„Michal Dekánek, šéfredaktor a webmaster servera imhd.sk ako dieťa túžil byť vodičom električky. Stránku založil v roku 2000, keď na svoje prekvapenie zistil, že bratislavský dopravný podnik uvádza na internete cestovné poriadky iba z koncových staníc a aj tie ako obrázky vo formáte gif.“
Myslim ze som kvapol nato preco si ludia myslia ze toto je stranka DPB.
Vela ludi ma zakomplexovane ze nas dp je Dopravni Podnik Mesta Bratislava, teda davaju dpmb.sk, ALE dpmb.sk vas hodi sem na imhd.sk, a ked tu vidia diskusne forum, tak necitaju podmienky,ale pisu?
Prečo autobusy č. 95 a 68 nemajú značenie na grafikonoch, že ide o okružné trasy? Na zastávke Malá scena informujete, že 95-ka ide iba na Nam.Štúra. Ale to, že pokračuje ďalej do Petržalky cez most, sa cestujúci nikde nedozvie. A tak ľudia hľadajú spôsob, ako sa dostať napr. do Auparku.
To isté platí o linke 68, ktorá končí /akože/ na Trnavskom mýte. Tí, čo chcú ísť do Petržalky tam vystúpia a potom"pobehujú" a hľadajú spoj.
Prečo na grafikone nie je uvedená celá trasa tej-ktorej linky /a teda aj tzv.okružnej/? Prečo komplikujete ľuďom cestovanie?
Železničný nadjazd vôbec nie je problém. Stĺpy sú v strede, zostali by medzi koľajami. Podobné je to na Vajnorskej. V najhoršom prípade by sa mierne posunuli pruhy pre autá do krajov na úkor chodníkov, ktoré sú pod mostom zbytočne široké.
Tak zas ono to cez roznavsku napojit na Avion/Letisko a pridat este vetvu z ruzinova, tak mozes pekne nahradit L61 a elegantne obist zapchy na Roznavskej, co trolejbusy, momentalne okrem buspruhu od krizovazky s tomasikovou po zimak, obist nevedia
Tak ale buďme realisti. Vzhľadom na súčasný dopyt by stačila trať po ten železničný nadjazd (kvôli sídlu štátnych orgánov). Trnávku zatiaľ v poho zvládajú trolejbusy a ďalej zatiaľ nič nie je. A pri nejakej budúcej výstavbe postupne aj Rožňavskú rozširovať.
MatejBA