ta spolocna zastavka Lafranconi je premarnena sanca.
Vraj nie je miesto pricom stacilo vemenit umiestnenia elektrickovych nastupist opacne ako su teraz. Cize do mesta blizsie k PKO a naopak.
Mesto sprístupnilo projekt, ako má vyzerať rekonštruovaná trať v KV: http://bratislava.sk/modernizacia-elektrickovej-trate-dubravsko-karloveska-radiala/d-11047871/p1=11049947
Obrázky vyzeraú mierne aktualizovane oproti tomu čo bolo ukazované na verejnom prerokovaní, napr. na Molecovej vééľmi mierne rozšírili el. nástupištia, avšak stále 4 pruhy pre IAD z mesta...
Stále je to však "dokumentácia v príprave" - teraz je čas posielať pripomienky.
Tá štúdia ale má byť hotová do 2022, a možno, že ani vtedy nebude dokončená. Okrem toho nech mi dajú pokoj aj s Novým Mestom, aj s Filiálkou, hlavne keď idem prestupovať na nejaký R/EC/IC.
Začala sa prirpavovať štúdia bratislavského železničného uzla, ktorá dá odpoveď že aké trate, aké stanice, koľko koľají a kde je potrebné mať do budúcna.
Inac ako to vyzera s filialkou?lebo ked krachol tunel pod Dunajom tak sa hovorilo ze sa za 30 tisic opravy aspon most z Ba-predmestie ponad trad do BA-NM a 40% os vlakov co idu na HL.st pojde tam,teda sa pytat ako to teda.je?
to je vseobecny omyl. DPB patri podla zmluvy podiel na trzbach plus podiel na zisku.
Aspon takto som ja pochopil informacie o zmluvnych podmienkach recaru.
V kazdom pripade DPB by mal ukoncit exkluzivitu recaru a urcit si sumu za ktoru prenajme jednotlive pozicie a hodit ich na trh. Transparentne bez podozreni.
V zisku bude hlavne Recar, čo pocíti na tantiémoch Belfi aj Galina. Takú záplavu otravných celovozových reklám a hlavne prelepených okien sme tu už dávno nemali.
marek31122