ten bod konkretne ano, je mozne, ze si to zjednodusili, lebo v dalsom odseku sa odvolavali na to, ze vraj dopravna obsluznost je postacujuca, ze neeviduju podnety od dopravcov atd..
Ako osobne som bol v Nitre popoludni par razy, ale jediny taky pomalsi a prepchatejsi usek, ked sa bavime o linke NR-BA resp BA-NR je cintorinska x Sturova, zvysok bol plynuly, aspon podla mna. A presne, ked uz tak, tak sa da zliezt dole na Nitra juh a tam je to v pohode
Inak, by ma zaujímalo, koľko vozdiel po tej ceste za deň prejde, ak dva autobusy za hodinu prispejú k podstatnej zaťaženosti a nepriepustnosti. Naviac, mohli mu určiť trasu cez R1 a Cabajskú, ten kúsok Novozámockej by to zniesol.
Pisal som sudruhovi Dvoncovi, ohladom neudelenia licencie pre bus linky BA-NR-(BB), uvediem len jeden z argumentov, a nech si kazdy spravi nazor sam:
"...Mesto Nitra svoje neodporúčacie stanovisko k udeleniu predmetnej licencie opiera s odkazom na § 10 ods. 3 písm. c) zákona č. 56/2012 Z.z. o cestnej doprave o nasledovné:
- z pohľadu dopravnej zaťaženosti Mesto Nitra nemá žiaden záujem na zvýšení zaťaženosti hlavných dopravných trás a uzlov mesta (hlavne ale nie výhradne na komunikáciách Štúrova ul., Cintorínska ul., Staničná ul., Novozámocká ul., Trieda A.Hlinku a pod.), ktorých súvislosť s napojením na hlavnú autobusovú stanicu je daná, čím uvedené prispeje k podstatnej zaťaženosti a nepriepustnosti hlavných dopravných komunikačných trás v meste Nitra, a to najmä v čase dopravnej špičky..."
Ak ma niekto zaujem, tak mu cele stanovisko forwardnem mailom
Valec: investor mohol takú tabuľu namontovať nielen pri svojej stavbe aj aj v Gaštanovom a na Peknej ceste. Človek aby si všetky "kontrakty" DPB stále musel pýtať cez 211tku.
Hádam si nemyslíš, že investor by súhlasil s umiestnením tabule niekde inde ako pri svojej budúcej stavbe. Myslím, že je to stále lepšie, ako keby za to skasírovali tradičných 3000 € ktoré by sa utopili kto vie kde.
Článok samozrejme treba brať s rezervou, ale výkony tohto približovadla dokumentované videom sú pozoruhodné. Navyše by sa to dalo použiť ako náhradná doprava nielen na zľadovatelé Kramáre, ale aj do zaplaveného Devína, ako ľahký odťah na rôzne skrížené a vybočené klobásy, autá v koľajisku atď...
Vsak v normalnom svete by ani nerobila, kedze tym expertom sa uz v minulosti podarilo aj nevsimnut si ze im skoncila platnost opravnenia podnikat v cestnej doprave...
Ja veľmi dobre rozumiem, ako to bolo myslené. Len tá forma nie je hodná dopravného podniku hlavného mesta štátu EU. A pritom veľmi ďaleko chodiť nemusia, aby videli ako to má fungovať. Na úvod by stačila táto stránka.
Prva veta je spojena s "aktualizaciou" ze 37 UZ obsluhuje AJ oblast strmych vrskov Skratka k povodnej sprave pridali nie na koniec ale na vrch zmenu ze uz jazdi aj na strme...
V štyroch vetách spomínať, že linka 37 na Strmé Vŕšky premáva a potom nepremáva - to je také dpb-ovské. Nerozumiem, ako môže tento subjekt robiť tak dôležitú aktivitu, akou je mestská hromadná doprava, keď tam nie je nikto, kto by dokázal skomponovať 10 riadkov, ktoré majú hlavu a pätu.
ano moze a stava sa to a nic s tym nenarobis.
narozdiel vsak od tohto pripadu su chyby na elektrickovej trati napravitelne a trat sa da rozbit a polozit znovu. A to mal DPB ziadat.
Prepáč, ale to je taký istý argument, ako keby pôrodník rodičom oznámil, že "Vaše dieťa počas pôrodu zostalo veľmi dlho v pôrodných cestách. Má trvale deformovanú dutinu lebečnú, aj chvíľu nedýchalo, bolo trošku viac bez kyslíku, takže bude debilom až do smrti!" Aj to sa počas pôrodu proste môže stať...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Valec
http://www.dpb.sk/o-podniku/aktuality/vsetky-cestne-komunikacie-v-kopcovitych-terenoch-su-uz-prejazdne/