Jana: ja tu asi nie som ta kompetentna, ale ak by si si precitala uplne dole pod tym cest. poriadkom je napisane, ze "vsetky udaje su bez zaruky". ja viem krute... to uz sa clovek asi nesmie na nic spoliehat.
PS: neviem ci by ti zrovna DPMB preplatilo taxi, ale skus to na DPB
cestovne poriadky tu na strankach su generovane z databazy ktora je v palubnych pocitacoch vozidiel... Inac posledna 78cka z dolnych honov (cilizska) odchadza o 23:00 (naozaj odchadza, stretavam ju na trase ked idem domov) a pochybujem zeby to stihol za 9 minut tam kde pises ty, ten odchod 23:32 sa mi zda byt realnejsi...
A ak sa ti CP tu na strankach nepacia, tak ich proste nepouzivaj, ale pravdepodobnost chyby je daleko vacsia na CP na zastavkach ako tu...
Môže mi niekto kompetentný vysvetliť, prečo je na stránkach IMHD cestovný poriadok nekorešpondujúci s poriadkom vyveseným na zastávke Farského smer Holíčska autobus č. 78. Predsa nie je možné sa spoliehať na odchod 78 z Farského o 23,32hod a pritom je vyvesený na zastávke posledný odchod 23,09 hod. Na Vašich stránkach 23,32 hod. ??????
Dám si preplácať taxi DPMB, alebo bude vykonaná náprava? Prosím s úplnou vážnosťou upraviť chybu, pretože je to zavádzanie občana?!!!
Dakujem
Jana
Spectre: A aké sú skúsenosti s nimi v iných mestách?
No aj keby sa neskôr nedodávali 21Tr tak to budú najskôr asi slovenské Telekomunikácie (ST) z Ostravy a to tiež s asynchrónne. Nie? Nové trole je treba a oni chcú len AC takže prečo by prvý mal byť iný. Veď dielenský sa hádam naučia. Problém u trolov nie je v údržbe ale vo vrchnom vedení. Či sa mýlim.
Teraz ma tak napadlo, že problémom č. 1 je u DPB vôbec vrchné vedenie
Ano, Anitra je vynikajuca nahrada za kachnu. Je tam dost nizkopodlazneho a ma aj dobre usporiadanie sedadiel pre vlcakov-dochodcov Oproti tym zvrhlostiam T3EV a pod. je Anitra super investicia. Brno sa do kupy nahrady za 2xT3 asi este nechysta, nakolko T3.EV a nakolko skupuje KT8, ktore sa modernizuju. Privital by som vsak, keby som sa mohol niekde nablizku odviest Vektrou
Bojím sa, aby to zase nedopadlo velmi velmi zle. DPB ako vzdy chce nieco ine, nakolko DPB nemoze byt ako ine normalne DP. Mna konkretne trapi samotny fakt, ze chcu silou mocou asynchronnu vyzbroj. Jedinu vyraznu vyhodu, ze nemusia kontrolovat komutator a udrziavat elektromotor na takej urovni im vyvazi fakt, ze nasi dielenski nebudu mat sajnu, co s tym. Kedze ani najlepsi trombelus nie je bezporuchovy (a 21TrAC nie je zrovna dajaky zabehnuty typ) by som usudzoval, ze nas cakaju nemale vtipnosti. Samozrejme, ked to bude jazdit, tak to bude jazdit velmi dobre, nakolko vyzbroj nie je slovenskej vyroby
V T6ke sa da osvetlenie prirovnat ku klasickym neonom v domacnosti. Svetla su napajane zo statickeho menica, ktory pre tento ucel generuje striedave napatie. V T3 a K2 su napajane jednosmernym prudom. Vodic by mal na kazdej konecnej prepinat polaritu - na to je ta velka paka uplne vpravo. Kedze to krabusti nerobia, bezne v kachnach nesvieti polka neoniek,
To s tym starterom sa mi nejako nezda. Nechce sa mi ale pozerat do schemy, takze ti detaily dnes nepoviem
Inak vsetky taketo kvazidizajny su odporne. Ked robim interier, navrhnem ho tak, aby to tam zapadalo a vyzeralo to celistvo. Vyrobky CKD su pravy opak ... a keby len CKD
On asi myslel tá čo má prísť na schválenie drážnym úradom. No tá bude najprv jazdiť bez záťaže, potom s umelou a potom s ľuďmi, ale to už ako oficálne vozidlo.
J