Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #208840:
Hoci je Rafaj aj môj osobný favorit spomedzi konkrétnych uchádzačov, jeho negatívom môže byť to, že je za tie roky zžitý s praktikami a prostredím v podniku, čím môže byť vnútorná prestavba, ktorá je nevyhnutne dôležitá, týmto ohrozená. Stav podniku nie je len o Belfim a Galine, ale spolutvoria ho aj vedúci divízií, prevádzok, dielní, ktorých rovnako treba prestriedať, čo človek, ktorý je so všetkými „kamarát“, urobí ťažko. Je zložité budovať systém, ktorý navonok prezentuje lesk, no zvnútra je absolútne prehnitý.
Reply on: Ámos #208843:
V principe suhlasim a preto nie som fanusikom kandidatury niektorych vyslovene dopravakov, ktori ale nikdy nic neriadili. V pripade Rafaja vsak hovorime o cloveku ktory je v DPB dlhe roky aj na riadiacich poziciach (a svoju pracu si robi pomerne dobre), takze nejake skusenosti tam su.

Hoci by sme mohli polemizovat, ci DPB v ramci potreby novej firemnej kultury nepotrebuje manazera zvonku. Ale zrovna o firemnu kulturu by som sa pri Rafajovi az tak nebal.
Reply on: 810zssk #208841:
Len tí cestujúci nie a nie kooperovať.
Reply on: N/A #208842:
30rokov su tam aj ini "experti", to nie je ziaden argument. Cim samozrejme nechcem spochybnit jeho kvality, kedze jeho pracu nepoznam...

Mne by sa vsak na tom mieste viac lubil projektovy manazer s novym pohladom na vec, bez zeleznej kosele, ako dopravak..
Ja som jednoznačne za Vladimíra Rafaja. V DPB si užil už 30 rokov a myslím si že už má know-how, vďaka ktorému by sa už ten vozový park začal konečne opäť správne udržovať-budú snáď náhradné diely. ?
"Kvalitná verejná doprava je výsledkom kooperácie hlavného mesta, DPB, a.s. a cestujúcich."
(Ľubomír Belfi)
Reply on: MatejBA #208839:
Ja by som povedal ze urcite Rafaj.
Reply on: MatejBA #208837:
Ozaj a ktoryze kandidat je ten dobry? (Kadnar? 😃 )
Reply on: Andy #208831:
myslím, že po riaditeľovi mäsokombinátu bude majiteľ bio-potravín ten pravý ? ?
Reply on: Andy #208831:
Tvl vsak to mozno aj ja s mojou chabou argumentaciou a nulovou znalostou manazmentu by som trumfol niektorych ?
Reply on: qwix #208835:
Mne odlahlo ked som zistil ze mame aspon jednu kandidatku so zaujmom o pilates! Uz som sa bal ze tento dolezity predpoklad nebude v ponuke.
Reply on: qwix #208834:
A najma... viete mi niekto vysvetlit, ktory sudny clovek pri zmysloch si uvedie profesijny zivotopis na 3 strany, z ktoreho sa dozviem ze v 1991 robil uctovnika, v 1992 uz uctovneho referenta, v 1993 ...

Alebo v schopnostiach a skusenostiach uvedie: IT schopnosti: DOS a Windows XP 😃
(ako nic proti - ale to ma ten isty zivotopis napisany uz 20 rokov? - to uz ludia nemaju ani zakladnu sudnost a slusnost voci ludom, co si po nich ten zivotopis budu citat?)

Ach 😞
Reply on: Valec #208832:
Perly....

- USB porty na nabijanie (prilakanie "business class")

- vytvorenie siete elektriciek (Toto by sa týkalo celej siete, teda aj napr. z Ružinova by malo dať dostať električkou na všetky koncové body a nazad- teda nie linky, ale sieť! Z každého koncového
bodu do každého koncového bodu.... Je na neuverenie, že by cestujúci z Ružinova necestovali do Rače alebo na Zlaté piesky.)

- copy-paste z vyrocnej spravy (pozdravujeme na zjazd UV)

- zaciatok rozvojoveho planu: "Dopravný podnik Bratislava, akciová spoločnosť má bohatú históriu, v tom to roku to bude 120 rokov, čo začala premávať v Bratislave električka"

atd...

Snaz len v 3 planoch sa da povedat, ze predkladatel udrzal myslienku (a mozno moč) a plan mal aspon aku-taku strukturu.
Reply on: Andy #208831:
Ja jedneho, kto je druhy? 🙂
Reply on: Andy #208831:
A čítať rozvojové plány tých ostatných... to je len pre silné žalúdky. #vomit#
Reply on: kecho #208825:
A to "veľké množstvo vody" v júni ani nepresiahlo prvý stupeň povodňove aktivity, a vlastne po celý rok majú šťastie, že je sucho aj v Alpách a hladina ledva dosahuje 3 metre. ? Takže na prirodzené kolísanie hladiny druhej najväčšej rieky v Európe v rámci normy nemôže byť výhovorkou pri stavbe piliera.
Reply on: berny #208826:
Áno, nevidel si tú zmluvu, pretože by si také niečo nenapísal http://www.bratislavskenoviny.sk/najnovsie-spravy-z-bratislavy/petrzalska-elektricka/na-starom-moste-pracuju-nonstop-zacali-stavat-novy-pilier.html?page_id=329891 - "Za každý deň omeškania zhotoviteľ podľa zmluvy zaplatí sankcie vo výške 0,05 percenta zmluvnej ceny, avšak maximálne do výšky desať percent.".
Reply on: berny #208826:
Most mohol byt uz davno dokonceny? Ako? Mali najat Supermana?

Na Sturovej a Safku sa to zdrzalo najma kvoli mestu (zmeny projektu), nie Eurovii. Na Vajanskeho pokial viem Eurovia nic nerobi.
Reply on: berny #208826:
Sankcie tam nejaké sú. Ale ich aplikovanie by mohlo veci viac uškodiť, ako pomôcť. Ale uznávam, že je logické očakávať, že mesto ich bude vymáhať. A eurovia si ich potom bude vymáhať od tretích strán. Lebo častokrát to zdržanie nezávisí od nej. Alebo zasa za to, čo mení mesto za pochodu, tak za to zodpovedá mesto, to sú tiež ďalšie zdržania.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.