Doplnil by som k "okrem výluky" ešte aj situácie, keď bežné obratisko nie je možné postaviť z priestorových (príp. sa to neoplatí z finančných) dôvodov, ako je tomu napr. na spomínanej Molecovej. No vzhľadom na prepravné prúdy by stála za uváženie napr. aj taká Pekná cesta (linka Pekná cesta - Obchodná - Molecova, ako špičková posila L5?)
Príp. by som dodal, že obojsmerné električky nájdu uplatnenie aj na úsekoch, kde je žiadúce, aby bola konečná zastávka (peróny) čo najbližšie k nejakej inej, prestupnej zastávke. Napríklad si viem predstaviť úvraťové ukončenie výhľadovej 1. etapy Prievozskej električkovej radiály pri Bajkalskej ulici, resp. čo najbližšie pri zastávke Prístavný most (aby nebola prestupná vzdialenosť na busy (min. na smer Vlčie hrdlo/Petržalka) 250 metrov, ako je tomu napríklad na "prestupnom uzle" Mliekarenská)
Veď objasni, ako to myslíš s tými autami.
A k tvojmu záveru- Molecova áno aby bolo využitie pre 30T a keď bude výluka, bude sa linka končiaca na Molecovej systematicky rušiť/ predlžovať do KV?
Nehovorím o stojacom aute. Hovorím o dvoch autách, jazdiacich napr. 50000 km ročne namiesto jednoho jazdiaceho 100000 km. Ale to si už úspešne odstrčil nabok zbytočné náklady na to druhé auto.
Môj záver je od začiatku stále rovnaký: V sieti, ktorá nie je konzekventne od začiatku budovaná pre obojsmerné vozy, nemajú tieto mimo výluky zmysel.
Čo to tu vlastne ten Mumu všade spamoval, keď bol tak rýchlo globálne zmazaný? ? (kľudne do súkromnej správy prosím, nech sa to tu nezahlcuje ešte viac)
Tak tak... Inak k tomu VW - to je reálne práca pre:
A) Plebs....ľuďia ktorých mozog spí, ruky dačo robia, a stačí mu že mu príde výplata. Viac od života nechce
Magorov - osoby potýkajúce sa so svojími problémami ako zakrpatený....vieme čo.....kompenzujúc si to tým, že chvíľku riťprdelkovania nahradia posunom na vyššie miesto (team Leader, Supervisor etc...) kde si môžu od rána do večera naháňať svoje zmršené ego
C) To sa nás netýka, ide o ešte vyšších pracovníkov, ale na to musíš byť rodený nemec....
Takže, ak nezapadáš ani do jedného, radšej budeš "za 500" jazdiť s električkov, ak ťa to viac naplní, než "za 1500" ničiť sám seba.... Robota by mala hlavne baviť a napĺňať. bez toho je to len bábka. I keď v tejto banánovej republike.... To zas tak nereálne nie je...
medzernik: Z hlavy od počítača každé tlačídlo fakt nedám kde je, a či tam je Ale je to reálne zbytočnosť. Predpokladám, že ide len o to, nakoľko kontrolérom nepohneš bez zadaného smeru jazdy, aby si mohol "bezpečnejšie" otestovať funkciu magnetiek. nič iného v tom nebude. BSP ako je popísané k 15T by malo mať každé vozidlo, vrátane T6 či T3. A ono tam naozaj niekde je zatúlané na palubovke. Ale tiež je zbytočné, nakoľko jeho účinok je nižší než účinok plného zarazenia kontroléru vzad....
Ešte sa mi nepokazilo auto, ktoré stálo. Resp. vždy do tých 100 000 km bez závad a potom začali prichádzať opotrebovania a pod. Takže aký máš z toho záver?
Nič iné ako čistý súhlas ? VW je trochu iná firma ako tá,v ktorej pracujem,ale je mi jasné že v takejto obrovskej firme je to ťažšie čo sa týka vzťahov na pracovisku.Tam je to všetko o šikovnosti a znalostiach zamestnanca a takisto či má záujem pracovať na sebe a niekam sa posunúť na lepší flek.Takých závistlivcov vo VW je celá horda (hlavne šaľených),tam by som určite nikomu nepovedal koľko mi nabehlo ? už som premýšľal nad variantou,že skúsim šťastie tam na úsek "Transport" kde robí strýko a bratranec,ale neviem či ísť do toho alebo nie...Viem,že v tej firme sa oplatí vydržať a zamakať na sebe,ale mám pocit,že terajšia práca by mi strašne chýbala a mrzelo by ma,že by som opustil dobrý kolektív počnúc chalanmi a končiac našim "trafeným" vedúcim ? a zakaždým niečo nové čo ťa prekvapí...Noo kto raz vyskúša a chytí ho to,tak ťažko to zahodí za hlavu ?
Fajčiarov máme aj my ? niektorí naháňajú komerčné akcie (ČSOB Maratón,Night run,každý víkend Slovakiaring,domáce zápasy Slovana v KHL atď.) aby si "privyrobili"...Ja nevravím,tiež idem keď mi vedúci zavolá,že potrebuje na nejakú akciu ľudí,ale idem len keď mi zavolá ? nikdy nejdem za ním,že "Počuj nemohol by si mi dať komerčku?"Toto ja nepotrebujem ? aj tak vieme kto fajčí a robíme si zo seba srandu a takisto si narovinu pred vedúcim zanadávame na tú "výplatu".Sme dobrý kolektív a hlavne oproti VW sme len omrvinka 40 ľudí na stredisku Bratislava ?
Áno je aj na ručnom radiči ako tlačítko vpravo, aj pravý pedál a aj tlačítko zvonca (ktoré 26T a 15T nemajú, 15T tam má hlásenie zastávky kedže v Prahe to ešte stále majú na manuáli).
medzernik
https://ctrlv.cz/shots/2015/10/11/ei0T.png
To tlačítko je aj na 29T/30T, len je presunuté naľavo. Zvláštne..