Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: gejza #209349:
Možno tie chyby DPB odmieta, ale zato tie chyby tam sú, či ich prijíma alebo odmieta niekto. A DPB touto reakciou vyslovuje vlastne pri KAŽDOM projekte nekompetentnosť. To akože mesto má vedieť pri všetkom možnom, čo sa má ako robiť a DPB sa len bude prizerať a AJ s chybami vyhotoviť projekty a stavby? Sry, ale s*rú si do huby, ... ale to už dávno.
A vlastne DPB je mestský podnik, takže keď spadne váza sekterárky a rozbije sa, je to chyba mesta, a ani sa nech len nikto neunúva ich kritizovať, pretože to nie oni, to mesto!
Pýtam sa teda, načo podnik existuje? Tým pádom mesto si vie dopravu poorganizovať, nie? Súčasné vedenie, ktoré sa skloňuje hádam už aj na Marse môže byť vďačný za to, že ešte DPB existuje, vďaka mestu.
Reply on: TeBeCe #209348:
"Primátor ďalej obvinil DPB, a.s., že projekt modernizácie električkovej trate na Hlavnú stanicu mal chyby. DPB, a.s. odmieta tieto obvinenia. .. ...Hlavnú zásluhu na sfunkčnení trate má teda jednoznačne DPB. Akékoľvek chyby v projekte odmietame. Projektová dokumentácia sa vypracovala ešte pred 7 rokmi a ak aj nejaká úprava bola, realizovalo ju mesto." .
že majú ešte tú odvahu povedať to nahlas...

A neviem kde je síce pôvodné vyjadrenie primátora, lebo takto mám dojem že reakcia predbieha pôvodnú info (žeby trafená hus zagágala?), ale škoda že tam nespomenul perly pani Suzanny V.
Tá zavádza vo svojich tvrdeniach a reakciach, lebo účelovo reaguje iba na to, čomu rozumie a tým sú odpovede zvyčajne na niečo úplne iné, ako bola otázka. Okrem toho sú pre cestujúcich často kopírované dopravné príkazy, takže to zlomkové promile cestujúcich, ktoré si prečítalo oznam na webe DPB bolo jednak zavádzané nejednoznačnými informáciami a navyše tak unikli interné informácie.
Reply on: Maska88 #209352:
Ten screenshot nie je z cestovného poriadku. Takže ho asi otvorený nemáš.
A čo sa týka časového rozdielu medzi odchodmi 17:54 a 18:23, to je 29 minút, nie 31 ...
Reply on: Maska88 #209352:
Podľa mňa je to plánovač "najvýhodnejšej" cesty, a nie CP ?
Reply on: Maska88 #209352:
Pravý a hrdý Bratislavčan sa ozval... A ty nie si náhodou na hlavu, alebo čítať nevieš? Keď si sa registroval, tak si zrejme si nevšimol oznam pri registrácii, že toto NIE SÚ stránky DPB a všetky podnety či sťažnosti treba smerovať už im, a nie sem do diskusného fóra. Jedine, že by si bol na hlavu aj ty. V tvojom príspevku je príliš veľa urážok, ale kto aký je, tak aj oslovuje...
Reply on: Marek1978 #209351:
No si predstav CP otvoreny mam a sorry nie 30min ale 31
Reply on: Maska88 #209350:
No tvoj nick Ta vystihuje. Ukaz mi, kde chodi L87 cez tyzden a sk.rok kazdych 30min. Videl si vobec CP?
To ktory debil vymyslel zase ze cez prazdniny date spoj 87 premavat kazdych 15min a pocas skolskeho roka je 30min.interval toto moze iba dopravny podnik urobyt vy ste tam vseci na hlavu padnuty naco davate cez prazdniny kartky inerval ked je bratislava vyludnena a spoke su pernamentne prazdne a cez skolsky rok cestuje viacej ludi autobudom toto nedava zmysle to akoze fakt maju ludia cakat na posraty spoj 30mimut ???
Reply on: TeBeCe #209348:
načo je DPB vedenie, keď o všetkom aj tak rozhoduje a za všetko je zodpovedné "mesto" ???
Reply on: fanatikmhd #209339:
Ako si prisiel na usetrenych 13 vozov?
Reply on: Technopol #209341:
Cela tato debata je na ... Uplne by stacilo, keby tento hrackarsky dopravny podnik mal v busoch taku samozrejmost ako je hlasenie. Tri zastavky pred konecnou jednoznacne hlasenie a nikto sa nemoze stazovat.
Reply on: KaroSAD #209343:
Pridaj nulu na koniec cifry, vynasob dvomi a da.
Dobre, prehliadam staršie archívy...
Narazil som na vystrihovačku K2. Ok, reku pôjdem vytlačiť. A zrazu v návode, úvodný preslov (predstavenie originálu)... Kde toto kto ako vyhrabal? Tam hádam ani jedno slovo nesúvisí!!! 😃
Chápem, že znalecké možnosti autora sú možno chabé (i keď vystrihovačka je celkom detailná) ale toto... No musel som sa podeliť..... 🙂
Dá sa ešte kúpiť vyradené vozidlo (konkrétne Karosu B 741) za tých 90-100 €?
Reply on: Technopol #209341:
Pri Na hriadkach som pouzil pismeno H, pretoze to v tomto pripade mozne je a zdalo sa mi to vhodne. To neznamena, ze to tak nevyhnutne musi byt v kazdom pripade. Tie dva vyroky nie su ziadnym sposobom v rozpore.
Reply on: 810zssk #209334:
Samo, Samo zas "Nikto nepovedal ze to pismeno sa musi odvijat od nazvu konecnej." "spoje Na hriadky by v CP boli oznacene poznamkou H a na displeji by mali linku 21H. Myslim ze to je rozumny kompromis." tak prečo to potom pri 21 navrhuješ písmeno podla konečnej ? Ale to je jedno, nech označíme tie spoje hociako, vždy sa nájde niekto kto sa prevezie a bude sa sťažovať. Pre jednoduchosť by ale malo platiť že v celej sieti budú takéto linky označené rovnakým systémom, či už to bude 21ABC, 21H, 21+121, 21 rozlíšená len cieľom a CP by mal byť spoločný s poznámkou
Reply on: Max #209338:
Zasa odtiaľ-potiaľ. Dve, možno tri alternatívy trasy v jednom smere si predstaviť viem, ale 7 rôznych variánt pod jedným označením isto nie. I keď... oni tam možno chápu každé písmeno ako vlastnú linku a č. 34 ich len spája.

Podobných príkladov by sa našlo dosť aj v londýnskom metre (Picadilly, District, Nothern), pričom samostatnou kapitolou je DLR, ktoré pod jedným označením prevádzkuje celú sieť.
Reply on: Valec #209337:
A uplna perlicka zrusenie verzie 83S nakolko ta jedna zastavka sa da a) prejst peso, po b) prejst jednou z mnohychc elektriciek, po c) pri cestovasni az na konecnu sa da ist stale aj po starej trase (len o 2 min dlhsie)....
Takze vseho vsudy by stacila l.83 teda ako 83 o (kazdy 2hy? 3ti spoj?), 83 (standard)...a usetrili by sme alebo 13 clankovych autobusov, alebo posilnenie l.83 sice nie MBCC, ale interval 2-3min mi pride nadmieru atraktivny....

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.