V pláne to nie je, ale obojsmerná trať na Vajanského by sa zišla, pretože výluky na Jesenského sú časté a po nábreží by to aspoň v čase výluk bolo praktickejšie
Skôr by som to spravil takto, že sa L6 potiahne do Dúbravky a bude mať celodenný inteval, jazdila by Petržalka- Dúbravka, L4 skrátil po Karlovu ves, a znova zaviedol L7 Vinohrady- Šafarikovo nám., L8 a L3 by chodili cez Jesenského na Šafarikovo nám.
Popri 4,5,6,9 v KV dalsia elektrickova linka v Karlovke ? Naco ? aj tak drviva vacsina vystupuje na Molecke . Este ked tak tu 6 modifikovat do Petrzalky mi pride OK.
Ak som to dobre dobre čítal. Čiže okrem L1 Petržalka -Stanica bude nová el.linka aj Petržalka- Dúbravka . Skôr useknú L83 alebo L84. Karlovka o nič nepríde. Skôr naopak. Budú tam premávať nové eliny.
On mozno doprave rozumie, len prave na jeho priklade sa ukazuje preco je nebezpecne ak rozhoduje clovek co rozumie len doprave. Same funkcionalisticke riesenia ignorujuce kvalitu verejneho priestoru a vseobecne atraktivitu verejnej dopravy. No a potom semafory, ku ktorym ale vieme preco sa staval tak ako sa staval...
A on sa na zaciactku miestami javil ako clovek, ktore rozumie doprave, ale tolko zodpovednosti na jeho pleciach ako Hlavny Semaforovy Inzienier bolo prenho asi moc a uz jeho vyjadrenia su na urovni upratovacky, radsej by si mal doma kreslit svoje fiktivne linkove vedenia nenosneho systemu...
Schlosser by mal ist do kuta suchat nohami a hanbit sa za to co po sebe zanechal, nie sa este k niecomu vyjadrovat. To mal byt prvy odvolany clovek po vymene vedenia.
Este zabudol dodat, ze ta linka pojde po rychlodraznej trati (Jarovce -) Petrzalka - Nam. SNP - Stefanikova - Hl. St - Prazska - Patronka - Harmicova - Dubravka (- Bory - Eisnerova DNV).
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
pressburger