Mestská polícia dlhodobo túto ulicu ignoruje. Aj počas premávky električiek si nechceli všímať, že nebol dodržianý voľný jazdný pruh v šírke 3,5 metra medzi najbližšou koľajnicou a vozidlom (§ 25 ods. 1 pís. t) a parkovalo sa aj v zákaze vjazdu (hneď pri vjazde do zast. Žilinská).
Ešteže niektorí ľudia odtiaľto nerobia v školstve. Veď prestávka je od toho, aby si učiteľky oddýchli a deti sa pozabijali.
Ad ad hominem - bežný výraz a dokonca spisovný. Podobné ako ex post, de iure, modus ponens a pod, ktoré hoci majú ekvivalenty (vo väčšine ale nepresné alebo čudne znejúce) tak sa používajú. Robiť si z toho posmech je smiešne.
Ja ale nehovorím o situácii, keď sa nekoná plánovaný posun (to ani fírovi zrušiť nemôžete, to by ste mu museli dať na vedomie týždeň vopred) ale o situácii, keď je medzi výkonmi plánovaná 2-3 h pauza.
Ano, tejto svojej slabosti som si vedomy Od nikoho ale neziadam aby sa mi prisposoboval, to je ten rozdiel (a navyse ja slovencine rozumiem, len v nej neviem dobre formulovat niektore veci).
Tak môžeš zatvárať okná, nie? Ja teda neviem, v časoch, keď som ja robil vodiča, som to robil (a absolútna väčšina mojich kolegov taktiež) automaticky, bez slovíčkarenia o pojmoch.
Áno, do 60. My neprerušujeme výkon ani keď má pauzu 2-3 hodiny, za ten čas môže rušňovodič umyť okná, stanovište, doplniť piesok, zbehnúť do umyvárky, chystať HDV alebo spraviť ÚSB pre iného rušňovodiča...
Ak vo vyrovnávacom čase nevyrovnávaš meškanie, si k dispozícii zamestnávateľovi. Asi budem musieť prehovoriť s vedením Divízie Autobusy, aby si poučili vodičov.
Marek1978