Pred troma rokmi sa stala tá významná chvíľa, keď pre dezolátny stav električkovej trate na hl. stanicu prestali jazdiť električky. Aká je situácia dnes ? Vrchnú časť trate opravili a po spodnej (rovnako zdemolovanej ako pred troma rokmi) zarastenej a križujúcej zaparkované autá, sa za 9 dní ma jazdiť akoby sa nechumelilo... Voľby by mohli byť každý polrok aby sa veci pohýnali dopredu stále nie len každý štvrtý rok
Francúzsky Renault sa spojil s Ivecom a vytvorili Irisbus - druhého najväčšieho výrobcu autobusov v Európe po Mercedese. Neskôr Renault odpredal svoj podiel Ivecu, ktorý patrí pod koncern Fiat. Spolu ešte pohltili českú Karosu a získali ďalší z výrobných podnikov pre svoje autobusy. Dúfam, že som sa nepomýlil... ?
Zlatý SORdizajn. To ešte aj prototyp kĺbového SORu so šikmým čelom bol krajší ako toto čudo Raz darmo, v Solarise si na dizajn zaplatili asi niekoho s vyšším ako materskoškolským vzdelaním v oblasti dizajnu.
Mne prišiel tento nový facelift od Iveca ako krok späť. Keby sa na prednej maske aspoň pohrali s farbami tak by to ešte ušlo, ale takto jednofarebne to len zvýraznilo tie škaredé črty.
však oni nás podviedli.ten autobazár nám dodal namiesto urbanwaya citelis vo verzií 2.0 čiže-Euro6,nápis iveco,trochu širšia karoséria,kamery a klíma.?
Dobre vidím? vpredu na vrchnej konštrukcii je kamera? Inak fakt otrasne riešené farebné prevedenie. Mohli sa s tým pohrať viac a skombinovať s čiernou.
Tak v civilizovanom svete zastavky vied.typu robia asi aj bez EU fondov, no my len s nimi. Uz len cakam kedy urobia odbocku zo Sancovej na HS pre tbusy cez EU fondy pre možné L41,32 ak sa zatrolejujú.
SirJoe