Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Predajna DPB na Trnavskom myte je este realna? Zacalo sa totiz s upratovanim a rozoberanim toho stredneho zakryteho priestoru v podchode.
Reply on: Ámos #205339:
By ma celkom zaujímala miera vandalizmu na linkách N44/N47. Na tej N72 som sa s tým tiež nejako nestretol, i keď pravdepodobnosť je tam o dosť vyššia.
Reply on: 810zssk #205344:
Lebo to jazdí na Dolné Hony ? ? Tam je to aj cez deň zlé, stačí si pozrieť 15TrM, čo na nich prevádzka na 201, 202 zanechala.. a už sa začínajú trhať sedadlá a tagovať vo veľkom aj na 31Tr...

Keby to bolo iba na N44 a N47 - aj na Kolibu a do Hopy občas síce chodia hovadá, ale tam sa ináč cez. prac. dni nikto nevozí, takže tam by sa ten voz ešte možno šetril ? ?
Reply on: Ámos #205339:
Co je to za ptakovinu, vies co jazdi na autobusovych nocakoch? To iste co cez den (okrem petrzalskych liniek, kam zamerne davaju starsie vozy, aj to plati len na "dlhych" poradiach) a je to v pohode. Preco maju byt tbusy nejaka vynimka? Kde sa berie predpoklad, ze kazdy voz nasadeny na nocak bude zniceny?
Reply on: Ámos #205338:
Tak k bodu 2 asi tolko, ze to je problem tych co dufali 😃 ja som to hovoril uz pred volbami..
Reply on: Andy #205341:
Lebo kamery vandalizmu priamo nezabránia, akurát možno pomôžu odhaliť páchateľa?
Reply on: Ámos #205339:
Otázka znie, prečo sa tak boja vandalizmu, keď tie nové majú kamery.
Pokiaľ sa preferovala nízko podlažnosť na Kramáre, kde chodí viac ľudí či o barlí palíc alebo s teplotami z plnších vozov, tento ich sajrajt ktorý bol i dnes vypustený zbytočne bla bla do ovzdušia nemuseli ani vypúšťať. Realita je, že preferované np vozy obsluhujú južne údolie pošahané sem tam vandalizmom a akokoľvek, To čo sa deje na linke 203 a 204 je viac menej nesystémové a od veci. Nemali tam byť na 204 už náhodou len dve NP Tr 30, Tr 31 z hrobonky a ostatné 15 Tr z Trnávky ? a 203 naozaj potrebuje NP ?
Reply on: trolejbus6207 #205337:
vandalizmus.
nech este rok nicia stare vozy
Reply on: 810zssk #205335:
V kazdom pripade:
1) kde ostali sluby o vyberovych konaniach na dolezite posty
2) dostat post za odstupenie a podporu protikandidata nezavana novym cerstvym vzduchom ako sme dufali. zda sa, ze stojate vody na magistrate ostanu stojate a dalej zapachajuce.
Reply on: 810zssk #205336:
systémové riešenie ala DPB, čo si čakal?

ozaj, prečo vlastne sú na tie nočáky vyhradené vozy? majú kamery alebo nebodaj nepriestrelnú kabínu❓ ?
Reply on: Petto #205333:
Inak tie dve 14Tr na Hrobonke su tiez skvostny napad....
Reply on: Petto #205332:
Prave naopak, ja celkom verim ze sa v doprave vyzna, napokon v tej oblasti robi dlhe roky. Otazne ovsem je ake zaujmy bude presadzovat a aky je jej "filozoficky pohlad na dopravu". Ale ak by to bolo take ako prejavila v kampani tak super.
Reply on: Petto #205333:
lebo tam budú premávať hociako, respektíve myslím si že ak budú navyše 30Tr tak vtedy ich tam hodia 🙂
Reply on: henko151 #205329:
Ja doteraz nechapem preco nema 203.207 vyznacene NP odchody. Ved drviva vacsina poradi je z Hrobonky na L203, ktora ma udajne len 2 14Tr pre nocaky.
Reply on: rikiless #205330:
Ano, Ujo Zamocnik odchadza a strieda ho (neviem ci vhodna ) neuspesna kandidatka na primatora p. Kratochvilova. Hoc mi pani bola sympaticka, ci sa vyzna v doprave pochybujem. No myslim si, ze stale je lepsie je cusat ako cim dalej tym viac sa splachovat do vieme coho - co bolo v pripade Uja.
Reply on: Ike #205328:
Dávnejšie som započul, že tak či onak tie pneu sú na štýlom brzda plyn jazdiacich vozoch tak pár mesiacov (určite tu znalejší potvrdia či 2 a pol, 3 či 4) pred ich výmenou za nové. A tak som si pár krát hovoril, že čo stojí v ceste dajme tomu od nejakého októbra do januára obúvať zimné pneu a mať aspoň časť parku pripravenú na každoročne opakujúce sa situácie.(ale asi spotreba, a bla bla).
Reply on: Petto #205324:
Zišlo by sa aj aktualizovať že na linku 210 nebudú vypravované nízkopodlažné trolejbusy.
Reply on: S499.1023 #205321:
Veď tomu rozumiem ? Ale celý čas sa bavíme o zimných pneumatikách a nie o solení, či hej? Bez ohľadu na konkrétny stav vozovky si dovolím tvrdiť, že výmena pneumatík redukuje relatívny výskyt mimoriadnych situácii v MHD v súvislosti s poveternostnými podmienkami (hoci jedným dychom dodávam, že to nie je všeliek). Do akej miery a či sa to oplatí, to Ti povedať neviem. Očakával by som, že DPB zavedie systémovú pokusnú pilotnú premávku na vybraných linkách a zhodnotí či je zvýšenie nákladov hodné zvýšenia spoľahlivosti.

Zhodneme sa, že v súčasnej sieti existujú linky, kde by zimné pneumatiky boli zbytočný luxus.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.