Ešte teraz som prekvapený, ale hlavná architektka mi odpovedala a vraj ohľadne stĺporadia v Dúbravke už komunikovala, prečo to nemali na stole a iniciovala stretnutie mesta s projektantom, čo sa dá robiť. Predpokladám, že aktuálne už nič, ale je tam vidieť nejakú snahu aspoň do budúcna. Podľa nej to sú staré šuflíkové projekty a terajšia snaha o rýchlu realizáciu, keď sa to konečne dá... (toto som myslím čítal aj tu na fóre).
Ale na dialnici sa nemusia o to starat tak jak o odbocku eliny a navyse prida to hluk ked by mali chodit cez krizovatky a dufam ze na tom obratisku bude aspon mazacie zariadenie
Aspon ze tie zastavky aj nejkao vyzeraju nie jak Bory Razcestie co si niekto mudry myslel ze klbak vie ist doboku k obrubniku to ako toe ine zastavky v DNV co nezodpovedaju nicomu ?
Je predsa normálne, aj keď sa budujú diaľnice, že sa pri konštrukcii ponechávajú slepé vetvy ako príprava na budúcu výstavbu. Inak predstava električky z DNV do centra... no... zaujímavá ?
Investor Borov ju nikdy ani stavať nechcel, samozrejme že by ju ale uvítal. Územná rezerva pre električku je, naprojektovaná cez ich územie je. Prečo sa nespravila odbočka teraz pri reko obratiska Pri Kríži je fakt záhada. Jedine by som pochopil to, že za tých x rokov by boli výhybky a kríženia ojazdené iba po jednej strane.
Takze vlastne cele to bude stat na L21, kedze L25 chodi raz za sto rokov a L92 chodi iba v spickach ?
Som hlavne zvedavy, ako su Bory pripravene na elektricku, kedze nemam pocit, zeby na tom nejak trvali a zeby sa obratisku v Dubravke nejak pripravilo na tuto moznost ?
Sú to veru ťažké časy pre Devínskonovoveských nočných prišelcov z krčiem ? Ale na druhej strane, na tú DNV rýchlošalinu si síce ešte chvíľočku počkáte, ale zato môžete využiť v rámci BID a.k.a. IDS BK a.k.a. Paródia na IDS JMK z Hlavnej stanice aj vláčiky, onedlho pohodlne zastavujúce aj v poli neďaleko sídliskovej časti DNV, i keď v noci je ten interval trochu nedostatočný. Všetko však nahrádza dostatočná kapacita, tak ako na mnohých MHD linkách (vrátane víkendovej, resp. sedlovej L21), kde je radšej raz za polhodinu kĺbak, ako raz za 15 minút kinderko/12m bus... Cestujúci si predsa radi počkajú...
Akurát som minulo rozmýšľal. Boliže to časy, keď som chodil 501 domov z mesta ? 3 zákruty boli tak akurát, pri poslednej som vedel, že treba precitnúť z alfa-hladiny a vystúpiť. Teraz by som bol asi stratený - ostrá vpravo, potom ostrá vpravo na kruháč, celý kruháč vľavo, ostrá vpravo, ostrá vpravo, polka kruháču vľavo.... ?
Celá DNV sa bude tešiť Nie že doteraz chodili napráskané 21čky , ešte aj na Boroch bude zastavovať , a s intervalom 20min cez víkend bude chodenie domov úplna chuťovka . Ako bonus prikladám jedno krásne vyjadrenie z ktorého neviem či plakal alebo smiať sa
"Ak máte radi kolotoče tak využite neuveriteľnú možnosť! Stačí nastúpiť najneskôr na Patrónke smerom na DNV a využite túto šancu točiť sa celkovo v piatich kruhových objazdov za neskutočnú cenu 15 minútového lístku! ..a ak vám náhodou chýba vzájomná blízkosť, tento bonus za nezmenenú cenu môžete využiť v pracovných dňoch od 15stej do 17stej! "
Ahojte, neviete dokedy je planovana znizena rychlost medzi Parkom K a tunelom? Podla mna ten nejaky podny statik ktory odporucil v den zosunutia pody aby sa kvoli otrasom znizila rychlost na to aj zabudol ze to mal aj odvolat to znizenie. Asi cakaju na jeho odborne vyjadrenie ci uz mozu zacat jazdit normalne diks
volod
Pekné inžinierské dielo. Slávnostné bol otvorený v sobotu. Pre MHD a IAD funguje od včera.