áno lebo bez zálohy sa to nedá vyjazdiť, ale aspoň nieoč poslali, úprimne zareagovali celkom správne, síce nie je to ideálne riešenie, mal by mať v BA, ZA, KE aspoň po 5 vagonov náhradných alebo aspoň v ZA celä súpravu, a nejako to vykajšmentkovať s lokomotívou, však tie vectrony sú parádne stroje, len SVK napätie im nesedí
Ako tak sledujem situaciu, doteraz nemam vobec ziadnu potrebu v buducnosti vyuzit RJ na cestu do Kosic. Vsetci sice nadavame na ZSSK, ale neviem ci sa im stalo daco taketo (aj ked statni by asi nevratili ziadne peniaze)...
Zaroven to ale nesplna podmienku jednoducheho pristupu k datam (najma pre vyvojarov novej aplikacie). Je pravda ze subjekt si moze data vyziadat vopred a potom ich dlhsie testovat, ale ako budes zatial kontrolovat ako tie data vyuziva (alebo ze ich neposuva tretej strane)?
Podla mna by to proste malo byt volne dostupne na internete najjednoduhsim moznym sposobom. Skusme chvilu nepredpokladat ze ludia su hlupi
Amsterdamská parkovacia spoločnosť CITION nevyvíja mobilné aplikácie, ale má to ošetrené tak, že poskytuje "licencie" na pripojenie, ak splní uchádzač podmienky, získa prístup a ako dobre urobí appku je iba na ňom (aktuálne ich je vraj 5). V každom prípade ak niekto poruší podmienky (napr. poskytuje nesprávne dáta alebo neúplné), tak mu licenciu "odoberú" a hotovo. Majú tak trochu aj dohľad nad tým čo sa používa a zároveň nikoho nediskriminujú. Podľa mňa toto je dobrá cesta...
Este treba povedat ze dobrym riesenim je okrem zverejnovania dat s jednotlivymi terminmi platnosti mat niekde na stabilnej nemeniacej sa adrese priamy pristup k prave aktualnym datam, vdaka comu si developer moze zabezpecit ze data v jeho aplikacii sa mu budu aktualizovat same
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Vladimír