Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Dispecer #202552:
EBN tak ako vsetky BN mali vzdy len jednokridlove predne dvere (ako nase kinderka)
"modernizácia, ako mesto nazýva rekonštrukciu trate, aby ju preplatili eurofondy, by mala byť hotová v novembri."
http://bratislava.sme.sk/c/7397694/mesto-trat-v-dubravke-ide-podla-planu.html

Snáď EU úradníci nečítajú SME, inak je mesto v .... ?
Reply on: Ámos #202544:
S jednokrídlovými prednými dverami? ?
Reply on: Ike #202547:
Primatorove zlyhanie by som videl v zlom vybere timu, pricom nad svojimi podriadenymi nema realnu moc. Otazne do akej miery je to neschopnost a do akej miery su to politicke dohody.
Reply on: endrucio #202546:
Samozrejme, to je cela podstata delenia moci medzi viac subjektov. Nikto nema mat vo verejnej sprave absolutnu moc a ani ju nikto nema.
Dnes okolo obeda odstraňovali automat na lístky na Floriánskom námestí.
Reply on: endrucio #202546:
Ty si naozaj myslíš, že napríklad premiér, alebo CEO majú pod kontrolou úplne všetko? Načo potom majú asistentov a podriadených? Je pravda, že dobrý vedúci je dobrý vedúci, ale je mimo schopnosti homo sapiens to všetko robiť.

Naozaj očakávaš,že premiér (teraz si odmyslime konkrétnu osobu, ale berme do úvahy post) bude odborníkom na zdravotníctvo, dopravu, školstvo, kultúru, obranu, vnútro a zahraničné vzťahy? jedine, že by to bol Chuck Norris.

A to si odmyslíme, že primátor (starosta) nie je "premiér mesta" ale skôr "prezident mesta". Samozrejme, že má určite rozhodovacie právomoci a podpisuje dokumenty, no väčšinu rozhodnutí musí schváliť aj mestské zastupiteľstvo.

Jediným spôsobom ako dokáže primátor ovplyvniť rozvoj MHD je to, koho vymenuje za vedúceho dopravnej komisie a ten si potom robí svoju prácu so svojim tímom. A aj to som si teraz nie istý, či sa o tom nehlasuje.

Tým nikoho neobhajujem.
Reply on: Ámos #202542:
chceš tým povedať, že v hlavnom meste neexistuje jedna osoba, ktorá by mala nepriamo vplyv na všetko čo sa udeje na území mesta? Ja chápem, že primátor nemá kresliť vodorovné značenie na cestu, ale kto iný má povedať Dosť bolo plytvania, keď nie primátor? Pokiaľ primátor nedokáže nepriamo ovplyvniť rozvoj MHD, rozvoj mestských častí atď., tak potom čo vlastne má v kompetencii? ?
Reply on: Mike #202536:
No nie je to prvy a (na 100 % ) ani posledny pripad:-) samotna istrijska si vytrpela svoje
Reply on: Hug0 #202543:
parada! strasna skoda, ze tento dizajn nedostali nase trofle....
Reply on: endrucio #202539:
vy tu mate strasne naivne predstavy o tom co primator moze a nemoze. Ved je to vazal mestskeho zastupitelstva.
A aj keby nebol, clovek nedokaze kognitivne obsiahnut chod takeho kolosu ako je mesto Bratislava. To proste nie je v ludskych silach.
Reply on: Citario #202540:
Čo tu splietaš o soroch? Na linke 64 dnes nebol ani jeden sor.
Reply on: AAA #202537:
no ta 41 je dobra hlavne ked sa pokazi sor a dnes som to vyuzil cakam na 64 ktory nedosiel tak aspon predlzena 41 a cela L 64 je blbost namiesto nej cely den 41 na hlavnu
Reply on: Dezerter #202538:
Namiesto hypotetických úvah kandidátov treba do tej stoličky posadiť človeka, ktorý dá dokopy aspoň ten súčasný základ (abus, tbus, električka) aby fungoval tak ako má, potom môžeme rozmýšľať nad integráciou a rozvojom. Kým neuspokojíme cestujúcu verejnosť s tým, čo už máme, je zbytočné budovať niečo nové. Potom len spadneme medzi dve stoličky. Nasledujúce volebné obdobie bude z dopravného hľadiska veľmi zaujímavé, lebo aktuálne sa podarilo ako tak vyriešiť obnovu vozového parku, teraz už len poriešiť, aby vozidlá vozili spokojných ľudí a nestáli v zápchach. Ak to niekto vyrieši, o 4 roky má môj hlas. ?
Čítal som si volebný program kandidátky Tatiany Kratochvílovej na primátorku Bratislavy. Zo srandy som jej napísal ako by vyriešila napojenie petržalskej električky na vlak.

Takáto bola odpoveď: "Základom mestskej hromadnej dopravy v Bratislave sú trolejbusové, autobusové a električkové linky. Do Petržalky sa buduje tiež električková trať. Na železničných tratiach na území mesta sú v územnom pláne zadefinované železničné zastávky. Ich výstavba má pre dopravu význam - ak by bola vybudovaná takáto zastávka napríklad na Patrónke, nemuseli by cestujúci pracujúci v okolí cestovať z inými prostriedkami MHD a strácať tak čas. Pre bezpečný a rýchly prestup z jednotlivých dopravných prostriedkov je dôležité budovať prestupové zastávky a taká by mala byť aj po dobudovaní električkovej trate do Janíkovho dvora."

Rozumiete tomu niekto lebo ja moc nie ?
Reply on: Citario #202535:
Dnes okolo 7:30 som videl za Sokolskou smer CMO 41 s 0 ľudmi a v 64 štyroch, teda naozaj bolo to predĺženie prepotrebné.
Inak nedal by sa vybudovať na Brnianskej za zastavkou Hroboňova smer CMO priestor na otáčanie busov do protismeru, čím by sa z 41 dalo prestúpiť na hrane na 63, 83 a 84.
Reply on: Ike #202534:
Holt, stavebný úrad na m. č. DNV...
Ta 64 sa tak zhorsila s pridanim sorov ze to neni mozne aspon ma ta 41 nejake opodstatnenie ale nemohli to spravit tak aby chodila cely den rovnako doteraz som vzdicky vedel kedy ide a teraz sa mozem spolahnut na interval 30 min vsetko co je dobre pokazia pevne verim ze dakoho nenapadne tie sory s apu poslat na budkovu ako pokracovanie 64 to by teda dopadlo ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.