Tak v Prahe si síce mohli sedadlá vybrať, ale vybrali koženkové do autobusov a drevené do električiek, takže za nejakú výhru by som to nepovažoval. Koženkové sú slizké a drevené sa šmýkajú. Čalúnené sú super, ak sa aspoň raz za čas vyperú alebo vymenia.
Co si kto objedna, to aj dostane - je velka skoda, ze podnik/mesto nespravilo vopred anketu s verejnostou ohladom rozmiestnenia sedadiel (Tbus sor), dopytovych tlacidiel ci typu sedadiel - aj v Prahe dali vlkom na vyber tri druhy sedadiel, ku kazdemu par slov a ludia si ich mohli jednak vyskusat a potom o tom hlasovat.
Mne osobne sa velmi pacili proste, no dobre tvarovane laminatove sedadla (v style T3), ale moderne, v Zahrebe. Hoc su tvrde, sedi sa na nich pohodlne a su nenarocne na udrzbu. Tieto sedadla maju v novych modernych NP elinach.
Ak vodic sam skutocne postupuje tak ako ma, tak vo vysledku je to rovnake ako s blokovanim rozjazdu - pohne sa ked sa dvere zatvoria a otvori ich ked zastavi. Problem je ze to co si ty vo svojom prispevku obhajoval je rozbiehanie sa s nedolahnutymi dverami, ci otvaranie dveri pred uplnym zastavenim - a to s bezpecnostou nema nic.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
dyspozytor