včera som sa vyskytol v Bruseli a musím povedať, že sú sto rokov za nami ... na expresnej busovej linke č. 12, ktorá premáva mezi letiskom Zaventem a centrom mesta (Schumann), teda na linke, ktorá je permanentne vyťažená ľuďmi, ktorí denne dochádzajú na rokovania v euroinštitúciách, premávajú autobusy zn. MERCEDES, ktoré sú síce dlhé a pohodlné, ale majú len 4 dvere ... ak by kompetentní v Bruseli oslovili expertov z Magoriátu, tak by už dávno vedeli, že podľa najnovších poznatkov sa v praxi uplatňujú zásadne produkty s 5 dverami ...
Som zvedavý, akú signalizáciu zatvárania dverí budú mať nové eliny. Neviete niekto? Pôjde o tú klasickú, alebo sa to unifikuje s ostatnými novododanými vozidlami a budú tam pípače (ako v Sorkách, novom Solarise....)
Pre ED je správnym orgánom aj ministerstvo, ale je ním aj VÚC. A pojmy celoštátne a regionálne dráhy zákon č. 513/2009 Z. z. v znení neskorších predpisov nepozná.
A len tak mimochodom - nie je to rovnaký úrad. Dráhovým správnym úradom pre dráhy električkové je priamo ministerstvo dopravy, pre dráhy celoštátne a regionálne je to Dopravný úrad.
Len pre upresnenie, v čele predvádzacieho vlaku RegioJetu nebol TRAXX ale Siemens ES64F4, BR189 DB. Okrem toho, ako vieš, či RJ nepožiadal o výnimočné schválenie napájania vlakovej zbernice? Mmch., v rozhodnutí o povolení skúšobnej prevádzky nie je ani u jedného zo zmieňovaných rušňov NIČ o tom ,že by sa nesmel kúriť. Samozrejme, DÚ na priamy dotaz odpovedal, že schválenie je bez kúrenia.
po vozovni to dala hneď od prvého kontaktu ? predpokladám že do štvrtka nejaké kilometre na BA koľajách ešte najazdí a na Štúra to bude iba krátka zastávka
Na 100 percent fungovať nemusí, ale snáď si nemyslíš, že po nebude schopná ísť pár kilometrov dopredu alebo brzdiť. Zase netreba z toho robiť kozmickú loď, je to len električka. ?
v ramci skúšok prosím, nerieši nikto. hýbať sa hýbe, to netvrdím že nie, avšak, ako dlho. Zatiaľ si nepamätám situáciu, kedy by nová električka v akomkoľvek meste prišla, a od prvého dotyku ptg s miestnou trolejou by fungovala na 100%.... Preto vravím, či riskovať toľkú možnú hanbu že sa dačo pototo po trase na štúra. Samozrejme jej nič také neprajem, bodaj by fungovala bezchybne....aspoň niečo....
niektorí si myslia že električka je rovnaká ako tbus ... a to ma serie škodovka nepotrebuje trápne recenzie od slovenska na trolosory, eliny to je iná vec
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
JamaVOku