Na tému primátora a dopravy:
Krásne vidne, kto sa vyzná a kto strieľa mimo.
Ftáčnik - do vyhlásenia zakomponoval slogan z bilbordov.
Kňažko - čo? aká MHD?
Nesrovnal - pre začiatok by stačilo menej fantasy.
Kratochvíľová - má vízie, vyzná sa, no výsledky nikde.
Ak u Vas znamena u tvojho zamestnavatela, tak vzhladom na charakter projektov co robite by podla mna v zasade casto naozaj stacilo tie veci dat na net v elektronickej podobe.
Súhlas. Ja len uvaldzam pohľad z druhej strany. Tiež by som rád, aby sme u nás veľa vecí ak už nie priamo konzultovali s verejnosťou, tak aby sme ich aspoň dostatočne vopred predstavili. Ale na to žiaľ nie je čas (nového človeka mi nikto nedá) a ani prostriedky (technické vybavenie, priestor...).
5 dverí môže urýchliť výmenu cestujúcich. Momentálne je ale staničenie nových trolejbusov na zastávkach výrazne dlhšie oproti 14 Tr alebo oproti autobusom, z jednoduchého dôvodu, že dĺžka čas zatváranie dverí je nastavená na neuveriteľných 9 sekúnd.
Predpokladam ze toto beztak musi riesit niekto kto nie je urceny na komunikaciu, ale realne sa tym podnetom venuje na odbornej urovni. A ked uz chceme porovnavat pocet ludi, noze porovnajme aj velkost miest a objem stavieb a podobnych zalezitosti.
Samozrejme nejakych ludi si to vyzaduje, ale je to dolezity proces. Neni mozne stavat elektrickovu trat napriec najvacsim sidliskom v meste bez akejkolvek konzultacie s verejnostou, to je chore.
Absolutne nepochybujem ze blbe pripomienky prichadzaju aj tam. Celkovo nemam rad tuto vyhovorku, preco sa u nas vsetko pred verejnostou skryva, lebo "pridu neodborne pripomienky". So what? Nato ten proces je, aby sa to zvazilo a podla vaznosti argumentov bud akceptovalo, alebo zamietlo.
k tým 14Tr - neviem, kde si prišiel na to, že sa vyraďovali po pár mesiacoch, tie najhoršie z overovacej nultej série prežili aj v Bratislave 7 rokov, prvá séria (6204 až 6218)sa prerábala vo fabrike, to je všeobecný fakt, potom vydržali minimálne 12 rokov každý jeden voz
k poslednej vete - nemáš pravdu, to len podľa českej legislatívy nemôže byť súčasne klíma a APU kvôli nápravovým tlakom, 50ks 27Tr pre Sofiu je vybavených aj klímou aj APU
810zssk