Čoskoro sa má upraviť parkovanie na hlavnej "tepne" na Dlhých dieloch. Novinkou bude, že autá už budú parkovať len na jednej strane. Ako to už býva v Bratislave projekt nie je nikde zverejnený, ale zverejnili aspoň dva ústrižky: http://i-bratislava.sk/ostatok/majernikova.JPG Hlavne si je potrebné všimnúť druhý obrázok, že nástupnú zastávku "Kuklovska" nahradilo parkovisko. ? Zrejme ju posunuli na úplný okraj križovatky (tam až nákres nežiada). Len by ma zaujímalo či sa potom aj myslelo na presunutie prístrešku, ale to by som chcel asi veľa. ?
Hehe, takže ja, ako rodený bratislavčan, ktorý som od ruchu veľkomesta odišiel bývať do jeho satelitnej oblasti, pričom som dostatočne blízko aby som mohol chodiť denne pracovať do svojho pôvodného zamestnania som odrazu považovaný za 95%tného východniara. Joj bože, takíto "patrioti" bratislavskí by si fakt zaslúžili prefackať...
Ano mala, bola to urcite ona 1319 je iba jedna ? Škoda, ze som to nevedel skor, ze pojde na jazdu, inak by som si ju odfotil, videl som ju na Farskeho okolo 10:45.
Nič proti východniarom ? ale 95% dochádzajúcich z blízkeho okolia Bratislavy sú privandrovalci z východu ? v takom Chorvátskom Grobe/Čiernej Vode alebo v Marianke nepočuješ už miestne nárečie,ale s prepáčením poondiate "výhodňárske" zaťahovanie ? takýto "jav" som jak decko v Grobe nezažil a nie len tam ?
Spracovávam štatistické dáta a ak by Vás to zaujímalo,
tak v roku 2011 dochádzalo do Bratislavy za prácou a vzdelaním 100 627 osôb, z toho 65 740 denne. Treba povedať, že tu nie sú započítané osoby, ktoré dotazník zo sčítania nevyplnili (a že ich bolo dosť), zahraniční dochádzajúci a osoby, ktoré sa tu jednoducho pohybujú (napr. turisti, robotníci, ktorí robia pre firmu so sídlom mimo Bratislavy a pod.). Sú to započítané osoby, ktoré uviedli miesto svojho trvalého pobytu mimo Bratislavy a ekonomickú aktivitu na území Bratislavy.
Aj keď je to dosť nepresný údaj, pokojne (obrazne) môžeme povedať, že v Bratislave robí polovica Košíc. Sú to podhodnotené čísla, takže realita bude pokojne +20 %. Každopádne je to obrovský nápor na dopravu, či už IAD alebo MHD. Myslím si, že bez ohľadu na farbu, by mala pri riešení (alebo radšej len financovaní ? ) spolupracovať vláda.
nič nové, také už bolo, keď "zrušili"/presunuli Vazku pred DÚ a búdka tam ešte načas ostala - len vtedy v nej stálo menšie auto, nie také pre "podložky"...
By ma zaujímalo, kto rozhoduje o dátumoch prác na tejto ceste. Len nedávno tam striekali nové čiary, pri čom predtým asi pol roka tam chýbali. Ale cítiť, že sa zvolebnieva, lebo sa zrazu opravujú zástavkové prístrešky na Milana Marečka a Štefana Králika.
Dnes minimálne 3 ľudia si cestou v 202 posťažovali na úzky priestor medzi sedadlami. V tom sa proste nedá cestovať, ešte aj keď si na tom vozíčkárskom mieste, ktoré je jediné, kde sa dá stáť 2 babky sklopia sedadlá "lebonechcemsedietprotismerujazdy." Krátke trolejbusy sú fajn, tie sa mi páčia, ale klbáky sú fakt najhoršie, čo mohlo byť, najmä na L201/202 a to už fak by bolo lepšie, keby tam dali SOR busy, v tých sa aspoň dá stáť ... Zlaté 15 Tr(M)
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Mike