Podľa mňa je .. Ale dnes som videl nemenované horkokrvné šotodeti, ktoré mali kraťasy a tričko s krátkym rukávom a pri 23 stupňoch vonku sa velice potili že aká je horúčava ? ?
Podľa mňa, či už v jeho príspevku myslel MHD, VHD alebo inú formu verejnej dopravy, nič to nemení na jeho podstate, že tvár pro-VD kampane si vozí zadok v SUV. Úplne zbytočne ste sa do neho pustili príspevkami o letisku v strede mesta a pod.
AK by si vedel scan tých máp stvoriť a dakde uploadnuť, bol by som vdacny za ten 1991 a 1999. Bohužiaľ, aj v mojom archíve mám toto obdobie dosť hluché, a matne si pamätám z mladosti..ehm...detstva ako mi tu nejaká vrakosa original vrcala pod domom. Nejak sa mi vybavuje posledná trasa ŠN-estakáda-Farského-Muchovo námestie (protismerne voči dnešnej l.95), Černyševského, Bosákova, Farského, Estakáda-ŠN, jeden voz, bezprestávkovo iba špičky. Koľko z toho je realita neviem. Neviem to ani sám dohľadať. Snažím sa už dlhodobejšie spravíť interaktívnu mapu MHD v BA (zvoľ dátum, a zmení sa mapa aj s linkami) podľa situácii, a na tamto obdobie mám dosť hlucho. Čo je však zaujímavé, CP interný ukazuje trochu iné vedenie trasy "v posledné dni dožitia" než si ktokoľvek pamätá. Ba dokonca podľa mapy z r.1989 táto linka (vtedy, teda stále) l. 52 jazdila cez priecestie, Muchovo nám až na konečnú Mártiho nám. Kde sa to točilo, ako sa to točilo... nemám potuchy.
V každom prípade, Valec, TeBeCe, 810zssk etc. - Díky za veškeré info, jazda dozadu k voj.k. mi vôbec nebola známa. Ď.
21 detto kurenie zapnute, ako nahle prekroci vonkajsia teplota 25°C zacnem pri vysokej teplote vyvolavat na dispecing co som nikdy nerobil ale uz mi odchadzaju nervy na cestovanie v klima buse kde miesto vonk. teplota -5°c je v buse vonk. teplota +5°C
Má niekto aj "inside" fotky z vyriešenia kabíny vodiča v nových trolejbusoch po zaradení do premávky? Zajíma ma najmä ako sa popasovali s umiestnením displejov kamerového systému a palubáku keďže tieto veci ešte pri dodávke neboli namontované. Inak označenie poradia je tiež digitálne? Lebo z fotiek to neviem rozoznať a marí sa mi, že malo byť.
Ja som sa tým viezol okolo 13tej, klíma pustená nebola, v tbuse bolo otvorené asi jedno okno, a bolo tam úplne pohodlne. Neviem či som nekritický, alebo zvyknutý, ale v drvivej väčšine prípadov pokiaľ je vonku teplota okolo 20-25 tak vo vozidlách MHD vnímam teplotu ako úplne príjemnú aj bez klímy a pri pár otvorených oknách.
Ak ma pamäť neklame v novom informačnom systéme (funkcie palubáku) požadoval DPB možnosť ovládať kúrenie a chladenie vozidla diaľkovo pomocou dispečingu. Je teda možné, že časť vodičov klimatizáciu zapla manuálne a ďalšia čaká na "centrálne" zapnutie. Avšak neviem či táto funkcia už funguje keďže trvalo mesiac kým rozbehali len samotné tabule... ?
Nie, SAD nie je sucastou MHD. Ano, mozes ju pouzit aj na prepravu v ramci mesta a je tam spolocna tarifa PCL, ale nie je to sucast MHD. MHD je platnej normy len linka v ramci mesta.
Klíma funguje, ale bohužiaľ ju väčšina vodičov nemá zapnutú. Nebodaj sa stále čaká na dopravný príkaz o prekročení magickej hranice 23 stupňov? Je to úplná hanba, že taká samozrejmosť, ako používanie klimatizácie, hlavne v nových vozoch, sa musí vyhlasovať do vysielačky. A kto to odkontroluje? Samozrejme nikto.
No teoreticky dajme tomu. A teraz sa vráťme k Tvojmu pôvodnému príspevku #199925, či Sklár cestuje MHD. Ani nemusí, keďže robí pre kampaň, ktorú u nás reprezentuje Zväz autobusovej dopravy združujúci podniky SAD - ktoré prevádzkujú prímestskú a diaľkovú dopravu. S MHD a už duplom s DPB to nemusí mať nič spoločné..
diwi
ako priklad:
Bus 102429 13 Pracovný deň
Zastávka Prích. Odch. Pozn. Km
Bratislava,,AS MHD 12:05 41 0
Bratislava,,Prievozská 12:10 2
Bratislava,,Bajkalská 12:15 5 4
Bratislava,,ŽST Vinohrady 12:20 7
Bratislava,,Pekná cesta 12:24 9
Bratislava,Rača,Trávna 12:27 11
Bratislava,,Vajnorský potok 12:30 13