Zaujímalo by ma,čo je s novými kĺbakmi 31 Tr Sor,nikde ani zmienky,ani fotky,niake podozrivé ticho.Veď podľa plánov sa už mali zaradiť do septembrovej premávky a okrem pár zácvikov na 6801 som ešte žiaden iný voz nevidel...
Vytrhavas z kontextu. V pripade druheho vyroku bola debata o tom ze cestujucu skoro "zrazilo" auto ked vystupovala, t.j. je mozne predpokladat ze auto sa hybalo. Ano, dany vyrok bol nestastne naformulovany, mal som napisat ze sa tam nema pohybovat.
Ja som tam tiež jazdil ale len ako doprovod ku kamošovi ,ktorý bol za pedálmi.... ? Dnes sa to už nedá. Hneď by sme boli nahlásený aj z bonz videom za vykecávanie počas jazdy.... V žehličkách sa dalo sedieť aj v kabíne ?
Pôvodne tam bol len odchodový semafor, nie semafor vo výstupišti. A ako rozhadzovali linky, to snáď viem ja ja, keď som tam práve v tých rokoch jazdil ? . Preto boli na Pragotronoch aj čísla nástupíšť.
"Prepac, ale fakt neviem podla coho tam ma clovek odhadovat ci cez tu zastavku prejde, alebo nie. Takze teoria ze dame do zakona nejaku povinnost je pekna, ale bude fungovat maximalne tak na vyberanie pokut, pretoze to bude povinnost ktoru si vodic nema ako splnit. Bohuzial."
"To nie je chybou tvorcov projektu, ale vodicov. Auto nema co hladat na zastavke ak tam stoji elektricka."
Semafor tam bol asi dorobený ale bol. Väčšinou tam kedysi vypravovali sólo vozy L2 a L8. Na prvé zase L1 /13/ ktoré mali na stanici dlhšiu pauzu. Pred ukončením premávky na stanici išli väčšinou linky na obrat okrem L13.Rozhadzovali ich rôzne... ?
Tá zastávka je naozaj veľmi veľmi dlhá. Ak máme v BA podobne "široké" kriźovatky, väčšinou sa jedná o zložené križovatky.
A potom je tu druhý problém s ktorým som sa stretol pri prvom prejazde. Kým som prešiel cez ten prah, musel som spomaliť a stihla ma predbehnúť električka. Keď som si to uvedomil, okamžite som zastavil (ale už v priestore zastávky). No na prvýkrát sa to naozaj nedalo odhadnúť.
Prepac, ale fakt neviem podla coho tam ma clovek odhadovat ci cez tu zastavku prejde, alebo nie. Takze teoria ze dame do zakona nejaku povinnost je pekna, ale bude fungovat maximalne tak na vyberanie pokut, pretoze to bude povinnost ktoru si vodic nema ako splnit. Bohuzial.
Tá tretia koľaj nebola pôvodne aj tak myslená ako dopravná (nemá nástupište, nemá semafor z výstupišťa do nástupišťa, pôvodne ani nebolo v pragotronoch), len pre odchody končiacich a poruchových vozov, to až keď tam mesto a DPB svojou filozofiou "odvšadiaľ všade trikrát do týždňa" narvalo päť liniek, začala sa používať ako dopravná.
810zssk