Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
dovolujem si upozornit na odlisne CP linky 153 oproti databaze imhd (aj android app)
Nech už bude víťaz ktokoľvek, aj tak to tu bude stále s dopravou naprd. Slovensko je príliš malá a chudobná krajina, aby sa mohla v tomto smere niekedy rovnať krajinám západnej Európy.
"Po vyhodnotení skúsenosti z liberalizácie autobusovej M HD bude možné pristúpiť
k liberalizácii trolejbusovej a električkovej dopravy."
(Ján Marcin)
Už si predstavujem výsledok v slovenských podmienkach... taká väčšia Banská Bystrica 2006? ?
7085 je pravdepodobne po prehliadke, má otočený pantograf ako K2S
Reply on: Solider #208846:
Tak naproti tomu terajšie vedenie (aspoň väčšina) prišlo do DPB z externého prostredia, a nedá sa povedať, že by sa "praktiky" v podniku nejako zlepšili... skôr naopak.
Reply on: Michal111 #208849:
Panebože...
O tomto vieme niečo viac?
http://busportal.sk/modules.php?name=article&sid=10031&secid=4
Dúfam, že sa nové trolosory predstavili v tom najlepšom svetle a všetko v nich zázračne fungovalo.
Reply on: Valec #208844:
A ani to mesto nie vždy chce... ?
Reply on: Solider #208846:
Ano, s tym suhlasim, to som chcel nacrtnut v druhom odstavci.

(A nebudme zli ku Galine, ona nie je najvacsi fail DPB, ale az druhy. Prvym je Mackova, len to menej vidno.)
Reply on: 810zssk #208840:
Hoci je Rafaj aj môj osobný favorit spomedzi konkrétnych uchádzačov, jeho negatívom môže byť to, že je za tie roky zžitý s praktikami a prostredím v podniku, čím môže byť vnútorná prestavba, ktorá je nevyhnutne dôležitá, týmto ohrozená. Stav podniku nie je len o Belfim a Galine, ale spolutvoria ho aj vedúci divízií, prevádzok, dielní, ktorých rovnako treba prestriedať, čo človek, ktorý je so všetkými „kamarát“, urobí ťažko. Je zložité budovať systém, ktorý navonok prezentuje lesk, no zvnútra je absolútne prehnitý.
Reply on: Ámos #208843:
V principe suhlasim a preto nie som fanusikom kandidatury niektorych vyslovene dopravakov, ktori ale nikdy nic neriadili. V pripade Rafaja vsak hovorime o cloveku ktory je v DPB dlhe roky aj na riadiacich poziciach (a svoju pracu si robi pomerne dobre), takze nejake skusenosti tam su.

Hoci by sme mohli polemizovat, ci DPB v ramci potreby novej firemnej kultury nepotrebuje manazera zvonku. Ale zrovna o firemnu kulturu by som sa pri Rafajovi az tak nebal.
Reply on: 810zssk #208841:
Len tí cestujúci nie a nie kooperovať.
Reply on: N/A #208842:
30rokov su tam aj ini "experti", to nie je ziaden argument. Cim samozrejme nechcem spochybnit jeho kvality, kedze jeho pracu nepoznam...

Mne by sa vsak na tom mieste viac lubil projektovy manazer s novym pohladom na vec, bez zeleznej kosele, ako dopravak..
Ja som jednoznačne za Vladimíra Rafaja. V DPB si užil už 30 rokov a myslím si že už má know-how, vďaka ktorému by sa už ten vozový park začal konečne opäť správne udržovať-budú snáď náhradné diely. ?
"Kvalitná verejná doprava je výsledkom kooperácie hlavného mesta, DPB, a.s. a cestujúcich."
(Ľubomír Belfi)
Reply on: MatejBA #208839:
Ja by som povedal ze urcite Rafaj.
Reply on: MatejBA #208837:
Ozaj a ktoryze kandidat je ten dobry? (Kadnar? 😃 )
Reply on: Andy #208831:
myslím, že po riaditeľovi mäsokombinátu bude majiteľ bio-potravín ten pravý ? ?
Reply on: Andy #208831:
Tvl vsak to mozno aj ja s mojou chabou argumentaciou a nulovou znalostou manazmentu by som trumfol niektorych ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement