Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Padrex #202564:
tak by pokračovali obojsmerne ďalej a mali by sme aj jednu náhradnú trať pre prípad výluky 😉
Reply on: roman2 #202562:
To vis, usek pri Hlavnej Šťanici sa nerobi s ojrofondov, takze neni dovod zdrziavat ?
Reply on: 810zssk #202570:
Tak toto by nevymyslel ani Spielberg ?
http://www.bid.sk/aktualne-informacie/aktuality/upozornenie-pre-majitelov-novo-vydavanych-kariet-bmk/
Takze nove BMK nebudu uznane u SL, cim vinou DPB dochadza k porusovaniu prav cestujuceho ktore mu vyplyvaju z prepravneho poriadku. To co si ta firma dovoluje, to je uz cisty vrchol.

Kazdopadne, IDS v tejto podobe je vhodne akurat tak zrusit.
Reply on: TeBeCe #202568:
Aha, no nepoznám právnu terminológiu. No z laického hľadiska je pre mňa súťaž to, kedy sa dajú posielať ponuky (súťažiť). Keď sa už nedajú posielať ponuky (nemôže prísť ďalšia), to beriem ako uzavretú súťaž. To, že sa teraz budú ponuky otvárať a vyhodnocovať kritéria, to som bral ako druhý krok - vyhodnocovanie súťaže. Ale rád som sa dozvedel niečo nové 🙂
Reply on: Mike #202567:
to uz bolo, ale otvara sa tusim na dvakrat, naskor splnenie podmienok ucasti a potom kriteria, ci tak nejak...
Reply on: TeBeCe #202566:
Aha tak sorry, zle som si pamätal. Sa mi zdalo že niekde bol zverejnený termín, do kedy mohli uchádzači posielať svoje ponuky a že to už bolo..
Reply on: Mike #202565:
este sa neuzatvarala, az 30.9. sa otvaraju kriteria.
Reply on: roman2 #202562:
Len úsek Kýčerského (nim. financií) - Radlinského pôjde za Eurofondy a tam sa iba pred nedávnom uzatvárala súťaž na zhotoviteľa a ešte bežia zákonné lehoty.
Reply on: roman2 #202562:
..ak by si isli oproti len aby sa aj realne stretli na tej krizovatke ?
Reply on: roman2 #202562:
ešte dopním,že tá trať v Dúbravke bude mať nedostatky hlavne,čo sa týka zastávok a i.,ale narážal som skôr na koľajisko samotné.A naozaj ma štve,že ju nezatrávnia ?
Reply on: Valec #202553:
No nemám pocit,že by sa chlapci ponáhľali s výstavbou ☺ chodím tadiaľ každý deň v práci a okrem toho,že vyrovnávajú/li postupne terén v dolnej časti od Hanulovej po Alexyho mám pocit,že nerobia nič.V obratisku Pri Kríži sa akokeby nič nedialo (okrem toho,že tam vozia štrk a dnes tam navozili tuším betónové podvaly alebo čo to chce byť.Keď už máme zarovnanú dolnú časť tak začnime tam a priebežne pracujme na hornej časti (zarovnávanie terénu a ukladaním podvalov,aby sme sa mohli povedzme stretnúť na križovatke Alexyho - Pod Záhradami ? a a nie,že zarovnať spodok a potom sa posunúť ku Krížu a tam zase otročiť do skapania,len aby sa to stihlo.Pekne robiť obe strany naraz.Muselo by sa predovšetkým chcieť a logicky uvažovať.Tá radiála je dlhá a takýmto tempom to nevyzerá,že to do novembra stihnú ? a ak to aj božím zázrakom stihnú tak to bude narýchlo zbúchané s eventuálnymi nedostatkami ?

Inak na trati Hl.Stanica - Štefanovičova to ide jedna báseň čo tadiaľ chodíme ? to som skoro odpadol akí sú rýchli ? tá rekonštrukcia bude pokračovať až po Radlinského?
Reply on: Ámos #202557:
Nebola, ale pravdupovediac, neviem si ju v prípade SOR-u predstaviť bez vážnejších úprav (napr. čelné sklo)... ?
Reply on: Valec #202553:
Inak v com bol problem ? Naozaj to nevedel nikto urobit normalny moderny projekt min. s velkymi panelmi ako su na Blumentali, nove pristresky, zatravnenie, odhlucnenie a i. ? Alebo ako ? Sak to plati EU, tak sme si tam mohli dopriat aj "pozlatene zabradlie" . ❗

A budu tam i nadalej 3 stopy v obratisku prip. nejake stanoviste pre ZV ?
Reply on: Ámos #202557:
Ono sa to ovplyvnuje - ak niekto aj taky pohlad na svet ma, tak
a) eventuelne utecie a doprave sa uz radsej nevenuje
b) pokusi sa ist hlavou proti muru a casom ho to zomelie a o ten pohlad pride

Napadaju ma minimalne traja ludia co do oblasti dopravy isli s velmi rozumnymi postojmi, dobrym nastavenim a po case v tej praci o to prisli. Preto ak si niekto chce zachovat zdravy rozum tak je velmi vhodne aby sa vo svojom pracovnom zivote vyhybal DPB, magoriatu a obdobnym instituciam. Aj tak nema pri tom bordeli co tam je sancu a este aj zle platia.
Reply on: Ámos #202556:
Ano, ja som v tom prispevku narazal na samotny magoriat (ktory mimochodom nic nerobi proti tomu ze DPB si ukradol jeho kompetencie a zavadza anarchiu), hoci treba povedat ze GR DPB je v tomto pripade nominantom strany podporujucej primatora.
Reply on: Dispecer #202555:
Tak lebo aplikacia cela na karoseriu NB by bola barszlozita a vsetcisunaobede, tosaneda.

Ja sa uz ani necudujem nad skostnatenými mozgami v DPB, ked uz ani u soutosov neexistuje pohlad na svet: "da sa to aj inak"
Reply on: 810zssk #202551:
no jedna vec je vedenie oddelenia dopravy a druha vec je nominant na poziciu GR DPB. A tam je to vola posrancov.
Reply on: Error 0x007 #202554:
Ja viem, ale on Ámos spomínal trofle (v karosérii NB pravdepodobne)... ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.