Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: ufo #209117:
Nakoľko na trati je problém s lôžkom t.j. štrkový podklad a taktiež zlé odvodnenie trate + pri Lafranconi je zlá geometria trate + veľa ďalších vecí tak je potrebná komplexná rekonštrukcia.
Reply on: 810zssk #209120:
Lenže aký by bol zásadný rozdiel v tom, že do Petržalky by nechodila linka 1, ale linka 8? Osmičkou aj tak do Ružinova nikto z Petržalky jazdiť nebude, pretože by to bolo dvakrát dlhšie ako priamym busom (68 alebo 96), no na stanicu by snáď niekto išiel. Jedinú výhodu vidím v tom, že by sa na stanicu v sedle nevozil vzduch v 30T ale len v K2S. No z hľadiska prepravných prúdov mi do Petržalky príde logickejšia linka 1 než 8.
Reply on: 810zssk #209120:
Seknutie 3+8 a ich zachadzanie vydá na 30ks 30T. Uz teraz je racianska L5 a vyprava setrena na vozidla a su striedaci na useku Voz.Kras-Raca-Voz.Krasnany tj L3 pri 7,5 intervale by sa tocila kazdych 90 minut pri 1 kole 70-75 minut tj mas 12 vozov a pre L8 ti 18 vozov bohate staci + aj rezerva. ?
Reply on: Viko #209119:
Nacrtnut rozumne LV pre Petrzalku je velmi jednoduche: linky 3 a 8 (ano, 8 by isla zavlekom, ale lepsie to spravit nejde). Na to ale asi nevyda vozovy park (30T), takze najrozumnejsie sa mi zda docasne 1+3 (8 by sa ukoncila v centre cez Nam. L. Stura, cim by obojsmerne vznikol prestup na hrane z oboch petrzalskych liniek na 8ku (v smere do Petrzalky pod Manderlakom, v smere do Ruzinova na Safku). S tym ze po dostavani dalsej etapy, alebo nakupe viac obojsmernych vozov by tam isla 3+8 a 1 by sa vratila len po centrum (obrat cez Stura a opat prestup na hrane na elektricky z/do Petrzalky).

Elektrickou z Petrzalky cez Stefanovicovu na stanicu pojde len uplny masochista.
Reply on: 810zssk #209109:
Ano, nejazdi, ale bral som to ako zrusenie docasne kvoli vyluke. Neviem, mozno som sa mylil a ludia uz prijali ako fakt ze L1 zanikla... Ohladom Petrzalky v sucasnej podobe je tazke nacrtnut rozumne LV, pretoze dostupnost tohto kyptika je slaba. Suhlasim vsak, ze dalsia linka by sa tam zisla. L1 svoj zmysel podla mna ma - obsluzi vychodne centrum (plus znovu spoji sever Petrzalky so stanicou, co nam v roku 2005 zrusili - s kuframi sa prestupuje tazko), a este by bolo treba daco pre zapadne centum... Najlepsie asi L6 (nahrada spojenia s mostom SNP za 95 + ziadna vozba vzduchu v sedle), pretoze do Ruzinova budu podla mna ludia nadalej jazdit rychlejsou 68, a spojenie Petrzalky s Racianskou nie je take akutne (94-kou na racianske eliny take davy -pokial viem- nechodia a z 98 ludia iduci k Slimaku sotva presadnu na pomalsi typ dopravy). Tolko moj nazor.
Reply on: ufo #209115:
Byt ja ako Dubravcan, tak do elektricky ani nevlezem, ani pomale nove elektricky by boli pre mna slabe +.
Reply on: Rubber38 #209116:
Ak je jedna možnosť eurofondy a 3 roky výluk a druhá možnosť oprava bez výluk ako teraz (odhlučnenie, brúsenie, koľajové spojky pre 30 T aj preferencia + zrušenie jednej zástavky ako v tej superrekonštrukcii, sa dá spraviť bez výluk), tak istotne to druhé.

Prínos je úplne ten istý. Rozdiel je len v tom, koľko peňazí pretečie a koľko cestujúcich sa vykašle na MHD pre výluky.
Reply on: ufo #209115:
Nehovorím, že nemohla byť nakreslená lepšie (ale neni nakreslená ani zas tak zle, pár prínosov určite prinesie, je to lepšie než napr. Dúravská reko), tiež samozrejme netvrdím, že kvitujem prístup DPB k údržbe všeobecne. Ale prirovnávať tú reko k Grécku, a vykrikovať niečo v zmysle, že lepšie je to bez nej, lebo sme dostali pryžové obloženie, tak to mi príde ešte viac scestné
Reply on: Rubber38 #209111:
Hlavne rekonštrukcia platená z eurofondov bez žiadnych pozitívnych koncepčných zmien nahradzujúca pravidelnú údržbu je úplne bezchybná.

Reply on: Petto #209113:
no to je tiež pravda.. alebo keďže je prioritou DPB nasadiť Dúbravčanov do električiek, krajná alternatíva potiahnuť 1 do Karlovky ?
Reply on: SirJoe #209112:
No len ci je uvrat stavany na 4 min. frekvenciu spojov ? aj L6 aj L1
Ešte by bola jedna možnosť. Ja som rozmýšľal, že by sa linka č. 1 dala obojsmernými električkami a išla by trasou Hl. stanica - Obchodná - Kapucínska - Most SNP.. tým pádom by sa spojila kompletne s centrom mesta a takisto by sa dalo dostať na nábrežie aj z východnej strany nie len zo západnej.
Reply on: ufo #209110:
Jasné, nerekonštruujme nič. Máme predsa pryžové obloženie trate a 30T ? Všetko bez chyby
Reply on: luky133 #209102:
To je pekné, že rok pred rekonštrukciou DPB ukáže, že za málo peňazí sa dá spraviť tichá, odhlučnená trať. Detto zobojsmernenie obratiska KV, keď tu už máme obojsmerné 30T.

Prečo mi to tak silne pripomína Grécko a ich čerpanie eurofondov?
Reply on: Viko #209108:
"Terajsim zrusenim" - vsak ona teraz nejazdi 🙂

Ja stale dufam ze plany tahat do Petrzalky (len) 1ku este budu prehodnotene.
Reply on: 810zssk #209107:
Lenze treba mysliet na to, ze mozno (snad) sa coskoro podari spustit elinu do Petrzalky, kam ma prave linka 1 jazdit, cize by bolo zbytocne pliest cestujucich jej terajsim zrusenim a naslednym znovuobnovenim za par mesiacov v kusok predlzenej povodnej trase...
Reply on: TomJ #209105:
Podla mna jedine rozumne riesenie v sucasnom stave by bolo spustit to bez 1ky, t.j. na stanicu len L2. Hoci teda, ja som trochu extremista, keby bolo po mojom, tak 1ka nejazdi uz nikdy ? Do centra je rychlejsi autobus. Teoreticky by este potom mohlo byt take riesenie ze v spicke 7 zo ZST Vinohrady cez Spitalsku, SNP a Obchodnu na stanicu a v sedle nic.
Reply on: SirJoe #209104:
HS sa podla mna nestihne do zac.septembra a mozno to spoja s Jesenskeho od oktobra. Pevne verim ze bude aspon obnovena L7 od 2.9. inak amen na Racianskej ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement