Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Valec #201799:
Takže za všetok ten reklamný balast, ktorý cestujúcim znepríjemňuje cestovanie, dostane podnik 12-tisíc eur?
Reply on: AAA #201782:
A to letmé križovanie nie je na to, aby to pekne vyzeralo ale preto, že to zvyšuje priepustnosť.
Reply on: Valec #201799:
Zaujimave porovnanie. I ked nam ponukali podstatne nizsiu cenu za CVR.
Reply on: anbis #201794:
Pozrel som program a posledné vystúpenia končili 06.00 zrejme ani veštecka gula by nedokáza odhadnúť, koľko ľudí vydrží na koncerte do konca, resp. kto to kedy ukončí a chce ísť v noci. Smutne ze ogranizatora nezaujma odvoz a dovoz jeho ,,klientov,, - (na svojej stranke spomina MHD) ale len cena vstupenky. Mohol by sa trochu poučiť od iných organizátorov koncertov a celkovo to je jeho vizitka. Myslim, ze kludne si mohol objednať zmluvnu dopravu od DP.
Reply on: 810zssk #201775:
Ak by tá infraštruktúra, ktorú postavíš bola obyčajná železničná trať spojená so sieťou ŽSR, na ktorej by premávali všetky druhy vlakov, tak by si bol zrejme manažér infraštruktúry. Zisk by si nejaký tvoriť mohol, keďže fixnú časť EON by ti možno platil štát a mohol by si poskytovať ešte nejaké ďalšie služby železničným podnikom.
Ide ale imho o úplne hypotetickú otázku, keďže v zásade aj manažéri infraštruktúry, ktorí sa na prví pohľad zdajú byť súkromníkmi, sú väčšinovo vlastnení štátom, spolkovou krajinou, regiónom, obcou a pod..
Reply on: Max #201792:
Akcia bola riadne ohlasena tomu komu podla platnej legislativy ohlasena byt ma a bola povolena.

Zakladnu dopravnu obsluznost (to ze sa ludia zmestia do autobusu je zakladna dopravna obsluznost) zabezpecuje mesto.
Reply on: david1 #201793:
ja tu skôr vidím systémový problém, a síce absenciu povinnosti (organizátora) zabezpečiť, resp. preukázať zabezpečenie adekvátneho dopravného riešenia. Resp. povinnosť povoľujúceho orgánu (mestská časť) informovať DPB a podobne. Rozhodne by to nemalo byť v rovine, že "mestská časť zlyhala", tzn. na niekoho dobré slovo sa niekedy DPB dozvie, niekedy nie, niekedy mu platia, niekedy nie...
Reply on: trambusak #201776:
Presne tak stačila jednoduchá správa ,že DPB nemalo info o tomto podujatí. Aj ,keď osobne neverím že by si nič od štrvtka dispečeri nevšimli väčší nápor na N53,ktorá chodí väčšinou skoro prázdna.

Tentokrát zlyhala aj mestská časť , že neposunula info na DPB hneď v momente povolovania akcie. DPB vie zvládnuť v pohode akcie na Z.Pieskoch nočnou N10.
Reply on: matho285 #201790:
Pretoze toto bola (nezvladnuta) riadne vopred ohlasena akcia so zaplatenou posilovou dopravou. Preto.
Reply on: matho285 #201790:
ešte k informovaniu - podľa mňa chýbajú nejaké informačné tabule resp. nejaké reproduktory, cez ktoré by boli hlásené meškania, resp. výluky. Pretože ako teraz cez víkend bola prerušená doprava, pochybujem, že tých čo stáli na zastávke napadlo sa pozrieť na webovú stránku DPB, poprípade ani nemajú tu možnosť (nemajú mobil s pripojením na internet, poprípade len pripojenie na internet)
Reply on: petoo #201774:
informovali prostrednictvom webovej stránky - ako keby cestujuci nemali čo robiť, len sledovať ich stránku.

to trambusak: z DOD v Markíze išiel podľa mňa tiež autobus nad rámec kapacity a šli sme. Nastupoval som o zastávku skôr na Krčoch a už tam bol plný autobus a na Markíze sa ľudia pchali do autobusu, aj keď videli že vodič nemôže zatvoriť dvere (asi 5 min sa o to snažil), pričom po našom odchode na zastávke ostal stáť ešte veľký dav ľudí. Prečo tu mohol autobus odísť a zo Zlatých nie? Veď podľa mňa mohli byť tie masy na zastávkach porovnateľné.
Reply on: ufo #201787:
To už bolo zodpovedným vysvetlené a so spojkami sa tam začína uvažovať.
Reply on: Ike #201781:
Ja by som skôr ako príklad uviedol úsek Martin - Turčianske Teplice.
Reply on: Sommelier #201777:
Ak náhodou bude zast. Trnávka, Ružinov a Vrakuňa a Os vlaky by tam zastavovali, čím by sa predĺžila jazdná doba, súčasný grafikon sa nebude dať vyjazdiť. Ďalšia vec - kapacita súprav v špičke nepostačuje už teraz. Takže zase niekto robí nedomyslený projekt, zastávky bez zmien v infraštuktúre. Pomohlo by, keby sa aspoň od BNM po Hornbach dala využiť koľaj do Petržalky, čo by si vyžadovalo koľajovú spojku pri Hornbachu.
Bez nej sa na nových zastávkach nebude zastavovať, alebo sa budú musieť v špičke zrušiť vlaky.
Reply on: mrkvakj #201778:
Si predstav, že to vedeli všelikde už aj o 60 rokov skôr.
Reply on: AAA #201767:
Však ŽSR ani nie sú subjekt, ktorý by mal trate budovať na komerčnom základe.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.