Realizované to bolo zhotoviteľom stavby na základe reklamácie mestskej časti, ktorá bola opodstatnená. Celá radiála bola fušerina, celé mesiace nič nič a potom hŕŕŕ na rýchlo všetko zbúchané. Okrem iného sa na viacerých miestach prepadáva dlažba, nedržia obrubníky, zástavkové označiky sa nakláňajú a pod.
Bol som sa pozrieť na Mliekarenskej, 31Tr sa tam relatívne otočia, ale musia začať zatáčať na presnom mieste na začiatku otočky, a ľavou stranou prejsť trochu po tráve deliaceho ostrovčeka. Ak som to správne pochopil, cesta by aj bola v poriadku, ale trolejové vedenie je asi príliš blízko stĺpu na ostrovčeku, a teda trolejbusy si nemôžu dostatočne nadbiehať a využiť celú plochu otočky. Teda to je môj laický pohľad.
Dobrý den chcem sa spitať ma ZŤP preukaz so sprievodom a potreboval by som sa prepravíť s Vrakune do Petržalky s bicyklom na autobuse 78 a 98 zoberú ma tie autobusi a potrebujem na to aj neaky cestovný lístok na bicykel
Ok, beriem, už nikdy nekomentovať z idúceho vlaku z mobilu bez diakritiky, keď tvoj mobil vyžaduje 230% viacej času na písanie s ňou....nemám nič iné na práci, pravda... Späť k téme: Načo držať v skladových zásobách diely na skoro vyradené vozidlá, ktorých počet narátaš na dvoch rukách, pričom polovica je aj tak nepojazdná? Navyše tieto zásoby sú vo vozovni, kam tieto vozidlá nikdy nepáchli- Tak? ale hlavne že to zaberá miesta ako..... Však nema probléma.
nejdem do absurdna, ale nezabúdajme, že stále ma DPB X typov vozidiel, kde každé vozidlo vyžaduje iné diely. Držať ktorýkoľvek druh dielu v rôznom počte na sklade.... Citaro CNG hádam ešte rozbité sklo nemalo, je potrebné držať ale 5ks náhradných? asi nie.... Naopak, NB18 už je 125, bude toho 150... Tam je riziko naozaj pri tak veľkom množstve že nejaký voz v priebehu týždňa to sklo trafí, tam jedno-dve pochopím na sklade. Tedomov/C12 máme len zopár, no všetci s tým lietajú ako blázni, , C12 behajú bežne cez 85km/h, tam je zas riziko vysoké. Zas vozy, na ktoré sa oplatí držať, ale už iba to 1 sklo navyše. Ale také Iveco Daily či MB Sprinter, sotva sa vlečú, sú v minimálnom počte, a skoro ani nejazdia. Tu naozaj stačí JIT systém. Rovnako aj s ostatnými dielmi na autobusy/trolejbusy/električky. Sú plné sklady kktín, a naopak, diely, ktorých riziko poškodenia je extrémne vysoké nie sú. A o tom sa točí celá debata. A ktoré diely by si povedal že je vhodné držať? Poviem ti, že čokoľvek vymenuješ podľa logiky, polovica v skladoch nie je. A vymenuj zopár dielov, ktoré by si nikdy nedržal od novoty navyše v sklade? Tých sú plné hangáre na Juráku. Úprimne, donedávna istý nadrozmerný diel (2,5m x 3m x 40cm) z vozidiel, ktorých v premávke je 0! bolo v počte 3ks odložených na sklade. Prečo? Nik nevie. Bol to poškodzovaný diel? Za celú históriu sa ich na 85 vozoch vymenilo možno 5..... A boli do 2014 vo vozovni? Áno..
plati to co som napisal 810ZSSK.
Ak je voz napriklad po prasknutom celnom skle na oprave bezne skor ako do 48 hodin, ok. Majme ich na sklade. Ak nie, co som si na 99,9999% isty ze nie, tak nech su na sklade u dodavatela.
Tusim napisem do Viener Linien, ake maju oni skladove zasoby ?
sorry za chybu, malo byt:
"DPB do dvoch tyzdnov opravi vsetky dlhodobo dostavene vozidla"
Okrem PZP by vyradenim vozidiel samozrejme usetril aj, ze ich nemusi nahradzat novymi v buducnosti. OK. No dodacia lehota na ND je dva dni. Chces mi povedat, ze plan prace v dielnach DPB je nastaveny tak, ze doobeda vozu praskne celne sklo a na druhy den zo skladu montuju druhe? Myslim si ze nie, v dielnach sa robia ine opravy a vozidlo je objednane za isty cas. Cas za ktory dokaze prist ND potrebny na opravu.
Cize nemozes znizovat rezervu, kedze voz sa realne na opravu nedostane skor, keby bol ND na sklade. A vtedy prichadza to, ze je vhodnejsie objednavat taketo ND "just in time" a mat mensie sklady, menej skladnikov.
Vysvetlili sme si, ze spotrebny tovar je potrebne mat na sklade. To beriem a uznavam.
No teraz sa bavime naraznikoch, celnych sklach a podobne.
A tu ta Ikeho prirovnanie k prackam, chladnickam a dveriam proste sedi..
nie som ziaden hejslovak ? ale samozrejme ty to vies lepsie.
miesto diakritiky si si mohol vsimnut, ze špatný je cechizmus a do SJ nepatri. V kontexte o com sa bavime jednoznacne islo o zrkadlo spätné. No samozrejme jediny si to nepochopil a vobec neslo o buzeraciu.
nevšimol som si, že by mi dochádzali argumenty. Po druhé, uviedol som konkrétne, kde v tomto prípade vznikol problém nepoužívaním diakritiky - dva možné výklady. Mimochodom, práve ty, ako veľký Hejslovák, by si mohol prejavovať úctu k svojmu materinskému jazyku používaním diakritiky.
"DPB do dvoch tyzdnov odstavi vsetky dlhodobo dostavene vozidla"
Co? Vsak ak su odstavene, tak uz ich nebude odstavovat. Nerozumiem na co sa pytas.
Ak by vznikla situacia, ze DPB zisti ze mava menej vozov odstavenych pre poruchy a teda potrebuje mensiu zalohu, mohol by vyradit niektore starsie vozidla, klesli by mu naklady, bez zmeny na prijmovej stranke rozpoctu. To by zakonite znamenalo lepsi hospodarsky vysledok (ak by to nevykompenzoval tym ze by zacal vyhadzovat inde :)).
však už má 10 000km najazdených... v update to je, a v BA už je 7401, 7501, 7502 a aj 7503... tak majú nejaké neaktuálne info... ja tipujem že dakedy v polke apríla už bude jazdiť
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ámos
miesto diakritiky si si mohol vsimnut, ze špatný je cechizmus a do SJ nepatri. V kontexte o com sa bavime jednoznacne islo o zrkadlo spätné. No samozrejme jediny si to nepochopil a vobec neslo o buzeraciu.