Reply on: 723.6 #209035:
1) Urbanwaye majú oproti niektorým iným novým strojom DPB ešte fakt dobre usporiadaný interiér - ako tak sa dá stáť vo všetkých uličkách, za 1 nápravou je usporiadanie 2+1, je to celkove v pohode (samozrejme nebavíme sa o tom, že to hrká jak lego atď., ale o usporiadaní samotnom). Citelis je o trošku priestrannejší, ale ani v Ubranwayi to neni tak zlé2) SORky to tak majú od výroby (mám na mysli šírku uličky, nutnosť budovania sedadiel na schodoch vo väčšine priestoru interiéru, a pod. Kĺb takisto, to proste DPB ako požiadavku nezadal, takže nevadilo, že to ako jeden z posledných výrobcov robí tak naprd úzke a obmedzujúce, hlavne že podlezie cenu). Sklopné sedadlá nechápe asi nikto (DPB to nepožadoval, ani nezakazoval), to má byť asi akože BONUS ku komfortu, traktoroví inžinieri totiž asi nepočítali s tým, že ich vždy obsadia dôchodcovia šinúci sa na ranné otváranie Lidlu či Kauflandu a obsadia tak aj posledné miesto na státie v (nielen) rannej špičke
3) Podobne ako SORbusy, akurát pri trofloch bola ešte k tomu požiadavka (resp. body navyše) na min. 12 plne nízkopodlažných sedadiel. A keďže SOR tie svoje všemožné schodíky moc nevie odstraňovať, tak proste napráskal viac sedadiel tam, kde je normálne miesto na státie. Konkrétnu minimálnu výmeru (napr. v m2) miesta na státie totiž DPB nešpecifikoval, takže vlastne ešte môžeme byť radi, že je kam oprieť športový kočik, keď už nie jeden(!) bicykel ?
Keď svojho času nebol problém v rámci systematického hnania ľudí z MHD do áut nahradzovať vyraďované 12M busy 10,5M truhlami, tak určite DPB nerobí problém dodávka (T)Busov bez miesta na státie ? Pri výmere 8 osôb/m2 to predsa aj tak dá slušné číslo, a DPB sa ešte môže navyše pochváliť 12 plne nízkopodlažnými sedadlami ?
Rubber38