Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Miro #20920:
Zatiaľ toho veľa o žilinskej integrovanej doprave neviem. Viem len toľko, že sa podarilo zredukovať spoje SAD na trase Žilina - Rajec. Tým pádom sa dosiahlo, že viacej cestujúcich využíva vlak a preto znížili aj cenu cestovného. K vlakom sú na priamo stanicu v Bytčici zriadené prípoje MHD. Cestujúcim platí na železnicu i MHD jeden doklad - čipová karta vydaná DPMŽ. Za týmto účelom sú vo vozňoch ZSSK namontované označovače cestovných lístkov DPMŽ a mali by byť vybavené aj palubnými počítačmi R&G Mielec, takže cestujúcim sa dostane aj hlásenie zastávok vo vlaku. Uvažuje sa aj nad zapojením SAD do systému, optimistické úvahy hovoria o integrovanom dopravnom systém celej oblasti Kysúc a Turca.
Celkom však nechápem, prečo si použil vo svojej otázke úvodzovky pri slove "integrovaná". Zdá sa, akoby si pochyboval o tom, že tento prejekt integrovanou dopravou je. Ja som presvedčený nielen, že to integrovaná dorpava je, ale tiež, že je to JEDINÝ a PRVÝ systém integrovanej dopravy na Slovensku. BID a KIDS za integrovanú dopravu nepokladám.
Neviete niekto, kde by sa dali na nete precitat informacie o novom "integrovanom" dopravnom systeme v Ziline, do ktoreho vraj patri aj Rajecka zeleznica? Podla novinovych sprav ho prevadzkuje DPMZ spolu s ZSSK. Hladal som info na www.dpmz.sk, www.zssk.sk, www.zilina.sk a nikde nic. Dokonca na www.zssk.sk uvadzaju cestovne Zilina - Rajec 28 Sk, pricom skutocnost je od 1. oktobra 22 Sk, ale aby to niekto dal na net, to nie
Off-topic: Nie je to niekto nahodou adventurista? Uz dost dlhu dobu zhanam nejake stare hry - adventury, ale ich zohnatelnost je coraz mizivejsia a mizivejsia... Dik. 🙂
Reply on: Papyr #20905:
Ale no, nesnivaj 🙂 Chcel by som vidiet toho blazna, co by nariadil prechod na 1435 a tym padom by sa zase musela rozkopat cela Mostova 🙂

Re #20908 -trnka-: To iste sa tam stalo aj v stredu o 18.40. A tiez to nefungovalo s prednym zberacom (to je to, co si ten chlapik poprepinal), takze sa tiez v tom dazdi tlacilo. Najlepsi bol dispecer, co tam pobehoval s tmavou bundou na hlave a riadil dopravu. Divim sa, ze ho takeho "viditelneho" nic nezrazilo 🙂
Reply on: J #20915:

Ano, bola to T6. Predny zberac hore? To urobil niekolkokrat a tak isto aj zadny: hore a dole hore a dole. Potom ho to uz ale prestalo bavit.
Chudak, mal toho asi dost, pretoze bol pekne nervozny a to este stale na neho vytrubovali auta, ze ako si to predstavuje parkovat v strede krizovatky 😃
J> no bola to mnou spominana suprava 7901+02 na Dispecerskom fore, nakoniec naozaj odisla ovladana zo zadneho vozna. 😉
Andy, -trnka- : Možno prebehol do druhého voza, aby s ňou pohol zo stanovišťa v Bčku. Ale to sňou mohol aj trochu cúvnuť zo zadného panelu a nemusel nič zložité prepínať, resp. v tom by sa mali vyznať.

A čo to bolo za elinu? Na 11 sú väčšinou T6. To ho nenapadlo dať hore predný zberač?!
Kto má rád výrobky firmy Tatra a jej limuzíny dávam do pozornosti teno odkaz.
http://www.lcde.kar.elf.stuba.sk/tatragallery/
Reply on: -trnka- #20912:
Ano, jasne 🙂
Reply on: Andy #20911:

Aha. No, ale podla mna je blb sofer auta, ktore sa rve do krizovatky aj ked vie, ze sa cez nu nedostane. Skoda, ze nie je legalne, aby vodic eliny mohol takehoto blba jednoducho potlacit. Ale o tom tu uz rec bola ...
Reply on: -trnka- #20910:
Ovladanie eliny je blbuvzdorne az kym sa nestane nieco, co blb nevie spravit 😃
Reply on: Andy #20909:

Ked prisli dalsi vodici a snazili sa mu pomoct, pocul som aj: "No ty si to tu teda pekne poprepinal, teraz sa v tom uz nikto nevyzna!" Ovladanie eliny teda asi nebude blbovzdorne, ze 😃
Reply on: -trnka- #20908:
No to sa stava pomerne casto. Na tej krizovatke sa elektrickove vedenie krizuje s trolejbusovym, v tom mieste nie je prud, a v ked mieste krizenia elektricka zastavi, tak uz sa nepohne, musi ju odtlacit dalsia elektricka. Preco ale vodic behal spredu do zadu a preco ho hned neodtlacila dalsia elektricka, to neviem, mozno tam boli nejake nie komplikacie este.
Neviete, o co islo vcera na obed v elektricke na linke 11 pri Fakultnej nemocnici? Zostala stat v strede krizovatky a vodic behal z jedneho vozu do druheho a nemohol s tym hnut. Potom sa mu snazili pomoct dalsi traja vodici, no neuspesne, potom tam boli z dispecingu, stale nic a po pol hodine ich konecne napadlo odtlacit elinu z krizovatky prec.

Pricinou bol vodic/vodicka auta, ktore sa narvalo do plnej krizovatky a skrizil tak eline cestu. Preco ta ale zostala stat na mrtvom bode, to neviem.
Jano: Ako som si to prečítal, vyznelo to tak, že na Zniesvkaj vyhodil plný bus, ale tak to myslené nebolo. Len tak, že proste neviem ako plný bol predtým.
Jano: No to je fajn, ale vo voze bol len vodič. Na znievskej niekoho vyhodil, takže predtým mohol byť plný, to už neviem.

Papyr: Asi by to tak bolo najideálnejšie.
Reply on: J #20903:
Presne takto nejako by som si to predstavoval. Petrzalku uz na novom rozchode a zaroven prehodit tie radialy, ktore su na to pripravene. Centrum mesta bud na cas na dvoch rozchodoch, alebo za jedno leto vsetko na 1435 🙂 ale to by musela byt ina pracovna moralka 🙂
J: Na 404 sa vypravuje klbak pravidelne
Reply on: fobust #20896:
Ale môžu postaviť Petržalku na 1435 a potom postupne meniť radiály. Čím ďalej tým mám viac pocit, že by to bolo aj dobré mať 1435.
Z: No ja som osobne ten TAM na nevidel, ale včera, pred chvíľou, som videl na 404 Ik435 a to 23:55 na zastávke Znievska. Taisto som nehovoril, že ten TAM bol na 406, len som ju spomínal ako príklad služobných spojov.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.