že by si aj Krasňančania sadli

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.