Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: MatejBA #208059:
"Cestujúci, ktorý nemá platný cestovný lístok, je povinný si ihneď pri nástupe do vozidla označiť
cestovný lístok v najbližšom označovači cestovných lístkov"

Keď pôjdeme do detailov, tak nikde nie je napísané, že v najbližšom funkčnom označovači 😉
Reply on: DarkSymphony #208057:
Ja by som ti kludne dal pokutu, ale kedze nie som revizor, bolo by to protipravne ?

Urcite odporucam bud http://www.dpb.sk/kontakt/infolinka/ alebo http://www.dpb.sk/kontakt/pre-verejnost/
Reply on: DarkSymphony #208057:
"Pokial si nebudete riesit funkcnost oznacovacov, nemozete odo mna ziadat platny cestovny doklad!"

Diskutujuci na fore to urcite riesit nebudu, ale nemusis sa bat,ani nebudu od teba ziadat cestovny doklad. ?
Stara sa vodic trolejbusu o funkcnost oznacovaca cestovnych listkov??? Podla mna by to mal kontrolovat po kazdej prejdenej trase ked oddychuje.

Velmi casto sa stava, ze nastupim do preplneneho trolejbusu a nefunguje oznacovac. Neni sanca ze by som sa dostal k dalsiemu cez dav ludi.

Tym padom mi dopravca neumoznil oznacit si listok, a v takom pripade zial cestujem na cierno. Pokial si nebudete riesit funkcnost oznacovacov, nemozete odo mna ziadat platny cestovny doklad!
Reply on: Peon #208050:
Ak je úsek 801 Čunovo-SND platení mestom /ako píše 810zssk/ tak treba riešiť vydotovanie iba cezhraničného úseku.

Dalšia otázka

Potrebuje Čunovo tolko liniek do centra? 91+801+90

Za mňa :

L801 pod krídla BSK + zapojiť to do výkonov vo verejnom záujme + maďarská strana.

Keby to nebolo schodné tak iba úsek Rajka Čunovo ako prípoj k L91

Nesúvisí priamo s Rajkou , ale v širšom meradle riešiť aj vlaky Petržalka - Gyor od nového GVD.

Reply on: Petik #208031:
To záleží na tom, aké dane.
Reply on: AAA #208043:
Ono by bolo tiez zaujimave zistit ako sa uctovne riesia prijmy z cestovneho na 801ke. Povedzme ze niekto si kupi listok z Rajky za 1,50 na ktory cestuje az k Eurovei - vyuzil teda na ten listok aj komercny usek, aj usek kde je linka prevadzkovana na zaklade objednavky mesta. Otazne teraz je ci DPB tu sumu nejak (napr. pomerne) rozdeli medzi prijem z komercnej dopravy a prijem z dotovanej dopravy, alebo sa proste tvari ze to je cele prijem dotovaneho useku. Lebo ak by platilo to druhe, potom mestu realne utekaju peniaze, lebo DPB si stratu neznizuje o prijem z cestovneho na objednavanom useku tej linky.

(Linka 801 je v useku Cunovo - Nove SND objednavana mestom.)
Reply on: Ike #208040:
Velmi dlho 🙂
Reply on: Petik #208031:
A Kosicania co pracuju v Bratislave by zas mali mat linku MHD z Bratislavy do Kosic dotovanu mestom, hej?
Reply on: Peon #208050:
Dosť pochybujem, že to pokryje náklady na tú linku... A bez dotácie Rajky určite nie, pričom Rajka asi nebude dotovať bus "mimo"...
Reply on: david1 #208028:
Čo sa budúcej obsluhy Rajky týka, tak reálnejšie ako vlak vidím skrátenú 801-ku (prípadne iné číslo) v úseku Rajka - Čunovo ako prípoj na niektoré spoje 91-ky. DPB by tam mohol obetovať dve vozidlá známe z minibusových liniek [sú teraz nejaké nevyužité?] - to druhé by bolo náhradné. Cestovné by sa snáď zatiaľ nemuselo zvyšovať zo súčasných 1,50 €...

V časti rannej špičky by možno stálo na zváženie zavedenie 30-minútového intervalu, vo zvyšnom čase 60-minútový, v okrajových časoch 120-minútový. Súčasné vozidlá z 801-ky by mohli byť presunuté na bežné linky MHD. Čo si o tom myslíte?

Len taká otázka pre pánov z webu. V marci otvorili novú linku metra vo Varšave. Chystajú sa nejaké fotky?
Reply on: Valec #208046:
Presne tak. Tento potenciál možno vyjadriť aj gravitačným zákonom: súčin obyvateľov miest delený ich vzdialenosťou na druhú. BA - W je v tomto na Slovensku bezkonkurenčná.
Reply on: TomJ #208041:
"Ja osobne si myslím" keď raz porovnáš svoje dojmy s realitou a príp. aj s výhľadom na ďalších 30 rokov, tak zistíš, že na to, aby tam bol potenciál v železničnej doprave by bolo treba dobudovať niekoľko zastávok a do Rajky presťahovať ešte niekoľko násobne viac ľudí, ako tam dnes žije. A najlepšie, aby bývali niekde pri stanici, lebo zvážať ich k nej autobusom (očakávať od Slovákov, že by k stanici jazdili napr. na bicykloch asi veľmi nemožno) tej atraktivite nepridá. ?
Reply on: Error 0x007 #208034:
Skôr je to tým, že vzťah Bratislava - Viedeň má na to potenciál.
Reply on: Andy #208029:
Ak aj ten autobus prepraví v priemere do 4,5 cestujúceho na spoj, tak sa nemožno čudovať, že ho nik zaplatiť nechce.
Reply on: Petik #208031:
To by potom mohla premávať MHD z Bratislavy po celom Slovensku.
Reply on: Valec #208026:
Treba dať podnet na NKÚ, prípadne možno aj na orgány finančnej kontroly/vnútorného auditu.
Reply on: Ike #208040:
Ide o vyrovnavky vykonov....to iste ako stroje CD u nas.
Reply on: 810zssk #208023:
Tiež si myslím, že DPB by mal riešiť hlavne dopravu v rámci BA. Ak je záujem obcí v kraji po kvalitnejšej doprave, malo by sa to riešiť formou IDS (ale to teraz nechcem rozoberať, lebo to je nekonečný príbeh). Čo sa týka liniek 801 a 901, tie by podľa mňa mali byť financované buď danými obcami (Rajka, Wolfsthal, Hainburg), prípadne iným správnym orgánom daného štátu alebo formou cezhraničnej spolupráce. Ak majú obyvatelia Rajky záujem cestovať do BA, mali by apelovať na maďarské úrady, aby im zabezpečili kvalitnú dopravu do práce/školy. Lenže otázka je, či by Maďari boli ochotní financovať linku pre ľudí, ktorí bývajú na ich území, ale pracovať chodia do zahraničia.
Ja osobne si myslím, že vlak do Rajky by nebol zlý nápad. Podľa mňa spoje Petržalka - Rajka - Mosonmagyárovár (prípadne až Gyor) by mohli zaujať cestujúcich na oboch stranách hranice.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.