3. ano, no projekt nebude taky velkolepy ako ten par rokov dozadu . Vlaky zalezu pod zem pri TrMy a mali by vyjst niekde pri zastavke Soltesovej (78,210) . Otazne co dalej odtial, ked uz bude stat TWIN CITY.
4. Tak ako Knazko - chce vypovedat zmluvu
5. Trolejbusy ale mame zaobstarane na 150 rokov ci kolko to vravel Delfin . Osobne by som radsej opcie vypovedal. A namiesto 20 opnych 31 tr nakupit 15 klbovych "duobusov"
1) za kazdym jednym z nas by boli financne skupiny. Ak nie hned tak neskor urcite. Funguju ako chobotnica a vzdy si najdu sposob ako na niekoho zatlacit. V kazdom pripade primator je vazalom mestskeho zastupitelstva a ked oni rozhodnu, primator ma jedinu sancu nepodpisat. No ked to schvalia znovu tak uz s tym nic neurobi.
3) presadzovat moze, no studia uskutocnitelnosti dala pokial viem jasny vysledok a tak Jaspers ani komisia ziadne peniaze na projekt neda a stat to financovat nebude.
5) Zmluvy z opcii su pokial viem podpisane, nie je cesty spat co sa dodavky tychto vozidiel tyka.
6) Nesrovnal hovoril, ze vsetky riadiace pozicie v podnikoch mesta s budu vyberat vyberovym konanim a teda nie dosadenim. Uvidime ci to dodrzi. V kazdom pripade podnik by mal riadit kvalitny manazer je schopny dopravny inzinier. Dopravny inzinieri maju byt na inych poziciach, nie na GR.
Samozrejme pojem kvalitny manazer na poste GR si zasluhuje aj motivacny plat a to v rozmedzi 10-15 tis. € mesacne. Samozrejme sucastou tej mzdy by mala byt 70% pohybliva zlozka, ktora sa mu bude na zaklade vysledkov kazdy stvrtrok schvalovat.
Pár otázok pre diskutujúcich o novom Primát(or)ovi
1.)Myslíte že za Nesrovnalom sú nejaké finančné skupiny?
2.)Myslíte že bude Nesrovnal pokračovať v električke od Bosákovej na Janíkov dvor a v ďalšich projektoch?
3.)Myslíte že keďže bol z SDKÚ bude presadzovať Filiálku ako ten truľo Phrečo?
4.)Myslíte že Transprojekt začne stavať Šťanicu alebo ho Nesrovnal zastaví? A čo keď začnú stavať?
5.)Myslíte že Nesrovnal dosadí (vyberie) do DPB takého človeka ktorý bude pokračovať v nákupoch
električiek a trolejbusov a bude sa venovať modernizáciou radiál?
6.)Myslíte že tam dosadí schopného dopravného inžiniera ktorý sa začne zaujimať o ľudí ktorí cestujú MHD a začne myslieť na preferencie MHD nad IAD a schopného nového mestského architekta ktorý developerom povie aj nie a viac sa zviditelní?
Vymenit vedenie nemusi znamenat dosadit vlastnych ludi - hoci pri Nesrovnalovi je to dost mozne. Faktom ale je ze vedenie DPB potrebuje kompletnu vymenu, nakolko vysledky ich prace su strasne.
Ja nikde nehovorim ze sa ma akceptovat kazdy navrh. Ale projekty maju byt priebezne prezentovane od momentu kedy sa nad nimi zacne co i len uvazovat a ma prebehnut aj pripomienkovanie a verejna debata - co neznamena ze kazda jedna pripomienka sa akceptuje. Ono sa uplne staci pozriet na to ako tieto procesy funguju v hociakom civilizovanom europskom meste.
Veď Samo myslím nehovoril o spolurozhodovaní, ale o prezentovaní a informovaní všetkej verejnosti v dostatočnom časovom predstihu o projektoch, ktoré chce mesto realizovať.
Ako predseda finančnej komisie a aktívny komunálny politik mal už doteraz veľmi dobrý prehľad o DPB, že presne kde išli komu aké peniaze za čo a kto si na čom spravili biznis...
Vsimni si prosim, ze na stranke nie je ziadny zoznam clenov tohto zruzenia.
V kazdom pripade, zda sa ze to vzal ako biznis projekt, kedze niekto v Senici mu dal zakazku a zastupuje tak nejakych obyvatelov. Zda sa, ze to o co sa snazi a teda zarabat na to sa mu postupne dari. Dokonca uz nie je ani vo vybore na Rovniankovej 14 ? http://rovniankova14.wz.sk/vybor_vlastnikov.html
Zdruzenie domovych samosprav? Musim povedat ze som celkom dost aktivny co sa tyka spravy bytov, ale toto som videl akurat na FB. Nebude to niečo ako povestná jednočlenná vlčia svorka? ?
Na stránke "Kto nám vládne v Bratislave?" Tam sharovali počas a po volebnej noci rôzne inside informácie zo štábov atď. Otázna je však vierohodnosť. To ukáže až čas. ?
ivanbuto