Ak vodic sam skutocne postupuje tak ako ma, tak vo vysledku je to rovnake ako s blokovanim rozjazdu - pohne sa ked sa dvere zatvoria a otvori ich ked zastavi. Problem je ze to co si ty vo svojom prispevku obhajoval je rozbiehanie sa s nedolahnutymi dverami, ci otvaranie dveri pred uplnym zastavenim - a to s bezpecnostou nema nic.
IMHO keď už, patrilo by sa dodržať poradie vetných členov a teda
"Tak ma ukrižujte a hoďte zviazaného ku skale do Draždiaku".
Ale nebuďme gramatickí náckovia.
Nie, bez dveri kabinovych....kedze si nijak nepodotkol, ci sa jedna o dvere kabinkove, alebo sachtove, dal som ti nazor na kabinkove.... chytajme sa ako spravna slovac za slovicka....to je to najlepsie riesenie. Vodic na to nebol, ked mal za sebou v obluku bez videnia 3/4 dvere....dnes, ked mas kamery....nie je problem. Skladas jedno cez druhe. Z technikou jedneho zrkadielka na boku voza si sa za roky presvedcil, ze vodic dnes s kamerovym systemom vo dverach, mimo vozu a vo voze nemoze sledovat dvere...... pride mi to ako iste vyroky fy.BRKS.....
Na RadlinskEJ ulici, prepáčte, že som Vás takýmto spôsobom hlboko urazil.
Zrejme som to napísal rýchlo, nedával som pozor a bez hlavy -ako vždy- píšem.
Tak ma ukrižujte a zhodte do Draždiaka priviazaný ku skale. ... Nabudúce aj ja budem dávať pozor na Tvoje preklepy a podotknem, že nechápem tvojej reči.
Naozaj máte výťahy bez dverí? S dierami z chodby do šachty? Nie, vodič na to nie je, to sme sa presvedčili za tie roky, čo vodiči vláčili za autobusmi pricviknutých cestujúcich.
MatejBA
A aj informacny system vyzera zaujimavo, som zvedavy, ako vyuziju tu druhu polovicu displeja